The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
пак относно пушека

#1
Всичко започна с това че се появи някакво чукане ходих при познат майстор - той или вакуум помпа или бутален болт Confusedhock: . Отивам в Супер дизел - 1час чакане 10 мин. работа - 40лв. и хоп уж готово - колата работи по-равномерно но и по шумно не пуши толкова, а чукането си го има. Гледам мръднали аванса на помпата. След два дена свалят дюзите за реглаж слагаме същата работа. при палене /от 1 оборот/ тресе 4-5мин. и трябва грагданска защита отзад да се намеси :lol: . Като загрее пуши нормално черно, но дотогава - малеее. та приемам идеи всякакви ко да правя и де да ходя иначе си има мощност и си върви добре, чукането си остана и нещо не работи равномерно. между другото ходих до пловдив с тоя проблем разход 6.3л.
Reply

#2
Всичко започна с това че се появи някакво чукане ходих при познат майстор - той или вакуум помпа или бутален болт Confusedhock: . Отивам в Супер дизел - 1час чакане 10 мин. работа - 40лв. и хоп уж готово - колата работи по-равномерно но и по шумно не пуши толкова, а чукането си го има. Гледам мръднали аванса на помпата. След два дена свалят дюзите за реглаж слагаме същата работа. при палене /от 1 оборот/ тресе 4-5мин. и трябва грагданска защита отзад да се намеси :lol: . Като загрее пуши нормално черно, но дотогава - малеее. та приемам идеи всякакви ко да правя и де да ходя иначе си има мощност и си върви добре, чукането си остана и нещо не работи равномерно. между другото ходих до пловдив с тоя проблем разход 6.3л.
Reply

#3
....
така е , чукането невлияе на разхода. С него съм минал 65 000км
А дали е правилно че са ти мръднали аванса - не!

Мога да ти препоръчам моя майстор в София.
А дюзите дали са ти в ред - може да е всичко точно при тях.
Като загрее мойта леко и няма почти пушек!
Ако ти пуши и топла - някой не си е свършил работата както трябва.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
....
така е , чукането невлияе на разхода. С него съм минал 65 000км
А дали е правилно че са ти мръднали аванса - не!

Мога да ти препоръчам моя майстор в София.
А дюзите дали са ти в ред - може да е всичко точно при тях.
Като загрее мойта леко и няма почти пушек!
Ако ти пуши и топла - някой не си е свършил работата както трябва.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
alman67 Wrote:................

смени си майстора.... с каква помпа е твойта...лукас или бош
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#6
alman67 Wrote:................

смени си майстора.... с каква помпа е твойта...лукас или бош
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#7
мисля, че е Бош. Относно чукането дюзите ги регулирах ужким - никакъв ефект. Ако върна аванса на белега пущи доста и топла и студена. Все пак благодаря ще дерзая нататък пък да видим. Ще проверя центровка и евентуално клапани
Reply

#8
мисля, че е Бош. Относно чукането дюзите ги регулирах ужким - никакъв ефект. Ако върна аванса на белега пущи доста и топла и студена. Все пак благодаря ще дерзая нататък пък да видим. Ще проверя центровка и евентуално клапани
Reply

#9
Не виждам от къде си но ако си от София иди в супер дизел. Там ще ти направят центровка и ще ти прегледат дюзите.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#10
Не виждам от къде си но ако си от София иди в супер дизел. Там ще ти направят центровка и ще ти прегледат дюзите.
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)