The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с Волвото ми !

#1
Колеги помагайте! Миналата Събота карах колата сутринта,всичко нормално,после я оставих и след обяд,като реших да я запаля и проблем.Запалих я и заработи на по ниски обороти от обикновено,все едно няма смукач и веднага след това започна да се дави,от ауспуха забълваха облаци дим,на не изгорял бензин или по скоро на не добре дозирана смес от въздух и гориво.Като позагря,а тя загрява за 2-3 мин. на място като работи се успокои,но държи една идея по високи обороти (на по късен етап започнаха да се вдигат на около 1000-1100об. и след няколко секунди сами си падат).Но като включа на директна падат оборотите доста и започва да се дави,та като спирах или на светофарите бях принуден да изключвам от D на N .В началото го правеше само на място,в смисъл като съм на D си върви без проблем,ускорява и т. н.,но след известно време почна да прави мизерий и в движение.Спря да се ускорява плавно,почна все едно имаше едно давене,особено го прави между 2500-3000 об.,като си на D и даваш газ на моменти заглъхва(все едно някой ти отнема газта) и пак поема,като дадеш газ има едно замисляне и тогава поема. И всичко това се влоши за около час.Прави го на бензин и на газ по един и същи начин,затова изключвам в горивото да е проблемът.По скоро се насочих към по голямо количество въздух да влиза и да дави мотора.За тази цел бяха проверени всички въздухоотводи и маркучи за въздух,вакуми,беше отново проверено и почистено(макар че преди няколко месеца тази процедура беше направена) : моторче за празен ход,дроселовата клапа,клапан на въздухоотвода точно преди турбото (не го знам как се казва) и един куп други профилактични процедури,но за съжаление всичко си беше като ново,чисто и здраво. Та понеже механичен проблем (нещо скъсано,счупено или зацапано) не открих,се насочвам към някакъв проблем с електрониката,било то потенциометър на дросела,дебитомер или някой датчик!? Колата не я карам да не вземе да стане нещо друго от тези давения и неизгорели газове. Кажете какво мислите и дали някой от вас е имал подобен проблем и неговото решение.Тази седмица не ми остана време,но другата ще отида на диагностика да видим дали компа ще каже къде е проблема. Но ако не даде някаква грешка към кое по точно да се насоча?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#2
Здравей колега, провери ли компютъра? MAF сензора почиствал ли си го? Не знам защо ама ми мирише на camshaft сензор. Има ли прекъсвания при определени положения на газта? По-добре виж компютъра първо, после всичко останало.
Поздрави.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#3
Както каза колегата - най-добре е преди всичко да се провери компютъра. Сигурен съм, че ще си каже всичко.
Иначе може и по метода на изключването, но в този случай ще се натрупат допълнително грешки в компа.
Reply

#4
При мен наскоро се получи подобно нещо.Имаше яко черни сажди откъм ауспуха и не искаше да се форсира и на газ и на бензин.Оказа се ,че едно вакуумче от "vacuum tree" след дросела беше изпаднало.В момента в който го сложих, колата заспа.Само ,че аз съм с 10 клапанната версия,атмосферен двигател :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#5
Здравейте колеги! Вчера ходих на диагностика и се оказа дебитомер.За съжаление не могат да ми гарантират на 100% че е от него,но го записва като грешка и почти постоянно дава отклонения от точните параметри.Та с две думи първо ще пробвам с почистване,чистил се с специален шпрей (кажете какъв по точно и откъде да го купя),като се внимава да не се пипа с ръка.Следващия вариант е да се намери втора ръка,който със сигурност да е работещ и да се сложи за да се види колата дали ще се оправи,а не да се купува без да има защо..Понеже тази част е скъпа и ако реша да си купя нов,пък се окаже,че проблемът не е в него трябва да се гръмна.И последния вариант е (ако е от дебитомера) да се търси нов или втора употреба,все още не съм наясно,всичко зависи от финансите.Та помагайте със съвети и цени.Номера на дебитомера на БОШ е 0 280 217 107; а на Волво: 1275749. Предварително благодаря!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#6
Armagedon...пу да е.ба. Не знам дали го има този спрей в България, но е много добър. CRC Sensor Cleaner. http://www.conrad-uk.com/ce/en/product/8...ner-200-ml.
Това беше един от първите линкове в google, така че потърси, може би пък да е наличен някъде. Много хора ползват break cleaner, но недей, само в краен случай. Често съм чел че след почистване тези дебитомери пак заработват кажи речи нормално. Пробвай да го разкачиш и да видиш как работи, така ли иначе пак ще се чистят грешки после Wink Другия вариант е да видиш някой колега от форума да се съберете и да обмените малко дебитомери и бири. Smile
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#7
Купих си колата миналата година. Веднага започнаха проблеми с дебитомера. Първо пробвах няколко пъти с почистване - нищо! После с втора ръка - нищо! Е, наложи се да похарча повече пари и да купя нов от МП. Оттогава никакви проблеми - количката върви като зверче.
Та на въпроса - нов!!!
Волво S 40, турбодизел 1.9, D4192T093869, 115 к.с., регистрация 9.2004. Към момента 103 000 км. Разход 5 л. при 100 км.ч. 5.8 при 130-140 с климатроник. Колата работи прекрасно!
Reply

#8
Моят дебитомер го почиствах с този спрей: http://www.servina.net/index.php?c=view_prod&stID=10852
Много подходящ е за всякаква електроника. Ползвам го ежедневно при поддръжка на компютърна техника и съм много доволен.

Преди време, когато имах проблеми с работата на двигателя, един от първите заподозрени беше дебитомера. При визуална проверка забелязах известни наслоявания по работните му повърхности. Изчистиха се идеално с този спрей, друг е въпроса, че не това е била причината за проблемите ми. Дори си взех друг дебитомер, тъй като се съмнявах, че моя си е "тръгнал", въпреки, че компа не отчиташе грешки. Сега си имам един резервен. Big Grin Стигнах до извода, че леките замърсявания не оказват влияние на дебитомера.
С откачен дебитомер колата работи точно по начина, който си описал. Виж дали ще има разлика със и без дебитомер. Бих ти дал моя за проба, но съм от Плевен.
Reply

#9
Пробвах.Със и без дебитомер колата работи по един и същи начин,лошо.Утре ще ходя да търся шпрей,пък дано да има някаква полза.Как няма някой от София със същия да го закачим да пробваме,че да съм сигурен че е от него......
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#10
В AutoData има подробно описание за проверка на дебитомера с мултицет.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)