The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със запалването, Volvo V70 D5 163, 2002

#1
Здравейте,
Поздрави на всички от един нов Волво фенSmile
За съжаление първото ми питане ще е по лош повод, но такъв е живота...
Имам V70 D5 от около 2 месеца и направо го обичам, но вчера вечерта ме заряза
на магистралата малко преди Ихтиман. Поне имах късмета, че се случи точно, когато спирах до бензиновата колонка
на бензиностанция (колата изгасна и повече не запали).
Преди да спра карах около максимум 30-40 км на резерва, а компютъра ми показваше оставащ
пробег 140км! Днес след доста четене разбрах, че тези коли изобщо не трябва да стигат до резервата, но до сега съм карал само бензинов Нисан, който безпроблемно е минавал на резерва 30-40км и явно имам лоши навици.
Това, което ми е правило впечетление за тези 2 месеца е, че Volvoto и друг път е палило трудно, когато съм го карал на по-дълъг път, но понеже се е случвало 2-3 пъти мислех, че е лоша нафта например.
От това, което изчетох днес разбрах, че е вероятно да е била заминала горивната помпа, а аз да съм я довършил с карането си на резерва...
Въпросът ми е, дали мога да опитам да запаля колата някак или единствено сервиз и диагностика трябват?
Снощи налях дизел за 20 лв, но се чудя, ако пробвам да долея още би ли помогнало да се разредят боклуците долу...
Борд компютъра не ми е давал сериозни грешки, една за неработещ заден габарит и още една, която се появи снощи, но пак е за някоя крушка.
На колата са сменени филтри, масло и ангренаж + водна помпа. Когато я купувах я закарах на комп. диагностика и преглед, без да е давала сериозни грешки.
ПоздравиSmile

П.С.: Много е гадно да гледаш Volvo натоварено на камиона за пътна помощ..Sad
Reply

#2
Колега, като за начало смени горивния филтър - може и нов да е, но с това каране на резерва със сигурност си вкарал всичките боклуци от резервоара във филтъра. Веднъж ми се е случвало това нещо и вярвай ми, не можеш да си представиш каква гняс има на дъното - като нищо си го затлачил.
Reply

#3
subdoob Wrote:Въпросът ми е, дали мога да опитам да запаля колата някак или единствено сервиз и диагностика трябват?


П.С.: Много е гадно да гледаш Volvo натоварено на камиона за пътна помощ..Sad

Здрасти колега, за точно една година и аз съм я правил тъкмо два пъти тази глупост, но втория път компа в комбинация с нафтомера на таблото ме поизлъгаха доста Big Grin
Тогава един колега ми помогна с една туба нафта (10 л) и с кратко побутване на скорост запалих.

Първия път току що взел колата даже не разбрах, че съм свършил нафтата имаше отделение и половина до края, и на мен ми показваше поне 120 км. до дъното, но остатъка се беше разпенявил и колата просто си угасна.
Пак същия колега ме издърпа едни 20 км. до най близкото ЕКО като колата беше на контакт и пърпореше, за да работи сервото и спирачките - тогава пък каква смрад съм наврял във филтъра не ми се мисли ... :evil:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#4
Мдаа, ще знам за напред и аз да нямам никаква вяра на данните от борд компютъра..
Закачихме я вчера за една диагностика и не даде някакви сериозни грешки, след което последва пореден опит
да я запалим (с доста продължително въртене) и взе че запали!Smile
Сега ще внимавам за резервата и дано това е била причината за проблема...
Reply

#5
subdoob Wrote:Мдаа, ще знам за напред и аз да нямам никаква вяра на данните от борд компютъра..
Закачихме я вчера за една диагностика и не даде някакви сериозни грешки, след което последва пореден опит
да я запалим (с доста продължително въртене) и взе че запали!Smile
Сега ще внимавам за резервата и дано това е била причината за проблема...

Смени горивния филтър. Щом веднъж се е затлачил ще го направи пак. Smile
Reply

#6
Колега пожелавам ти винаги стрелката да ти е на това положение Smile за да не плащаш за пътна помощ за подобни глупости.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)