The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Както работи колата угасна и не иска да пали

#1
Здравейте колеги.
Имам следния проблем.Два дни преди този злополучен инцидент лампичката за маслото ми светна и колата поне според мен запо4на да работи малко странно.
Първата ми мисъл беше,че или няма достатачно масло или меша антифриза и маслото,но нито едно от двете не беше вярно.
И така сутринта я запалих,размразих я(това става в големите студове),изминах 100 метра и колата просто угасна.
Добутах си я до нас ,свалих акумулатора и днес пробвах да я запаля,но уви не ще!
Ток има и джигателя върти два три оборота,но резултат никакъв.
Моля ако имате идея споделете от какжо може да е.
Reply

#2
И каква е колата?
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Не искам да ти казвам какво може да е защото е гадно пьк и не сьм сигурем,но НЕ я пали а я закарай в сервиз.
Reply

#4
Преди три седмици в големите студове запалих без проблеми,позагря и тръгнах.След малко ми светна лампата на маслото но понеже имах да мина около 1.5 км. си продължих и щах да огледам като престигна.Да но 500 м. до крайната ми точка светна check engine и угасна.Въртях пет шест пъти и извиках приятел да ме издърпа.В сервиза майстора на първо четене прецени че върти и се чува звук като да няма компресия.Следваше отваряне на двигателя.Оказа се разтеглен болт/почти скъсан/ който държи фиксиран вариатора към единия от газоразпределителните валове.От там се променят въртенето му и удря два от клапаните.Отне им две седмици да намерят всички части и да съберат двигателя.Добре че този майстор е голям професионалист.Сега мотора е доста по-тих.Абе без да съм искал имам почти чисто нов мотор.
Volvo XC90 3.2 2009 Plenty of power and extremely smooth running
Reply

#5
Колата е Волво В40 ,1.6 бензин 1998.
Надявам се да не е нещо сериозно,а да е от компютъра примерно.
Както и да е ътре ще ходя по сервизи.
Ако някой има идея за добар сервиз с читави майстори моля да сподели.
Reply

#6
Добър сервиз в София имам впредвид.
И cadilac колко ти струваше цялото това приключение?
Reply

#7
Цената беше 1450 лв.Това включва два клапана,нови гарнитура глава + всички видове г-ри по двигателя,нови гумички на клапаните,нов вариатор,шлайфане на глава,четири горивни инжектора,силикон на Volvo,масло 5х30 + филтър и труд.Не ми беше приятно,но като е станало трябва да се ремонтира или купуваш мотор втора употреба но без да знаеш какво му е и на него.В сметката не включвам такситата които плащах докато я нямаше колата.
Volvo XC90 3.2 2009 Plenty of power and extremely smooth running
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)