The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Q: Волво 480...

#1
Мараба...
Имам няколко питания за 480.
Току що се регнах във форума, ако съм нарушила някое правило - да ме извините.

Тъй като се ФлУбих в едно Волво 480 искам да плесна няколко питанки по повод това, което е написано за Волво-то в обявата... а то е:

м. 10, 1992г.
1.8 пълна инжекция
120 к.с.
170 000 км.
бордови компютър

Та, до колкото знам то е с двигател на Рено... Възможно ли е 1.8 i да е 120 к.с.?
Какви шитове дава бордовия компютър?
Какво му се троши най - често на този модел, скъпа ли е поддръжката, колко харчи, къде има части и т.н.

Благодарско предварително...

Простено ми е, че не разбирам - жена съм :lol:
Шибай ме конярю, викай ми кондуктор!
Reply

#2
Мараба...
Имам няколко питания за 480.
Току що се регнах във форума, ако съм нарушила някое правило - да ме извините.

Тъй като се ФлУбих в едно Волво 480 искам да плесна няколко питанки по повод това, което е написано за Волво-то в обявата... а то е:

м. 10, 1992г.
1.8 пълна инжекция
120 к.с.
170 000 км.
бордови компютър

Та, до колкото знам то е с двигател на Рено... Възможно ли е 1.8 i да е 120 к.с.?
Какви шитове дава бордовия компютър?
Какво му се троши най - често на този модел, скъпа ли е поддръжката, колко харчи, къде има части и т.н.

Благодарско предварително...

Простено ми е, че не разбирам - жена съм :lol:
Шибай ме конярю, викай ми кондуктор!
Reply

#3
dirtybich Wrote:Мараба...
Имам няколко питания за 480.
Току що се регнах във форума, ако съм нарушила някое правило - да ме извините.

Тъй като се ФлУбих в едно Волво 480 искам да плесна няколко питанки по повод това, което е написано за Волво-то в обявата... а то е:

м. 10, 1992г.
1.8 пълна инжекция
120 к.с.
170 000 км.
бордови компютър

Та, до колкото знам то е с двигател на Рено... Възможно ли е 1.8 i да е 120 к.с.?
Какви шитове дава бордовия компютър?
Какво му се троши най - често на този модел, скъпа ли е поддръжката, колко харчи, къде има части и т.н.

Благодарско предварително...

Простено ми е, че не разбирам - жена съм :lol:


Да, възможно е да е 120 к.с., но моделът трябва и да е с турбо и освен това е 1.7 а не 1.8 (480 няма с мотор 1.8 ). Слабите места, които са ми известни са сързани с управлението на повдигащите се фарове, някои модели имат проблеми със скоростомера и други дребни електрически проблеми.
Отсега ти казвам, че тази кола не е на 170 000 км, ами е поне със едно 100 000 отгоре. Трябва да се направи и внимателна диагностика на турбото в какво състояние е.
Да се огледа за течове на масло около семерингите и гарнитурите. Не трябва и да има силно духане от одушника за картерни газове.

Ако автомобилът не е с турбо, значи е 102, 106 или 95 к.с. Трябва да се види кодът на мотора какъв е.
Reply

#4
dirtybich Wrote:Мараба...
Имам няколко питания за 480.
Току що се регнах във форума, ако съм нарушила някое правило - да ме извините.

Тъй като се ФлУбих в едно Волво 480 искам да плесна няколко питанки по повод това, което е написано за Волво-то в обявата... а то е:

м. 10, 1992г.
1.8 пълна инжекция
120 к.с.
170 000 км.
бордови компютър

Та, до колкото знам то е с двигател на Рено... Възможно ли е 1.8 i да е 120 к.с.?
Какви шитове дава бордовия компютър?
Какво му се троши най - често на този модел, скъпа ли е поддръжката, колко харчи, къде има части и т.н.

Благодарско предварително...

