08-30-2012, 11:42 AM
Здравейте Колеги! Това ми е първото мнение във форума , и бих желал да споделя един проблем..
Значи, наскоро се сдобих със Volvo V70 2.5 TDI , 140 коня , Ауди/VW двигател, както е известно на всеки
Имам следния проблем!
В началото докато карах колата турбината започваше да надува още от 1800-1850-1900 оборота, в този интервал.
Обаче усетих нещо доста странно последните два дни - въпросните обороти се вдигнаха до интервала от 2200 до 2400-2450 оборота.
Не съм запознат до толкова със самия двигател ,но това което предполагам, че се е случило е следното - клапана за налягането може би се затваря по-късно, нещо е спекъл .. знам ли какво е точно положението с този клапан, хич не съм на ясно!
Другото което е - рядко, но ми се случва да използвам турбината над 3000 оборота, достигам до 3600 (гледам да не давам много зор)
До преди нямаше проблем - в един етап налягането на турбината достига един максимум, и след това го поддържа.
НО от последните два дни усещам една лека дупка..
Сякаш си поема въздух! Задъхва ли се.. не мога да го разбера.
Преди в един момент има ряз, набира - докато направи налягането и го държи, а сега усещам как леко може би намаля това налягане , и има дупка..
Бих се радвал ако някой може да сподели мнение, на какво се дължи, как се отстранява и така
Имам и още един въпрос.
Понеже закупих колата наскоро, открих, че капака на клапаните отгоре (държащ се на четири болта) се държи всъщност на 3, като мисля, че още един болт не държи много силно.
Мисълта ми е - как да оправя този проблем. Очевадно резбата е изядена, болтовете превъртат.. Единия поне натам е тръгнал, а другия изцяло мога да го завия и развия на ръка. Мисля много варианти, но предпочитам някой който вече е правил нещо по този въпрос да сподели!
Значи, наскоро се сдобих със Volvo V70 2.5 TDI , 140 коня , Ауди/VW двигател, както е известно на всеки
Имам следния проблем!
В началото докато карах колата турбината започваше да надува още от 1800-1850-1900 оборота, в този интервал.
Обаче усетих нещо доста странно последните два дни - въпросните обороти се вдигнаха до интервала от 2200 до 2400-2450 оборота.
Не съм запознат до толкова със самия двигател ,но това което предполагам, че се е случило е следното - клапана за налягането може би се затваря по-късно, нещо е спекъл .. знам ли какво е точно положението с този клапан, хич не съм на ясно!
Другото което е - рядко, но ми се случва да използвам турбината над 3000 оборота, достигам до 3600 (гледам да не давам много зор)
До преди нямаше проблем - в един етап налягането на турбината достига един максимум, и след това го поддържа.
НО от последните два дни усещам една лека дупка..
Сякаш си поема въздух! Задъхва ли се.. не мога да го разбера.
Преди в един момент има ряз, набира - докато направи налягането и го държи, а сега усещам как леко може би намаля това налягане , и има дупка..
Бих се радвал ако някой може да сподели мнение, на какво се дължи, как се отстранява и така
Имам и още един въпрос.
Понеже закупих колата наскоро, открих, че капака на клапаните отгоре (държащ се на четири болта) се държи всъщност на 3, като мисля, че още един болт не държи много силно.
Мисълта ми е - как да оправя този проблем. Очевадно резбата е изядена, болтовете превъртат.. Единия поне натам е тръгнал, а другия изцяло мога да го завия и развия на ръка. Мисля много варианти, но предпочитам някой който вече е правил нещо по този въпрос да сподели!