The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Скърцане отпред в дясно.

#1
Колеги имам следният проблем,откакто имам колата има едно скърцане отпред дясно.От начало се чуваше само зимно време когато потегля и мина през някоя неравност.След някой друг километър спираше да скърца.Но сега скърца и когато е топло, отново спира когато покарам ,но след като мина през легнал полицай или скоча в дупка скърцането се появява.Гледах колата от долу и има хлабина в шарнира на десният носач, втулките на левия и дясната биалетка.Биалетките ги смених и двете,ама носачите са скъпи, освен това новите носачи не карат много,и аз се чудя да как да изляза от ситуацията , да рециклирам ,да взема един нов ,или да търся два от стария модел със отделен шарнир.Дайте съвет
Reply

#2
И при мен се опитва да се обажда, но ще изчакам да стане по осезаемо и ще сменям всичко, с едно влизане в бокса.
Лошото е, че както казваш, колега, повечето нови части не карат много, но ние сме хора ентусиасти и оптимисти... Smile
Reply

#3
Аз на 850ката сменях носачите направо... по 130лв бройката с работата. сл;ед 18 месеца смених единия повторно...
Reply

#4
BFal Wrote:Аз на 850ката сменях носачите направо... по 130лв бройката с работата. сл;ед 18 месеца смених единия повторно...
Каква марка носачи си сложил за да знаем ние да не слагаме от тях?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#5
Щом са по 130лв с работата не са от най качествените.Аз обмислям варианта да намеря два носача от първата генерация на 850 ките които са със отделни шарнири.Ако някой има излишни да свирка, Big Grin или да пише.
Reply

#6
wolfenstein Wrote:Щом са по 130лв с работата не са от най качествените.Аз обмислям варианта да намеря два носача от първата генерация на 850 ките които са със отделни шарнири.Ако някой има излишни да свирка, Big Grin или да пише.
Скантех бяха... иначе за 450000км по нашите пътища мисля, че 1 носач е нормално да се амортизира...
Reply

#7
И аз сменях носач миналата седмица.Смених един '97 набор ...с друг '97 набор ,естествено втора употреба за 40 лв. Мислих ,че моя се е скапал от скъсано маншонче на шарнира.Да,де ама ,когато го свалих се оказа че маншонът е абсолютно здрав ,по-здрав от на "новия".Реших да ги разменя -маншона от стария на "новия" .Когато го отворих ( повредения) се оказа ,че просто греста вътре се е втвърдила от годините и километрите ,не е мазала добре и затова шарнирът е заминал.Затова за да не ми се случва отново -хубаво измиване на здравия,нова графитна грес и ...здрав носач за още 312000 км и още 15 години..
Та ако имате време и възможност ,не е лошо да си направите профилактика.Същото го правих между другото и с дясно вътрешно каре на полуоска.Започна да звънти при потегляне и след смяна на грес -нещата заспаха.Старата беше като леко мазен въглищен прах.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply

#8
BFal Wrote:
wolfenstein Wrote:Щом са по 130лв с работата не са от най качествените.Аз обмислям варианта да намеря два носача от първата генерация на 850 ките които са със отделни шарнири.Ако някой има излишни да свирка, Big Grin или да пише.
Скантех бяха... иначе за 450000км по нашите пътища мисля, че 1 носач е нормално да се амортизира...
Еми не съм съгласен....Моите са оригинални (кой знае колко са карани) и вече имат 50000 км пък не са се разбили за сега да чукна на дърво....
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#9
wolfenstein Wrote:Колеги имам следният проблем,откакто имам колата има едно скърцане отпред дясно.От начало се чуваше само зимно време когато потегля и мина през някоя неравност.След някой друг километър спираше да скърца.Но сега скърца и когато е топло, отново спира когато покарам ,но след като мина през легнал полицай или скоча в дупка скърцането се появява.Гледах колата от долу и има хлабина в шарнира на десният носач, втулките на левия и дясната биалетка.Биалетките ги смених и двете,ама носачите са скъпи, освен това новите носачи не карат много,и аз се чудя да как да изляза от ситуацията , да рециклирам ,да взема един нов ,или да търся два от стария модел със отделен шарнир.Дайте съвет
Скъсан тампон на макферсона, гаранция! 50-60лв

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#10
Как да разбера дали е от тампона на макферсона без да разглобя колата?Има ли такъв начин?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)