Простено ми е, че не разбирам - жена съм :lol:


Да, възможно е да е 120 к.с., но моделът трябва и да е с турбо и освен това е 1.7 а не 1.8 (480 няма с мотор 1.8 ). Слабите места, които са ми известни са сързани с управлението на повдигащите се фарове, някои модели имат проблеми със скоростомера и други дребни електрически проблеми.
Отсега ти казвам, че тази кола не е на 170 000 км, ами е поне със едно 100 000 отгоре. Трябва да се направи и внимателна диагностика на турбото в какво състояние е.
Да се огледа за течове на масло около семерингите и гарнитурите. Не трябва и да има силно духане от одушника за картерни газове.

Ако автомобилът не е с турбо, значи е 102, 106 или 95 к.с. Трябва да се види кодът на мотора какъв е.
Reply

#5
PeterPan Wrote:Да, възможно е да е 120 к.с., но моделът трябва и да е с турбо и освен това е 1.7 а не 1.8 (480 няма с мотор 1.8 ). Слабите места, които са ми известни са сързани с управлението на повдигащите се фарове, някои модели имат проблеми със скоростомера и други дребни електрически проблеми.
Отсега ти казвам, че тази кола не е на 170 000 км, ами е поне със едно 100 000 отгоре. Трябва да се направи и внимателна диагностика на турбото в какво състояние е.
Да се огледа за течове на масло около семерингите и гарнитурите. Не трябва и да има силно духане от одушника за картерни газове.

Ако автомобилът не е с турбо, значи е 102, 106 или 95 к.с. Трябва да се види кодът на мотора какъв е.

Колата няма турбина..., според собственикът е 1.8 i, не 1.7. Специално го попитах няколко пъти!
За това на колко километра е - боли ме фара, стига да върви и да не вземе да и блокира двигателя. Задължително ще се вдигне на стенд и ще се гледа на компютър.
На мен ми казаха, че не е с турбина, защото 1.8 i с турбина няма... и това означавало, че е 109 коня... а ако е 1.7 - 110 коня

А точно поради тази причина го помолих да ми издиктува номера на рамата, само дето той не пожела... реши, че искам да проверявам дали е крадена... въпреки че му обясних, че не е заради това. Както и да е...
Тази вечер ще я зяпаме пак. Ще направя няколко снимки с телефона - после може да ги кача...
Шибай ме конярю, викай ми кондуктор!
Reply

#6
PeterPan Wrote:Да, възможно е да е 120 к.с., но моделът трябва и да е с турбо и освен това е 1.7 а не 1.8 (480 няма с мотор 1.8 ). Слабите места, които са ми известни са сързани с управлението на повдигащите се фарове, някои модели имат проблеми със скоростомера и други дребни електрически проблеми.
Отсега ти казвам, че тази кола не е на 170 000 км, ами е поне със едно 100 000 отгоре. Трябва да се направи и внимателна диагностика на турбото в какво състояние е.
Да се огледа за течове на масло около семерингите и гарнитурите. Не трябва и да има силно духане от одушника за картерни газове.

Ако автомобилът не е с турбо, значи е 102, 106 или 95 к.с. Трябва да се види кодът на мотора какъв е.

Колата няма турбина..., според собственикът е 1.8 i, не 1.7. Специално го попитах няколко пъти!
За това на колко километра е - боли ме фара, стига да върви и да не вземе да и блокира двигателя. Задължително ще се вдигне на стенд и ще се гледа на компютър.
На мен ми казаха, че не е с турбина, защото 1.8 i с турбина няма... и това означавало, че е 109 коня... а ако е 1.7 - 110 коня

А точно поради тази причина го помолих да ми издиктува номера на рамата, само дето той не пожела... реши, че искам да проверявам дали е крадена... въпреки че му обясних, че не е заради това. Както и да е...
Тази вечер ще я зяпаме пак. Ще направя няколко снимки с телефона - после може да ги кача...
Шибай ме конярю, викай ми кондуктор!
Reply

#7
dirtybich Wrote:
PeterPan Wrote:Да, възможно е да е 120 к.с., но моделът трябва и да е с турбо и освен това е 1.7 а не 1.8 (480 няма с мотор 1.8 ). Слабите места, които са ми известни са сързани с управлението на повдигащите се фарове, някои модели имат проблеми със скоростомера и други дребни електрически проблеми.
Отсега ти казвам, че тази кола не е на 170 000 км, ами е поне със едно 100 000 отгоре. Трябва да се направи и внимателна диагностика на турбото в какво състояние е.
Да се огледа за течове на масло около семерингите и гарнитурите. Не трябва и да има силно духане от одушника за картерни газове.

