The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Загуба на мощност в ниските обороти

#21
Това е дебитомера.
До колкото знам VDO е подразделение на SIEMENS, които всъщност са и производители на оригиналните ни дебитомери.
Цената на която го взех през май 2011г. беше 230лв.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#22
@ dango_ Мерси много колега цената му в момента не е много по различна от тази на която ти си го взел. Никъде не успях обаче да видя да пише че стават и за Volvo 1.9D 115hp макар, че изглежда 1 към 1 с този който трябва да бъде.

В момента колата си работи както трябва вече 2-ри ден. Очаквам пак да ми направи тая мизерия, че да мога да го хвана на 100% че е от него и що го поръчвам - кво да правя...
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#23
Не искам да съм лош пророк, но почне ли веднъж да се ебава, края му не е далеч ... и все пак дано не съм прав!!!

Като гледам си стигнал и до другия голям проблем, за който все си мислех, че е вече нещата са се попроменили малко, а именно - Как да разбера, кой дебитомер е за моя автомобил?
Аз доста време отделих и бая ровене му ударих, докато се реша да дам тези пари и никой не ти дава гаранция. В магазина за авточасти само ти казават - едикъдеси го дават, че е става за тия марки и тия модели, но не може да ти дадеме гаранция ... плащаш, пробваш и се надяваш да стане. В крайна сметка така и направих.
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#24
И аз имах сащият проблем,след смяна на дебитомера днес колата е ОК.
V40 1.9д 115 2001г
Reply

#25
И аз да помоля за малко отговори Smile
Колата ми е Volvo S40 2002 г. 1.9 102 коня ТурбоДизел комънРейл.
Не я бях палил повече от месец и половина.Като я оставях работеше прекрасно.След престоя я запалих-работи превъзходно,но когато тръгнах нямаше никаква мошност до 2000 оборота.Стигне ли 2000 оборота изведнъж излита-включва се турбото и е ОК.
До 2000 оборота е тромава ама не като обикновен дизел а по-зле едвам едвам набира-хората си мислят,че нарочно ги бавя на светофар и после изведнъж излитам.
Извадих куплунга на дебитомера-стана още по-зле.Почистих дебитомера-ефектът е нулев.
Егера също е почистен...не знам какво да правя...то е ясно,че като не мога сам ще се ходи на диагностика...ама все пак да опитам нещо друго преди това?
Reply

#26
Ако сами се правеха тез коли... мисля, че с диагностика ще ти излезе по-евтино (абстрахирам се от някои факти) Smile
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#27
Е да диагностика но и тя не винаги е панацея Sad като купих колата ,турбото се изключваше след като се използва малко по-дълго колата и на диагностиката всичко си показваше ОК,след доста четене стигнах до извода, че егера е зацапан и колата си влиза в авариен режим-изчистих го и всичко се оправи.
За това да подпитам преди да отида на диагностика,а пък ако някой ми даде съвет и помогне-ще сме помогнали и на още някой с такъв проблем Smile
Във всички случай когато разбера и отстраня проблема-ще пиша тук :ugeek: за да помогнем на още някой.
До 2000 оборота е все едно 20 конски сили,стигне ли 2000-2100 си се връща към нормалната мощ.Двигателя работи идеално-не прекъсва и не пуши(днес минах 150 км,ама си е тормоз.
Reply

#28
Диагностиката не е само грешки, диагностиката е 15% тестер и 85% знание. Освен грешки се гледат и живи данни - те казват много! Ако желаеш да си излекуваш колата, вземи назаем от някой колега дебитомера за половин час и го сложи. На този мотор при загуба на мощност и отсъствие на грешки това е най-вероятната причина. Поздрави Smile
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#29
Онзи ден реших пак да разбъзикам колата с подръчни Smile знания-чистих,егер-въздохопроводи,куплунзи и резултата....преди колата вървеше идеално над 2000 оборота-сега съвсем умря-учудвах се че съм по-бърз от някой от камионите(не всички).Даже не можах да отида до сервиза за диагностика-поради липсата на мощност.Дойде един приятел за диагностика и си показа виновника-дебитомер....
Смених го и всичко се оправи.
Наистина понякога е по-добре да отидеш на диагностика вместо да си самотрошиш колата Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)