03-02-2012, 12:41 PM
Здравейте колеги. Появи се и друг проблем.
Колата ми е Volvo S40, 97, 2.0., B4204S
От вчера имам странен шум отдясно, по-точно скърцане, появи се изведнъж по време на каране. Като разклатя с ръце понякога предния десен калник и скърца, по дупки като минава също, т.е. почти на всеки 5-6 секунди в града, първоначално си мислех че е тампон на амортисьора, досега не съм правил предницата и не ги разбирам.
Преди малко забелязах, че и на място като стой неподвижно при запален двигател и при навиване на волана в двете посоки пак го има това скърцане. Няма луфт, нито тропане (вибрации) по волана по време на каране.
Напоследък ми се случва и да е тежък волана понякога като завивам, но само първите 1-2 мин. докато е студена колата, но не винаги го прави, чак се налага да карам с две ръце, а по принцип карам с лявата само.
Кормилна рейка ли е с накрайници, каре на волана или иска смазване нещо кормилния прът (не ги разбирам особено)?
казанчето за маслото на хидравликата е нормално напълнено...
и опасно ли е да карам така още известно време преди да я карам на майстор или веднага в бокса, макар, че вече над 10 км градско съм и навъртял така
Благодаря предварително!!!
Колата ми е Volvo S40, 97, 2.0., B4204S
От вчера имам странен шум отдясно, по-точно скърцане, появи се изведнъж по време на каране. Като разклатя с ръце понякога предния десен калник и скърца, по дупки като минава също, т.е. почти на всеки 5-6 секунди в града, първоначално си мислех че е тампон на амортисьора, досега не съм правил предницата и не ги разбирам.
Преди малко забелязах, че и на място като стой неподвижно при запален двигател и при навиване на волана в двете посоки пак го има това скърцане. Няма луфт, нито тропане (вибрации) по волана по време на каране.
Напоследък ми се случва и да е тежък волана понякога като завивам, но само първите 1-2 мин. докато е студена колата, но не винаги го прави, чак се налага да карам с две ръце, а по принцип карам с лявата само.
Кормилна рейка ли е с накрайници, каре на волана или иска смазване нещо кормилния прът (не ги разбирам особено)?
казанчето за маслото на хидравликата е нормално напълнено...
и опасно ли е да карам така още известно време преди да я карам на майстор или веднага в бокса, макар, че вече над 10 км градско съм и навъртял така
Благодаря предварително!!!