07-07-2012, 02:58 PM
На колко километра трябва да се смени ангренажния ремък , ролките и наложителна ли е смяната на водната помпа на S40 1.9 коман рейл 102k.c , 2001г ?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Смяна на ангренаж ,ролки и водна помпа
|
07-07-2012, 02:58 PM
На колко километра трябва да се смени ангренажния ремък , ролките и наложителна ли е смяната на водната помпа на S40 1.9 коман рейл 102k.c , 2001г ?
07-07-2012, 03:26 PM
Ангренажен ремък - за да си сигурен го сменяй на 50 000 км. или на 5 години.
Ролките-препоръчително със ремъците , но ако нямат шумове и виене няма проблеми. Водна помпа - ако няма луфт в ролката си е годна но и тя е препоръчително да се смени като сте започнали и другото..Поздрави
Sweden style , by momcho00
____________________________________________________________________________ Клубна карта №:00389 пазлы trefl
07-12-2012, 09:26 AM
Щом ще го правиш смени всичко да ти е мирна главата.
Аз когато правих тази операция смених всичко, въпреки че водната помпа нямаше грам луфт.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3 настоящ Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
09-11-2013, 10:05 AM
momk0 Wrote:Щом ще го правиш смени всичко да ти е мирна главата.Ще можете ли да ми дадете повече информация как точно се сменя ангренажния ремък,ролките и дали е нужно да сменям и ремъка на климатика(т.е.пистовия) и дали при пистовия ремък има някакви ролки за смяна? Трябва ли да се доведе първи цилиндър на двигателя до горна мъртва точка преди да започне смяната на ремъка и има ли някакви белези по ремъка и по ролките? В еврото ми казаха за два вида ролки едната е с някаква пластина а другата няма тази пластина, каква е разликата? Множко въпроси зададох, но се надявам да ми помогнете.
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,. предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г. предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
09-11-2013, 05:26 PM
Mай не се иразих добре или не ме разбра като казвам Аз нямах на предвид буквално ами че това се случи в сервиз.
Ремъка на климатика е добре да се смени освен климатика на него има алтернатор. хидравлична помпа и са задвижвани от демферна шайба на коляновия вал която често се случва да е износена така че е хубаво и тя да се провери дали бие. Ролки там има две една оптяжна която е самонатяжна т.е сама си опъва ремъка и една паразитна. При ангренажа има само 2 неща за смяна: водна помпа и ролка. Преди 2,3 седмици сменях въпросния ангренаж, ролка и водна помпа комплекта го купих от e-bay оригинален стъпи ми на 190 лв с доставка (без водната помпа). Имаше някъде тема как става зацепването на ангренажа но в моемнта ми изкочи от главата къде е. Поразрови се там има снимки на белезите но по спомен те не се виждаха усобено добре... Късмет и поздрави!
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3 настоящ Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
09-11-2013, 11:02 PM
momk0 Wrote:Mай не се иразих добре или не ме разбра като казвам Аз нямах на предвид буквално ами че това се случи в сервиз.Аз се поразрових, но ми се струва че трябва да разкача единия тампона на двигателя или греша?
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,. предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г. предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
09-12-2013, 09:32 AM
mar7ooo_92 Wrote:momk0 Wrote:Mай не се иразих добре или не ме разбра като казвам Аз нямах на предвид буквално ами че това се случи в сервиз.Аз се поразрових, но ми се струва че трябва да разкача единия тампона на двигателя или греша? няма такова нещо, процедурата е стандартна като при повечето дизеларки
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3 настоящ Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
09-12-2013, 11:25 AM
Аве колеги 50хил. километра са много малко за оригинален Волво ремък с ролките!!! hock:
Тук в Англия на В40/С40 1.9Д ремъците се сменят на по 80 хил мили пробег, което както и да го погледнеш е около 130 хил. километра. Да не говорим, че на V50 2.0D се сменя на 150 000 мили веднъж! Поздрави
Volvo For life!
09-12-2013, 11:42 AM
Колега JMI в нашата роднина или майсторите са пълни тъпаци или продават страшни ментета.
Аз преди 5 години при първоначално обслужване смених всички.Като се доверих на 100% на сервиза те да ми изберат частите и ремъци и ролки и водна помпа. 42 000км по късно скъсах малкия ангренажа на дизеловата помпа. Смених ги няколко месеца по късно смених и големия ангренаж заедно с нова водна помпа и нов антифриз. Естествено новата водна помпа протече и ми я смениха. Миналия месец на 33 000км новия ангренажен ремък щеше да изпадне и да ми замине двигателя защото се разпадна обтяжната ролка. И пак нова ролка и нов ангренаж. Така че даже и да си поръча оригинални части ако му ги сменят некадърници е все тая и 50 000км може да не изкара.
09-12-2013, 12:05 PM
Ами какво да кажа звучи ми страшно, но ви вярвам. Все пак не може да няма свястни майстори. Аз лично познавам такива а не живея в България от години! Иначе един агренаж с ролките тук не е по-скъп от този в БГ ако мислите че качеството е различно! Поръчва се от тук сменя се при добър майсто и караш 100 километра без проблем! Иначе всичко останало са оправдания, начин винаги има стига да се потърси.
Поздрави
Volvo For life!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |