03-17-2007, 05:13 PM
:?: Има ли съществена разлика?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Алпин дизел или обикновен за D5?
|
03-17-2007, 06:11 PM
Здрасти,добре дошла във форума .Принципно няма голяма разлика между алпин и обикновен дизел,в Алпина слагат някви добавки за почистване на горивната с-ма,и мисля ,че е с по-високо цетаново число,което ще рече,че изгарянето е по-добро(наи-общо казано),и от това се повишава КПД-то на двигателя. Ако имаш възможност зареждай от по-скапия дизел.
We are N:1,VOLVO FOREVER!
03-17-2007, 06:11 PM
Здрасти,добре дошла във форума .Принципно няма голяма разлика между алпин и обикновен дизел,в Алпина слагат някви добавки за почистване на горивната с-ма,и мисля ,че е с по-високо цетаново число,което ще рече,че изгарянето е по-добро(наи-общо казано),и от това се повишава КПД-то на двигателя. Ако имаш възможност зареждай от по-скапия дизел.
We are N:1,VOLVO FOREVER!
03-18-2007, 04:04 AM
Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Спринт" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения...
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
03-18-2007, 04:04 AM
Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Спринт" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения...
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
03-18-2007, 04:44 AM
Pavko Wrote:Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Супер" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения... Трябва да ти кажа че и тук не намирам много разлика. Пробвал съм Alpin Disel (ОМВ) и Utimate Disel (ВР) никва разлика с обикн. още повече Алпина е май само с добавка с/у замръзване. Сега гледам има V-Power Shell Disel ама не мисля да зареждам от него, все пак разликата при всичките е 10на цента на литър - мерси ама не!
03-18-2007, 04:44 AM
Pavko Wrote:Някъде из белия свят може и да има разлика, но в БГ съм почти сигурен, че единствената разлика е само в цената! Лично мнение! Не усетих различно поведение нито в работата на двигателя, нито в мощността, след като веднъж смених обикновения със "Супер" дизел (преди да дойде зимата, нали имаше такъв в ОМВ, ако не му бъркам названието, който беше по-скъпия). Иначе зареждам само на ОМВ от обикновения... Трябва да ти кажа че и тук не намирам много разлика. Пробвал съм Alpin Disel (ОМВ) и Utimate Disel (ВР) никва разлика с обикн. още повече Алпина е май само с добавка с/у замръзване. Сега гледам има V-Power Shell Disel ама не мисля да зареждам от него, все пак разликата при всичките е 10на цента на литър - мерси ама не!
03-18-2007, 06:07 AM
Когато ми докараха колата, минах през МП за смяна на консумативи - масла, ремъци и т.н. И понеже не бях карал досега дизел, попитах консултанта дали има някакви препоръки относно нафтата и откъде е най-добре да зареждам. Той беше категоричен - за D5 - само Спринт дизел. И аз започнах да зареждам такъв, ( а и доста от колегите се хвалеха от него), докато в един момент изчезна и на негово място се появи Алпин дизел-а. Лично аз почуствах, че колата не е както преди - т.е по-зле е. И сега чакам да изчезне Алпина, за да си заредя пак Спринт. Последния път реших да експериментирам с V-power и като че ли е малко по-добре, ама в момента са размесени и едва ли мога да дам обективна оценка. Обикновен не съм зареждал и не мога да кажа нищо за него.
Иначе има теми и анкети за горивото - кой откъде, какво зарежда: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1406&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1398&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m -->
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
03-18-2007, 06:07 AM
Когато ми докараха колата, минах през МП за смяна на консумативи - масла, ремъци и т.н. И понеже не бях карал досега дизел, попитах консултанта дали има някакви препоръки относно нафтата и откъде е най-добре да зареждам. Той беше категоричен - за D5 - само Спринт дизел. И аз започнах да зареждам такъв, ( а и доста от колегите се хвалеха от него), докато в един момент изчезна и на негово място се появи Алпин дизел-а. Лично аз почуствах, че колата не е както преди - т.е по-зле е. И сега чакам да изчезне Алпина, за да си заредя пак Спринт. Последния път реших да експериментирам с V-power и като че ли е малко по-добре, ама в момента са размесени и едва ли мога да дам обективна оценка. Обикновен не съм зареждал и не мога да кажа нищо за него.
Иначе има теми и анкети за горивото - кой откъде, какво зарежда: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1406&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=1398&highlight=%E1%E5%ED%E7%E8%ED%EE%F1%F2%E0%ED%F6%E8%FF">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewt ... D%F6%E8%FF</a><!-- m -->
460GLE 1,8i(1991) -> V40 1,8i Sportline(1998) -> S80 D5 (2002) 198hp/4100, 415Nm/1660-3000
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |