The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сваляне компресора на климатика S60 D5

#1
Здравейте колеги Волвари!
Значи, знаете скоро бях писал, за едни мой проблеми с блокирал компресор, стопени ролки ит.н. .. Значи искам да ви кажа,че си купих втора ръка серво помпа и компресор на климатик..Май излиза по-евтино така, отколкото ремонт на старите...
Та въпроса ми е следния- Има ли начин да сменим компресора на климатика БЕЗ ДА ИЗТЕЧЕ ФРЕОНА ?
Дали има някакви вентили или нещо такова? Ако някой знае и пише нещо по въпроса ще съм МНОГО благодарен!

Другото което искам да ви попитам е относно ролката на обтяжния механизъм (най-малката) ..Значи гелдам,че има писти самата ролка, а навсякъде където търся из магазините ми казват, че май няма ?! .. Не мога да разбера..
Благодаря Ви предварително колеги!!!

Поздрави!
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#2
Естествено е че има вентил колега...Нали все отнякъде трябва да се напълни системата и да се изпразни после.
Трябва ти специална машина която да събере фреона всмисъл да го изсмучи от системата и после отново до го вкара вътре.
Мисля че сам няма да успееш да се справиш.По-добре потърси сервиз за климатици там ще ти помогнат.
Успех
волво s60d5 163hp
Reply

#3
За да се смени компресора на климатика, трябва да се събере фреона с машина или да го изпуснете в атмосферата. А после те чака цяло зареждане за 1 кг. фреон 134а. Препоръчвам ти да ползваш услугите на сервиз. Ако стария компресор е блокирал, ще трябва да се смени и филтъра на фреона и промиване на инсталацията иначе, ще счупите и другия компресор. Ако ти е блокирала само шайбата на компресора си взел грешно решение, защото със смяна на лагера щеше да решиш проблема и едновременно с това щяхте да коригирате разстоянието на съединителя ( компресора ), което си е слабо място на тези коли. Сега имаш втора употреба компресор, който му престоят същите ремонти ако не сега след време.
За ролките взимай смело оригинално нямат канали.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#4
Благодаря ви колеги! Ще отида направо в сервиз значи...
Иначе, надявам се да съм взел правилното решение... Компресора, който взех е от S80, но те са идентични така,че се надявам да няма проблеми..

Поздрави!
VOLVO S60 D5
VOLVO V70 2.5
Reply

#5
Здравейте колеги имам проблем,имам волво s40 2001г 1.8 бензин значи като пусна климатроника работи и след известно време за започва да включва и изключва на всеки 10 секунди и никой не може да разбере какво му има или пък така трябва да е макар че на мен лично неми се вярва ако някой знае нещо моля да ми каже благодаря предварително.
Reply

#6
относно каналите на ролката колега, мен ако питаш пистовия ремък ги е издълбал . При мен на едната паразитна ролка при смяната забелязах, че ремъкът беше направил леки канали но много леки не и дълбоки ако са такива и при теб не се притеснявай, че новите нямат канали.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)