The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прескочил зъб на агренажния ремък

#1
Здравейте,имам проблемче на колата,които се състой в следното обстоятелство.Колата ми е В-40 1.9ТД родом от Бургас.Повреме на движение ми се скъса ремъка който е на климатика и още нещо си и парченце от него се оплете на агренажния ремък и прескача два зъба.Закарах я в най-близкия сервиз и там майстора я оправи ,каза ми че ми се е разминало,няма набити бутала и изкривени клапани,имала си компресия.След като я запалих светна ламба сондата,майстора каза че ще изгасне.След като тръгнах колата не беше същата както преди-нямаше мощност като преди,ламба сондата изгасна но при достигане на 90-100км пак светна и което ме претисни -турбината изобщо не се чува,колата е малко по-шумна от преди.Някой може ли да постави диагноза според тези обяснения. :roll:
Reply

#2
Здравей , на мен ми звучи така като ,че ли не е зацепена правилно ГНП / гориво-нагнетателната помпа / .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#3
Тази лампа за ламба сондата светка при повреда в помпата или когато не е зацепена правилно до миналата седмица брах ядове с помпата виж дали са ти я зацепили правилно от белега на разпределителния вал до белега на помпата са 28см с шивашки метър го премери ако не е толкова значи това е проблемът Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#4
Добре де,прочети я първо на компютър,тази лампа не свети за украса,хората са го измислили.Предполагам,че наистина най-вероятно не е зацепена,но може и да са много други неща... когато гадаем,накрая излиза по-скъпо.Дай едни 25-30 лв. в Бургас и виж защо плаче красавицата.Успех
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#5
gena_evgena Wrote:Някой може ли да постави диагноза според тези обяснения. :roll:

Ще си изкажа и аз мнението по твойте обяснения .

Според мойте премеждия с такъв двигател бих се изказал , че проблема може да ти е НЕзацепен правилно ангренажен ремък . И аз съм карал така доста време и наистина тогава "колата не е същата" .
Имал съм и проблем с клапан "авансатор" и тогава при високи обороти светва тази лампа и колата "не върви" , при ниски изгасва ...

Според Майстор Галин наречен Дизела ( ще си позволя да го цитирам )- "или е датчика за повдигане на иглата на ел.дюзата или клапана за предварение на помпата" ( авансатор )

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=7332&p=75013#p75013">viewtopic.php?f=26&t=7332&p=75013#p75013</a><!-- l -->

Успех колега и дано скоро я оправиш и да и се радваш дълго !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#6
Благодаря за бързите диагнози,ходих при друг доктор и той подвърди версията за НЕправилно зацепен ремък,в понеделник почва да я прави и ще ми каже със сигурност.Благодаря Ви още веднъж.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)