The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на ангренаж ,ролки и водна помпа

#1
На колко километра трябва да се смени ангренажния ремък , ролките и наложителна ли е смяната на водната помпа на S40 1.9 коман рейл 102k.c , 2001г ?
Reply

#2
Ангренажен ремък - за да си сигурен го сменяй на 50 000 км. или на 5 години.
Ролките-препоръчително със ремъците , но ако нямат шумове и виене няма проблеми.
Водна помпа - ако няма луфт в ролката си е годна но и тя е препоръчително да се смени като сте започнали и другото..Поздрави Smile
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________
Клубна карта №:00389
[Image: ab271105.gif]
пазлы trefl
Reply

#3
Щом ще го правиш смени всичко да ти е мирна главата. Wink
Аз когато правих тази операция смених всичко, въпреки че водната помпа нямаше грам луфт.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#4
momk0 Wrote:Щом ще го правиш смени всичко да ти е мирна главата. Wink
Аз когато правих тази операция смених всичко, въпреки че водната помпа нямаше грам луфт.
Ще можете ли да ми дадете повече информация как точно се сменя ангренажния ремък,ролките и дали е нужно да сменям и ремъка на климатика(т.е.пистовия) и дали при пистовия ремък има някакви ролки за смяна? Трябва ли да се доведе първи цилиндър на двигателя до горна мъртва точка преди да започне смяната на ремъка и има ли някакви белези по ремъка и по ролките? В еврото ми казаха за два вида ролки едната е с някаква пластина а другата няма тази пластина, каква е разликата? Множко въпроси зададох, но се надявам да ми помогнете.
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#5
Mай не се иразих добре или не ме разбра като казвам Аз нямах на предвид буквално ами че това се случи в сервиз.
Ремъка на климатика е добре да се смени освен климатика на него има алтернатор. хидравлична помпа и са задвижвани от демферна шайба на коляновия вал която често се случва да е износена така че е хубаво и тя да се провери дали бие. Ролки там има две една оптяжна която е самонатяжна т.е сама си опъва ремъка и една паразитна. При ангренажа има само 2 неща за смяна: водна помпа и ролка.
Преди 2,3 седмици сменях въпросния ангренаж, ролка и водна помпа комплекта го купих от e-bay оригинален стъпи ми на 190 лв с доставка (без водната помпа).

Имаше някъде тема как става зацепването на ангренажа но в моемнта ми изкочи от главата къде е. Поразрови се там има снимки на белезите но по спомен те не се виждаха усобено добре...

Късмет и поздрави!
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#6
momk0 Wrote:Mай не се иразих добре или не ме разбра като казвам Аз нямах на предвид буквално ами че това се случи в сервиз.
Ремъка на климатика е добре да се смени освен климатика на него има алтернатор. хидравлична помпа и са задвижвани от демферна шайба на коляновия вал която често се случва да е износена така че е хубаво и тя да се провери дали бие. Ролки там има две една оптяжна която е самонатяжна т.е сама си опъва ремъка и една паразитна. При ангренажа има само 2 неща за смяна: водна помпа и ролка.
Преди 2,3 седмици сменях въпросния ангренаж, ролка и водна помпа комплекта го купих от e-bay оригинален стъпи ми на 190 лв с доставка (без водната помпа).

Имаше някъде тема как става зацепването на ангренажа но в моемнта ми изкочи от главата къде е. Поразрови се там има снимки на белезите но по спомен те не се виждаха усобено добре...

Късмет и поздрави!
Аз се поразрових, но ми се струва че трябва да разкача единия тампона на двигателя или греша?
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#7
mar7ooo_92 Wrote:
momk0 Wrote:Mай не се иразих добре или не ме разбра като казвам Аз нямах на предвид буквално ами че това се случи в сервиз.
Ремъка на климатика е добре да се смени освен климатика на него има алтернатор. хидравлична помпа и са задвижвани от демферна шайба на коляновия вал която често се случва да е износена така че е хубаво и тя да се провери дали бие. Ролки там има две една оптяжна която е самонатяжна т.е сама си опъва ремъка и една паразитна. При ангренажа има само 2 неща за смяна: водна помпа и ролка.
Преди 2,3 седмици сменях въпросния ангренаж, ролка и водна помпа комплекта го купих от e-bay оригинален стъпи ми на 190 лв с доставка (без водната помпа).

Имаше някъде тема как става зацепването на ангренажа но в моемнта ми изкочи от главата къде е. Поразрови се там има снимки на белезите но по спомен те не се виждаха усобено добре...

Късмет и поздрави!
Аз се поразрових, но ми се струва че трябва да разкача единия тампона на двигателя или греша?

няма такова нещо, процедурата е стандартна като при повечето дизеларки
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#8
Аве колеги 50хил. километра са много малко за оригинален Волво ремък с ролките!!! Confusedhock:
Тук в Англия на В40/С40 1.9Д ремъците се сменят на по 80 хил мили пробег, което както и да го погледнеш е около 130 хил. километра. Да не говорим, че на V50 2.0D се сменя на 150 000 мили веднъж!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#9
Колега JMI в нашата роднина или майсторите са пълни тъпаци или продават страшни ментета.
Аз преди 5 години при първоначално обслужване смених всички.Като се доверих на 100% на сервиза те да ми изберат частите и ремъци и ролки и водна помпа. 42 000км по късно скъсах малкия ангренажа на дизеловата помпа.
Смених ги няколко месеца по късно смених и големия ангренаж заедно с нова водна помпа и нов антифриз.
Естествено новата водна помпа протече и ми я смениха. Миналия месец на 33 000км новия ангренажен ремък щеше да изпадне и да ми замине двигателя защото се разпадна обтяжната ролка. И пак нова ролка и нов ангренаж.
Така че даже и да си поръча оригинални части ако му ги сменят некадърници е все тая и 50 000км може да не изкара.
Reply

#10
Ами какво да кажа звучи ми страшно, но ви вярвам. Все пак не може да няма свястни майстори. Аз лично познавам такива а не живея в България от години! Иначе един агренаж с ролките тук не е по-скъп от този в БГ ако мислите че качеството е различно! Поръчва се от тук сменя се при добър майсто и караш 100 километра без проблем! Иначе всичко останало са оправдания, начин винаги има стига да се потърси.

Поздрави
Volvo For life!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)