Posts: 147
Threads: 13
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
И аз сменях носач миналата седмица.Смених един '97 набор ...с друг '97 набор ,естествено втора употреба за 40 лв. Мислих ,че моя се е скапал от скъсано маншонче на шарнира.Да,де ама ,когато го свалих се оказа че маншонът е абсолютно здрав ,по-здрав от на "новия".Реших да ги разменя -маншона от стария на "новия" .Когато го отворих ( повредения) се оказа ,че просто греста вътре се е втвърдила от годините и километрите ,не е мазала добре и затова шарнирът е заминал.Затова за да не ми се случва отново -хубаво измиване на здравия,нова графитна грес и ...здрав носач за още 312000 км и още 15 години..
Та ако имате време и възможност ,не е лошо да си направите профилактика.Същото го правих между другото и с дясно вътрешно каре на полуоска.Започна да звънти при потегляне и след смяна на грес -нещата заспаха.Старата беше като леко мазен въглищен прах.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->