Ако автомобилът не е с турбо, значи е 102, 106 или 95 к.с. Трябва да се види кодът на мотора какъв е.

Колата няма турбина..., според собственикът е 1.8 i, не 1.7. Специално го попитах няколко пъти!
За това на колко километра е - боли ме фара, стига да върви и да не вземе да и блокира двигателя. Задължително ще се вдигне на стенд и ще се гледа на компютър.
На мен ми казаха, че не е с турбина, защото 1.8 i с турбина няма... и това означавало, че е 109 коня... а ако е 1.7 - 110 коня

А точно поради тази причина го помолих да ми издиктува номера на рамата, само дето той не пожела... реши, че искам да проверявам дали е крадена... въпреки че му обясних, че не е заради това. Както и да е...
Тази вечер ще я зяпаме пак. Ще направя няколко снимки с телефона - после може да ги кача...

Нека ти каже кодът на мотора какъв е В18 и след това какво е... има буквички. В18, не означава, че колата е 1.8 - с това се означават моделите с кубатура 1721 куб.см, което е 1.7

Няма как да е 109 или 110 к.с., защото тези модели са правени в периода 1986-1988, а ти казваш, че е 1992.
Reply

#8
dirtybich Wrote:
PeterPan Wrote:Да, възможно е да е 120 к.с., но моделът трябва и да е с турбо и освен това е 1.7 а не 1.8 (480 няма с мотор 1.8 ). Слабите места, които са ми известни са сързани с управлението на повдигащите се фарове, някои модели имат проблеми със скоростомера и други дребни електрически проблеми.
Отсега ти казвам, че тази кола не е на 170 000 км, ами е поне със едно 100 000 отгоре. Трябва да се направи и внимателна диагностика на турбото в какво състояние е.
Да се огледа за течове на масло около семерингите и гарнитурите. Не трябва и да има силно духане от одушника за картерни газове.

Ако автомобилът не е с турбо, значи е 102, 106 или 95 к.с. Трябва да се види кодът на мотора какъв е.

Колата няма турбина..., според собственикът е 1.8 i, не 1.7. Специално го попитах няколко пъти!
За това на колко километра е - боли ме фара, стига да върви и да не вземе да и блокира двигателя. Задължително ще се вдигне на стенд и ще се гледа на компютър.
На мен ми казаха, че не е с турбина, защото 1.8 i с турбина няма... и това означавало, че е 109 коня... а ако е 1.7 - 110 коня

А точно поради тази причина го помолих да ми издиктува номера на рамата, само дето той не пожела... реши, че искам да проверявам дали е крадена... въпреки че му обясних, че не е заради това. Както и да е...
Тази вечер ще я зяпаме пак. Ще направя няколко снимки с телефона - после може да ги кача...

Нека ти каже кодът на мотора какъв е В18 и след това какво е... има буквички. В18, не означава, че колата е 1.8 - с това се означават моделите с кубатура 1721 куб.см, което е 1.7

Няма как да е 109 или 110 к.с., защото тези модели са правени в периода 1986-1988, а ти казваш, че е 1992.
Reply

#9
Ето ти един линк към сайт за различните модификации и агрегати (не само на Волво):
<!-- m --><a class="postlink" href="http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volvo/480_e/">http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volvo/480_e/</a><!-- m -->
Сама може да провериш съществува ли 480 с 1.8 двг.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#10
Ето ти един линк към сайт за различните модификации и агрегати (не само на Волво):
<!-- m --><a class="postlink" href="http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volvo/480_e/">http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volvo/480_e/</a><!-- m -->
Сама може да провериш съществува ли 480 с 1.8 двг.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)