The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Неочаквано включен климатроник

#1
Днес най-неочаквано ми се включи климатроника. Карах без него, изведнъж започна да духа топло. Включих го, изключих го и се оправи. Някой имал ли е подобен случай?
Волво S 40, турбодизел 1.9, D4192T093869, 115 к.с., регистрация 9.2004. Към момента 103 000 км. Разход 5 л. при 100 км.ч. 5.8 при 130-140 с климатроник. Колата работи прекрасно!
Reply

#2
Я пак че неразбрах :roll:
Reply

#3
Ами както карам, усещам че духа топло от инсталацията. Погледнах и видях, че не е включена. Включих я и я изключих. Престана да духа топло. Но защо се беше включила, не ми е ясно. А на таблото не светна нищо за евентуална грешка на компютъра.
Волво S 40, турбодизел 1.9, D4192T093869, 115 к.с., регистрация 9.2004. Към момента 103 000 км. Разход 5 л. при 100 км.ч. 5.8 при 130-140 с климатроник. Колата работи прекрасно!
Reply

#4
За да не си пишем романи (а такива по тази тема са писани) направи една снимка на положението на всички уреди както е било към момента на самовключване.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#5
Какво означава снимка? Карах с около 60 км., климатроника не беше включен. Изведнъж усетих да духа топло. Уредите на таблото не показваха нищо необичайно, т.е. не светеше никаква предупредителна лампа. Включих климатроника, надух вентилатора, усети се топлата струя, изключих го и топлото престана да духа. Карах след това около час и повече не се повтори. Това е. От странно, по-странно. Засега необяснимо. Затова се обръщам към форумците, някой може да е имал подобен случай.
Волво S 40, турбодизел 1.9, D4192T093869, 115 к.с., регистрация 9.2004. Към момента 103 000 км. Разход 5 л. при 100 км.ч. 5.8 при 130-140 с климатроник. Колата работи прекрасно!
Reply

#6
Не се обиждай но точно за S/V40 неколкократно сме се убеждавали в неправилното боравене с 3-е врътки (тепература, скорост на вент. и посока на обдухване ), бутона ON/OFF, бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за изсушаване на стъклата.
Снимай тези неща във вида в който са били към момента на странното явление и ще сме сигурни че си говорим на един език.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#7
<!-- m --><a class="postlink" href="http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_SV40/01sv40_02c.htm#pg35">http://new.volvocars.com/ownersdocs/200 ... c.htm#pg35</a><!-- m -->

AC когато не свети (по-точно свети оранжево) не означава че климатроника ти е изключен, а че компероса е изключен.
При зададена каква де температура в купето климатроника духа (с или без компресор) дотогава докато не достигне желанието ти (с малки изключения). При приблизително равна температура навън и зададената на климатроника може и въобще да не духа, но това не означава че е спрян!
Има още 3-4 варианта - мога ли да гадая?

Затова без да се обиждаш и да го приемаш навътре - прасни една снимчица с телефона и ще си говорим по същество. (не към момента, а се опитай да пресъздадеш ситуацията)
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#8
yuckuJackD Wrote:http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001...c.htm#pg35

AC когато не свети (по-точно свети оранжево) не означава че климатроника ти е изключен, а че компероса е изключен.
При зададена каква де температура в купето климатроника духа (с или без компресор) дотогава докато не достигне желанието ти (с малки изключения). При приблизително равна температура навън и зададената на климатроника може и въобще да не духа, но това не означава че е спрян!
Има още 3-4 варианта - мога ли да гадая?

Затова без да се обиждаш и да го приемаш навътре - прасни една снимчица с телефона и ще си говорим по същество. (не към момента, а се опитай да пресъздадеш ситуацията)

В никакъв случай не се чувствам обиден. Напротив, благодарен съм ви, че откликвате на написаното. Утре ще направя снимка и ще я пратя. Не съм се замислял, че климатроника ще поддържа желаната от мен температура, без да е включен компресора. Аз бях нагласил предния ден температурата на 24 градуса, посоката на духане беше поравно на всички страни, прозорецът отворен, а външната температура беше приблизително 24 градуса също. Когато започна топлата вълна имах чувството, че се е включил и вентилатора. Както писах включих системата, усилих вентилатора за кратко и изключих. След това всичко се оправи.
Волво S 40, турбодизел 1.9, D4192T093869, 115 к.с., регистрация 9.2004. Към момента 103 000 км. Разход 5 л. при 100 км.ч. 5.8 при 130-140 с климатроник. Колата работи прекрасно!
Reply

#9
Ясно. Не снимай!
Просто си прочети ръководството от линка, който ти дадох.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#10
Акопчето за вентилатора на каква позиция е било.Затова колегата ти иска снимка.Няма как да ти кажем иначе
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)