09-15-2011, 09:16 PM
Настоящото ръководство е валидно за Volvo S80 1999-2007.
1. Проблем: Причините да разглобите централната конзола са много. Това ръководство има за цел само да ви покаже необходимите стъпки демонтаж, монтаж на:
1. Панела за климатика(троника)
2. Касетофона
3. Панела около скоростния лост
2. Условия за получаване на проблема: Най-честите проблеми, които можете да имате за да ви е необходимо това ръководство е необходимост от почистване на температурния датчик на климатроника, проблем с касетофона или панела/чекмеджето до него, смяна на изгорели крушчици (ако вече не сте ги мод-нали да са LED). (в моя случай нито едното от 4-те :twisted: )
3. Възможни решения:Разлобяване му е майката
4. Ремонт/демонтаж:
1. Преди да започнете работа, угасете автомобила, извадете ключа (за да е най-сигурно, че НЕ сте на контакт) и изчакайте минимум 1 минута (според ВАДИС), но за мен това означава една цигара време или докато си подготвя инструментите.
2. Работното място:
Какво "мисли" VADIS/VIDA по въпроса:
Лесно, а! Да, ама не!
3. Започваме с панела около скоростния лост.
Просто хванете кожата възможно най-близко към подлакътника и дърпайте нагоре.
Смело!
За да се ориентирате по-добре съм отделил кожата от панела. Това по принцип не е необходимо - само заради снимките...
4. Развийте 2-та болта:
5. Сега идва най-неприятната част.
1-во вижте отново инструкцията от VADIS:
Според VADIS "куките" са 4. При мен бяха 2, на S60 2004-a бяха 3...
Идеята е да дърпате долния край нагоре и напред, като в същото време се стремите горния да го дърпате право към вас (и леко надолу). Понеже колкото и да се стремя да ви го обеся няма да мога, затова съм снимал подробно захващането:
Показаната на горните 3 снимки "кука" се закача в панела на климатроника и за да бъде освободена е необходимо същия да слезе надолу, но има достатъчно неща да го подпират... Ръчкането, човъркането с всякакви тънки предмети между панела на климатика и касетофона е почти безсмислено, защото трябва куката да бъде повдигната нагоре, а не се сещам как и с какво бихте могли да направите това... С голи ръчички, изглежда няма друг начин.
Още снимки:
Тази май е достатъчна. Схемичките не са много точни, но за пръв път използвам Corel Draw за чертане - отврат е, да си бях сложил ArhiCad-а и по-бързо и по-добре щеше да стане...
6. Следва откачане на касетофона. Само 2 болта има да развием (трябва ви звездичка/лимбус):
В горната и част има заготвен канал в който влиза таблото:
Готови сте:
Оттук нататък действате по частта, заради която сте предприели това разглобяване.
Обърнахте ли внимание колко уплътнения имаше - пазете си ги и при монтажа бъдете внимателни отново да си отидат по местата. Те са виновниците нищо да не скърца в колата ви. Караме VOLVO все пак, нали?!?
5. Необходими инструменти:
1. Права отвертка - малка и голяма (за буксите на касетофона и климатроника евентуално)
2. Звездичка/лимбус набор от малките размери.
3. Добро настроение.
Това е. Успех на всички в начинанието.
1. Проблем: Причините да разглобите централната конзола са много. Това ръководство има за цел само да ви покаже необходимите стъпки демонтаж, монтаж на:
1. Панела за климатика(троника)
2. Касетофона
3. Панела около скоростния лост
2. Условия за получаване на проблема: Най-честите проблеми, които можете да имате за да ви е необходимо това ръководство е необходимост от почистване на температурния датчик на климатроника, проблем с касетофона или панела/чекмеджето до него, смяна на изгорели крушчици (ако вече не сте ги мод-нали да са LED). (в моя случай нито едното от 4-те :twisted: )
3. Възможни решения:Разлобяване му е майката
4. Ремонт/демонтаж:
1. Преди да започнете работа, угасете автомобила, извадете ключа (за да е най-сигурно, че НЕ сте на контакт) и изчакайте минимум 1 минута (според ВАДИС), но за мен това означава една цигара време или докато си подготвя инструментите.
2. Работното място:
Какво "мисли" VADIS/VIDA по въпроса:
Лесно, а! Да, ама не!
3. Започваме с панела около скоростния лост.
Просто хванете кожата възможно най-близко към подлакътника и дърпайте нагоре.
Смело!
За да се ориентирате по-добре съм отделил кожата от панела. Това по принцип не е необходимо - само заради снимките...
4. Развийте 2-та болта:
5. Сега идва най-неприятната част.
1-во вижте отново инструкцията от VADIS:
Според VADIS "куките" са 4. При мен бяха 2, на S60 2004-a бяха 3...
Идеята е да дърпате долния край нагоре и напред, като в същото време се стремите горния да го дърпате право към вас (и леко надолу). Понеже колкото и да се стремя да ви го обеся няма да мога, затова съм снимал подробно захващането:
Показаната на горните 3 снимки "кука" се закача в панела на климатроника и за да бъде освободена е необходимо същия да слезе надолу, но има достатъчно неща да го подпират... Ръчкането, човъркането с всякакви тънки предмети между панела на климатика и касетофона е почти безсмислено, защото трябва куката да бъде повдигната нагоре, а не се сещам как и с какво бихте могли да направите това... С голи ръчички, изглежда няма друг начин.
Още снимки:
Тази май е достатъчна. Схемичките не са много точни, но за пръв път използвам Corel Draw за чертане - отврат е, да си бях сложил ArhiCad-а и по-бързо и по-добре щеше да стане...
6. Следва откачане на касетофона. Само 2 болта има да развием (трябва ви звездичка/лимбус):
В горната и част има заготвен канал в който влиза таблото:
Готови сте:
Оттук нататък действате по частта, заради която сте предприели това разглобяване.
Обърнахте ли внимание колко уплътнения имаше - пазете си ги и при монтажа бъдете внимателни отново да си отидат по местата. Те са виновниците нищо да не скърца в колата ви. Караме VOLVO все пак, нали?!?
5. Необходими инструменти:
1. Права отвертка - малка и голяма (за буксите на касетофона и климатроника евентуално)
2. Звездичка/лимбус набор от малките размери.
3. Добро настроение.
Това е. Успех на всички в начинанието.