05-25-2013, 11:23 AM
Здравейте,
Поздрави на всички от един нов Волво фен
За съжаление първото ми питане ще е по лош повод, но такъв е живота...
Имам V70 D5 от около 2 месеца и направо го обичам, но вчера вечерта ме заряза
на магистралата малко преди Ихтиман. Поне имах късмета, че се случи точно, когато спирах до бензиновата колонка
на бензиностанция (колата изгасна и повече не запали).
Преди да спра карах около максимум 30-40 км на резерва, а компютъра ми показваше оставащ
пробег 140км! Днес след доста четене разбрах, че тези коли изобщо не трябва да стигат до резервата, но до сега съм карал само бензинов Нисан, който безпроблемно е минавал на резерва 30-40км и явно имам лоши навици.
Това, което ми е правило впечетление за тези 2 месеца е, че Volvoto и друг път е палило трудно, когато съм го карал на по-дълъг път, но понеже се е случвало 2-3 пъти мислех, че е лоша нафта например.
От това, което изчетох днес разбрах, че е вероятно да е била заминала горивната помпа, а аз да съм я довършил с карането си на резерва...
Въпросът ми е, дали мога да опитам да запаля колата някак или единствено сервиз и диагностика трябват?
Снощи налях дизел за 20 лв, но се чудя, ако пробвам да долея още би ли помогнало да се разредят боклуците долу...
Борд компютъра не ми е давал сериозни грешки, една за неработещ заден габарит и още една, която се появи снощи, но пак е за някоя крушка.
На колата са сменени филтри, масло и ангренаж + водна помпа. Когато я купувах я закарах на комп. диагностика и преглед, без да е давала сериозни грешки.
Поздрави
П.С.: Много е гадно да гледаш Volvo натоварено на камиона за пътна помощ..
Поздрави на всички от един нов Волво фен
За съжаление първото ми питане ще е по лош повод, но такъв е живота...
Имам V70 D5 от около 2 месеца и направо го обичам, но вчера вечерта ме заряза
на магистралата малко преди Ихтиман. Поне имах късмета, че се случи точно, когато спирах до бензиновата колонка
на бензиностанция (колата изгасна и повече не запали).
Преди да спра карах около максимум 30-40 км на резерва, а компютъра ми показваше оставащ
пробег 140км! Днес след доста четене разбрах, че тези коли изобщо не трябва да стигат до резервата, но до сега съм карал само бензинов Нисан, който безпроблемно е минавал на резерва 30-40км и явно имам лоши навици.
Това, което ми е правило впечетление за тези 2 месеца е, че Volvoto и друг път е палило трудно, когато съм го карал на по-дълъг път, но понеже се е случвало 2-3 пъти мислех, че е лоша нафта например.
От това, което изчетох днес разбрах, че е вероятно да е била заминала горивната помпа, а аз да съм я довършил с карането си на резерва...
Въпросът ми е, дали мога да опитам да запаля колата някак или единствено сервиз и диагностика трябват?
Снощи налях дизел за 20 лв, но се чудя, ако пробвам да долея още би ли помогнало да се разредят боклуците долу...
Борд компютъра не ми е давал сериозни грешки, една за неработещ заден габарит и още една, която се появи снощи, но пак е за някоя крушка.
На колата са сменени филтри, масло и ангренаж + водна помпа. Когато я купувах я закарах на комп. диагностика и преглед, без да е давала сериозни грешки.
Поздрави
П.С.: Много е гадно да гледаш Volvo натоварено на камиона за пътна помощ..