The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 2005 година - обслужване на 84 000 км....

#1
Здравейте колеги Smile
Сутринта оставих шведа за обслужване на 84 000 км в един от оторизираните дилъри в Монреал, като им обърнах внимание на някои болежки - заминал термостат и съмнения за заминали ремъци.
Момата от рецепцията преди малко ми се обади, за да ми каже какви са резултатите от извършената инспекция, като ми потвърди диагнозата на форума - термостата е сдал багажа(още веднъж ви благодаря, колеги - безценни сте).
Открили са още, че и единия клаксон бил заминал(ще го сменят), ремъците за климатика и алтернатора също са за смяна( свиреха от няколко седмици при старт на по-студено време).
Каза още, че препоръчват смяна на маслото в ск. кутия.На драго сърце се съгласих, т.к. така или иначе съм с ши*ан автоматик и не ми се рискува един ден да ме "зарадва" с едни между 5 и 10 хилядарки за смяна на ск. кутия :?
Имам едно питане относно въпросната смяна на масло в ск. кутия.Понеже се начетох на истории, как оторизирания дилър казва, че е сменил нещо, без реално да го е направил, та ми е интересно дали има някакъв начин да се разбере, че наистина са го сменили? Двигателното масло лесно се разбира, че е сменено, но дали е така с това в ск. кутия?Какво евентуално да гледам, когато днес следобяд отида да взема шведа?
Благодаря!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#2
Здравейте колеги Smile
Сутринта оставих шведа за обслужване на 84 000 км в един от оторизираните дилъри в Монреал, като им обърнах внимание на някои болежки - заминал термостат и съмнения за заминали ремъци.
Момата от рецепцията преди малко ми се обади, за да ми каже какви са резултатите от извършената инспекция, като ми потвърди диагнозата на форума - термостата е сдал багажа(още веднъж ви благодаря, колеги - безценни сте).
Открили са още, че и единия клаксон бил заминал(ще го сменят), ремъците за климатика и алтернатора също са за смяна( свиреха от няколко седмици при старт на по-студено време).
Каза още, че препоръчват смяна на маслото в ск. кутия.На драго сърце се съгласих, т.к. така или иначе съм с ши*ан автоматик и не ми се рискува един ден да ме "зарадва" с едни между 5 и 10 хилядарки за смяна на ск. кутия :?
Имам едно питане относно въпросната смяна на масло в ск. кутия.Понеже се начетох на истории, как оторизирания дилър казва, че е сменил нещо, без реално да го е направил, та ми е интересно дали има някакъв начин да се разбере, че наистина са го сменили? Двигателното масло лесно се разбира, че е сменено, но дали е така с това в ск. кутия?Какво евентуално да гледам, когато днес следобяд отида да взема шведа?
Благодаря!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#3
Няма как да познаеш освен ако старото не е било черно като катран, но тогава щяха да ти предложат смяна на кутия. При смяната е невъзможно да се смени цялото, около 2 литра от старото остават, като се смеси с новото видимо няма разлика.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Жалко.
Поне другите неща са ги сменили - това го проверих!
Дори гледам, че са сменили и някакъв чарк PEM, обаче по каталожния му номер (R190) не мога да го намеря в сайта на Мото Пфое.Някой има ли идея какво може да е това PEM?Сменен е безплатно, т.к. е рикол за модела, но си нямам идея какво означава PEM и за какво служи?
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply

#5
Ev-V50 Wrote:Жалко.
Поне другите неща са ги сменили - това го проверих!
Дори гледам, че са сменили и някакъв чарк PEM, обаче по каталожния му номер (R190) не мога да го намеря в сайта на Мото Пфое.Някой има ли идея какво може да е това PEM?Сменен е безплатно, т.к. е рикол за модела, но си нямам идея какво означава PEM и за какво служи?


PEM -> Pump Electronic Module
Reply

#6
Благодаря много, колега Wink

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.insideline.com/volvo/s40/volvo-recalls-23000-s40-v50-models.html">http://www.insideline.com/volvo/s40/vol ... odels.html</a><!-- m -->

Quote:NHTSA says long-term exposure to "certain environmental conditions, such as salty-wet conditions" may cause the pump electronic module to become corroded internally. "This can cause a faulty signal to the fuel pump, resulting in low or no fuel pressure to the engine," the federal agency said in its recall summary. "If this occurs, the check engine light may illuminate. In some cases, the vehicle may fail to start or may stall, increasing the risk of a crash."

Хубаво е, че и тук са се наканили да ги сменяват.Определено условията през зимата в Канада са още по-тежки отколкото в щатите!Чудя се какво ли са чакали досега, та не са го сменили?
Volvo V70 2002 Bi-Fuel

Volvo S80 2008 T6 AWD

Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)