Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Преди време се оплаквах от неработеща ламбда-сонда. Е, днес я смених с нова, и резултатът беше никакъв...дава същите параметри като предишната
Че ще се напия тази вечер от мъка за паричките, е ясно, но дайте някаква идея къде може да е проблема. Лампата светва по-късно с новата сонда, и интересното е, че сондата показва горе-долу една и съща стойност. И новата, и старата. Аре, вие сте...аз единственото, за което се сещам, е запушен катализатор, сега ще взема да го сменя с резонаторно гърне, и ще видим. Всъщност, мисля си и за MAF (Mass Air Flow) сензора, ако не мери правилно входящия въздух, дали няма да кара комп-а да обеднява или обогатява горивната смес...ама с това не съм много наясно. Някой стигнал ли е до някъде с диагностиката при домашни условия?
Поздрави със System of a down - Toxicity
Ще се радвам, ако има коментари по темата.
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Преди време се оплаквах от неработеща ламбда-сонда. Е, днес я смених с нова, и резултатът беше никакъв...дава същите параметри като предишната
Че ще се напия тази вечер от мъка за паричките, е ясно, но дайте някаква идея къде може да е проблема. Лампата светва по-късно с новата сонда, и интересното е, че сондата показва горе-долу една и съща стойност. И новата, и старата. Аре, вие сте...аз единственото, за което се сещам, е запушен катализатор, сега ще взема да го сменя с резонаторно гърне, и ще видим. Всъщност, мисля си и за MAF (Mass Air Flow) сензора, ако не мери правилно входящия въздух, дали няма да кара комп-а да обеднява или обогатява горивната смес...ама с това не съм много наясно. Някой стигнал ли е до някъде с диагностиката при домашни условия?
Поздрави със System of a down - Toxicity
Ще се радвам, ако има коментари по темата.
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Диагностика правил ли си? Дори само с газ-анализатор може да се види сместа (тоест стойността ламбда), а на компютърна диагностика би трябвало и напрежението, което генерира. От газ-анализатора може да се съди и дали катализатора ти е сдал багажа.
Ако не е тайна за какви пари взе новата сонда? Марка?
Аз имах "премеждия" наскоро с ламбдата, но се оказа фалшива тревога. Просто ме подведоха в едно сервизче (голям сервиз всъщност). За щастие се усетих навреме hock: .
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Диагностика правил ли си? Дори само с газ-анализатор може да се види сместа (тоест стойността ламбда), а на компютърна диагностика би трябвало и напрежението, което генерира. От газ-анализатора може да се съди и дали катализатора ти е сдал багажа.
Ако не е тайна за какви пари взе новата сонда? Марка?
Аз имах "премеждия" наскоро с ламбдата, но се оказа фалшива тревога. Просто ме подведоха в едно сервизче (голям сервиз всъщност). За щастие се усетих навреме hock: .
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Аз точно на газ-анализатор видях стойностите, на диагностиката показва грешка само в ламбда-контрола. Сондата е TOMCO, <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tomco.co.uk">www.tomco.co.uk</a><!-- w -->, евтина е, 82.00 лв, на нея пише NTK ASSEMBLED, фирмата производител е японска, така че нямам основание да не й вярвам. Пък и изчетох толкова за ламбда-сондите, че вече съм напълно убеден, че разликата е в това как се взима сигнала и как се загрява (брой кабели), вид на активния елемент (цирконии или титании), и дали е европейски производител, или не. А, и в куплунга, също
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Аз точно на газ-анализатор видях стойностите, на диагностиката показва грешка само в ламбда-контрола. Сондата е TOMCO, <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tomco.co.uk">www.tomco.co.uk</a><!-- w -->, евтина е, 82.00 лв, на нея пише NTK ASSEMBLED, фирмата производител е японска, така че нямам основание да не й вярвам. Пък и изчетох толкова за ламбда-сондите, че вече съм напълно убеден, че разликата е в това как се взима сигнала и как се загрява (брой кабели), вид на активния елемент (цирконии или титании), и дали е европейски производител, или не. А, и в куплунга, също
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Може ли газаджиите да ми кажат СЪС СИГУРНОСТ заминал ли е катализатора? А иначе, сондите за 1.6i, 1.8i и 2.0i са еднакви, справка в ПиДиЕф-чето на Лукас, във файловия сървър
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Може ли газаджиите да ми кажат СЪС СИГУРНОСТ заминал ли е катализатора? А иначе, сондите за 1.6i, 1.8i и 2.0i са еднакви, справка в ПиДиЕф-чето на Лукас, във файловия сървър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Какъв е този ламбда контрол? Газ може би?Иначе като ти светне лампата на таблото, то компа регистрира грешка и с четец се прочита грешката и във аутодатата се гледа за възможните причини.
Напиши си по подробно мотора, газово и симптоми...
Иначе при всички положения има разлика между новата и старата сонда, просто новата реагира малко по бързо, старата можеше да я направиш кажи речи нова, някъде наоколо бях писал моите опити с чистенето...
ПП: ако си сменил ламбдата само защото ти светва лампата на таблото наистина си е за яд, добре поне че си дал само 80лв, аз си мсилех със 160 да се набутам за Бош...
ако на газ ти дава грешката и си с ламбда контрол трябва да се настрои изпарителя и след това да се калибрира ламбда контрола...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Какъв е този ламбда контрол? Газ може би?Иначе като ти светне лампата на таблото, то компа регистрира грешка и с четец се прочита грешката и във аутодатата се гледа за възможните причини.
Напиши си по подробно мотора, газово и симптоми...
Иначе при всички положения има разлика между новата и старата сонда, просто новата реагира малко по бързо, старата можеше да я направиш кажи речи нова, някъде наоколо бях писал моите опити с чистенето...
ПП: ако си сменил ламбдата само защото ти светва лампата на таблото наистина си е за яд, добре поне че си дал само 80лв, аз си мсилех със 160 да се набутам за Бош...
ако на газ ти дава грешката и си с ламбда контрол трябва да се настрои изпарителя и след това да се калибрира ламбда контрола...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
|