11-19-2012, 11:08 AM
Здравейте колеги,
Имах проблеми с мощността (XC 60, 2,4D 2009, 68 000км) от известно време (500км), колата беше като "спъната" и се увеличи разхода от 5,7 на 6,5. Мислих си, че е от нафтата, въпреки, че зареждам само от OMV. Отидох в МП-Люлин и се оказа температурен сензор на филтъра за твърди частици. Срещу 340 лв(труд,нов сензор,рециклиране на филтъра и диагностика) всичко сега е ОК.Въпроса ми е дали проблема е от качеството на горивото или просто сензора е бил за смяна и ако е второто означава ли да очаквам същия проблем? Ако има значение, колата съм я закупил нова в Белгия и е карана там 60 000 км и само 8 000 км тук. Между впрочем съм много доволен от обслужването в сервиза в лицето на Деян Радев.
Имах проблеми с мощността (XC 60, 2,4D 2009, 68 000км) от известно време (500км), колата беше като "спъната" и се увеличи разхода от 5,7 на 6,5. Мислих си, че е от нафтата, въпреки, че зареждам само от OMV. Отидох в МП-Люлин и се оказа температурен сензор на филтъра за твърди частици. Срещу 340 лв(труд,нов сензор,рециклиране на филтъра и диагностика) всичко сега е ОК.Въпроса ми е дали проблема е от качеството на горивото или просто сензора е бил за смяна и ако е второто означава ли да очаквам същия проблем? Ако има значение, колата съм я закупил нова в Белгия и е карана там 60 000 км и само 8 000 км тук. Между впрочем съм много доволен от обслужването в сервиза в лицето на Деян Радев.