The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Турбото при дизелите

#1
днес спорихме с един приател и той казва че турбото не вдига разхода, вярно ли е това?
Имам и още един въпрос понякога турбото ми се вклучва при 1500 оборота и го чивам как свъсти а по някога просто си трака при тези обороти, възможно ли е това или нещо си внушавъм?
Green Volvo V40 1.9 TDi 90ps
[Image: a1_a1_9_7_2004_5.5_1a.gif][Image: 170904.png]
Reply

#2
днес спорихме с един приател и той казва че турбото не вдига разхода, вярно ли е това?
Имам и още един въпрос понякога турбото ми се вклучва при 1500 оборота и го чивам как свъсти а по някога просто си трака при тези обороти, възможно ли е това или нещо си внушавъм?
Green Volvo V40 1.9 TDi 90ps
[Image: a1_a1_9_7_2004_5.5_1a.gif][Image: 170904.png]
Reply

#3
Турбото вдига разхода и е логично защото не може една кола да върви повече и това да се дължи на сгъстения въздух. А с колко го вдига това вече е въпрос колко ти е тежко крачето. Относно това дали действа при 1500об. не мога да ти кажа. По принцип се върти постоянно но е ефективно след 2000об.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#4
Турбото вдига разхода и е логично защото не може една кола да върви повече и това да се дължи на сгъстения въздух. А с колко го вдига това вече е въпрос колко ти е тежко крачето. Относно това дали действа при 1500об. не мога да ти кажа. По принцип се върти постоянно но е ефективно след 2000об.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#5
турбото увеличава кпд-то на двигателя и при еднакво ускорение намалява разхода в сравнение с двигател без турбо, ако го караш по-яко от другия двигател тогава щте го качи. Абе сащото като при 16-те клапана, принципа е сащия.
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#6
турбото увеличава кпд-то на двигателя и при еднакво ускорение намалява разхода в сравнение с двигател без турбо, ако го караш по-яко от другия двигател тогава щте го качи. Абе сащото като при 16-те клапана, принципа е сащия.
2006 Volvo XC90 d5 185hp automatic
Reply

#7
и аз все си мисля че повишения разход е причинен от тежестта на крака, респективно на честотата и силата на натискане на спирачката, което от своя страна си е чиста проба загуба на кинетична енергия преобразувана в топлина предадена на спирачните дискове
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#8
и аз все си мисля че повишения разход е причинен от тежестта на крака, респективно на честотата и силата на натискане на спирачката, което от своя страна си е чиста проба загуба на кинетична енергия преобразувана в топлина предадена на спирачните дискове
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#9
Наско освен в топлина се израсходва и с работата нужна за отчупване на парченца от веродото Wink
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#10
Наско освен в топлина се израсходва и с работата нужна за отчупване на парченца от веродото Wink
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)