The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Повдигане на окачването на S/V 40

#1
Е да ...Навярно повечето се чудят как да го смъкнат...Е при мен не е така...От две години имам джип и си намразих колата...Не я карам ,дразни ме ..само седи...А какво ме дразни? Ами ,че е ниска...че не мога да спра където си искам,че опирам на абсурдни места...От опита с джипа знам ,че малко повдигане не пречи никого и няма да и развали стабилността особено след като ще последват нови Амове...та идеята е следната...Аз имам идея как да я вдигна като цяло ,но има въпроси за решаване...да почнем с отзад...вариантите са два...Може да се поръчат нови пружини малко по високи и край...И без това са ми омекнали...Лошото ,че при този вариант ще изместя мястото на работа на Ама и нз дали това е препоръчително...Другия вариант е подложка между купето и макферсона...здрава стабилна метална подложка може да се направи...Дали пък да не пробвам така? За отпред е малкооо по трудно...Лошото ,че само един път си разлгабял тези места и не помня нищо...Преди да разглобя пак няма май да го измисля...Както и да е ...аз вдигането ще го направя... същинския въпрос е -Всъщност в какъв диапазон може да се регулират наклоните на гумите? Защото това ще е границата...Да може да се регулират наклоните...варианта е може би да се експериментира ама да не да се прецакам...И не последно...Не ме разбирайте погрешно...Няма да я вдигам като джипа си с 15 см ,но нещо 2,3,5 см би ми харесало...И от 205/55/15 да мина на 205/60/15 ...Не се тормозете сега след нова година ще да е Big Grin
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#2
С изпълнение на горното /нови пружини и друг размер на гумите/ ще постигнеш "повдигане" в параметрите, които "би ми харесало".
Успех.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Reply

#3
същинския въпрос е -Всъщност в какъв диапазон може да се регулират наклоните на гумите?

Наклона на предните гуми не се регулира, а щом не се регулира значи и не можеш да го промениш освен ако не смениш носача (с менте с сгрешени размери)
За задните нямам идея дали се регулира страничния наклон.
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#4
Аз сложих нови пружини отзад и по-дебели гуми, но ефекта се оказва недостатъчен... с около 2.5 сантиметра се вдигна колата, но не стига за повечето бордюри :oops: И така... все пак е по-добре от нищо. С подложки може още 2-3 сантиметра да се издействат също!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)