The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно палене

#1
Здравейте колеги,

Колата пали много трудно, но все пак пали... Когато завъртя ключа прави няколко завъртания, след това спира и започва да се чува едно съскане.. не знам как по друг начин да обясня звука. Няма значение дали е студен или топъл двигателя. Майстора каза - стартера. Закарал го на ремонт, казали му, че заминал шалтера. Също така му е допълнил грес, защото бил пресъхнал. Въпреки ремонта на стартера, трудно палене продължава.
Ако може да дадете съвет за решение на проблема.

Колата 2,5 бензин, 20 клапана.

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#2
Здравей , били проверил всички електрически връзки към мотора и скоростната кутия (това са предимно доста дебели кабели)да не би някоя от тези връзки да е хлабава
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#3
Здравей колега,

сутринта ходих пак при майстора. Дадохме на стартера директен ток от акумулатора, пали без проблем... Най-вероятно се оказва, че е клемореда на ключа. Колата има и друг симптом, когато завъртя ключа и я запаля, включвам фаровете, но те не светват. Трябва да върна леко ключа назад, за да светнат. Оттам си правя извода, че наистина има проблеми по тоците.

Поздрави.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#4
Да, проблема е в контактите на ключа. При мен се случва същото с фаровете, понякога нямам и мигачи. Така е от два-три месеца, но все не ми остава време да разглобя ключа и да видя може ли нещо да се направи.
Reply

#5
Колега ivopifa ,

Какво ще кажеш за идеята да изведа един бутон за палене на колата. Слагам ключа на контакт, натискам "старт" бутона и колата запалва. Идеята е да намеря жицата, която отива към релето на стартера, да я свържа към този "старт бутон" и да прекарам една жица от плюса на акумулатора директно към стартера.

Поздрави
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#6
Според мен проблема е в контактите на позиция 1 на ключа, така че варианта с бутон едва ли е решение, но не съм разглобявал до сега ключа и не мога да съм сигурен.
Reply

#7
И двете позиций на ключа могат да се изведат на бутони . Така сме направили на един служебен автомобил . С ключа само отключваш волана , с един бутон със самозадържане даваш на контакт , и с един друг бутон палиш .
Smile като в самолет .
Интересното става ако ти угасне колата - почваш да се чудиш кой бутон за какво е ... Smile
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#8
хахаха а цялата работа не може ли да се измисли с един бутон Big Grin и подаването на контакт, и паленото.
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Reply

#9
http://www.matthewsvolvosite.com/forums/...=1&t=37398

http://www.matthewsvolvosite.com/forums/...=1&t=55868

Като гледам картинките, ключът е капсулован, но може би ще може да се отвори.
Дано ми остане време в неделя...
Reply

#10
Ами за Ваша информация ,карате кола проектирана от шантави шведски инженери. :twisted: Та същите тези са добавили една много интересна опция -можете да си палите колата откъм страната на мотора.В случай ,че няма кой да Ви помага. Просто боцвате един кабел към "+" -са на акумулатора ,а другия край към специално предвиден куплунг.Намира се под бобината и е вързан със свинска опашка към гофрираният кабел.Колата трябва да е на контакт.Пробвано е и работи.Та може да се ползва това кабелче и да се изведе на бутон в купето.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)