The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
850 тресе проблем

#1
Здравейте на всиячки колеги,имам проблем с моята колица волво 850- 126 кончета с газов инжекцион.Та проблема е следния когато подам газ колата не се изфорсирва както трябва сякаш едно такова форсиране става като на запушено нещо това го има и на газ и на бензин сменени кабели свещи,капачка ,палец филтър на безина и проблема не изчезна????направи ми впечетление че когато махна буксата на въздушния филтар мисля тя е за дебитомера и никакво влияние не оказва на колата инъче си държи стабилни обороти.когато е на обороти нещо се чува в гарнетата сякащ да гарми катализатора не е сменян буксата за стъпковия мотор и нея я махам и никаква промяна няма .моля помогнете благодаря предварително.
Reply

#2
thunderstorm11 Wrote:...когато махна буксата на въздушния филтар мисля тя е за дебитомера и никакво влияние не оказва на колата...

Според мен най-вероятно тук е проблема, колега. Ако имаш възможност, пробвай с дебитомер от някой колега с твоя модел, размяната става за минутки. Възможно е проблема да е свързан и с газовия инжекцион.
Вероятно ти свети индикатора λ на таблото и имаш регистрирана една или повече грешки в компютъра. Прочети ги за да добиеш представа за какво става въпрос.
Reply

#3
ivopifa Wrote:
thunderstorm11 Wrote:...когато махна буксата на въздушния филтар мисля тя е за дебитомера и никакво влияние не оказва на колата...

Според мен най-вероятно тук е проблема, колега. Ако имаш възможност, пробвай с дебитомер от някой колега с твоя модел (размяната става за минутки) за да се разбере дали е самия дебитомер или някъде по кабелите.
Вероятно ти свети индикатора λ на таблото и имаш регистрирана грешка в компютъра.
ами да свети ми чека ще пробвам с друг дебитомер дано се оправи.благодаря за отзива.
Reply

#4
126 коня няма дебитомер, системата там малко по-различна - МАР, има едни вакуумчета които са вклзчени в една джджавка над водния радиатор. Провери всички маркучета дали са си по местат и дали са здрави, почисти клемите и да видим дали ще се оправи :!:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
ico850 Wrote:126 коня няма дебитомер, системата там малко по-различна - МАР, има едни вакуумчета които са вклзчени в една джджавка над водния радиатор. Провери всички маркучета дали са си по местат и дали са здрави, почисти клемите и да видим дали ще се оправи :!:
възможно ли е да е някаде там проблемът направо се побърках с таая колица и в нашия обичан град Шумен няма кой да я закачи за диагностика някакви идеи Sad
Reply

#6
Кой набор е колата? Ако е преди '96 би трябвало да има диагностична конзола и можеш сам да си я провериш.
Reply

#7
А задръстен катализатор моята ми го направи като я купих преди пет години не ще да върви и грее здраво,та се прибрахме с пътна помощ от Гурково,легнах накрая под нея и разкачих двуцевката от колектора и колата се изфорсира както трябва Big Grin Добре,че затворих бързо вратата около нея облак сажди изтърбушихме катализатора и няма проблеми оттогава
Reply

#8
Откачи плюса на акумулатора за известно време и после го закачи пак!Така ще изчистиш компчето на колата от грешки!Пробвай!При твоят случай,това сьщо помага!След,като закачиш плюса на акумулатора и двигателят започне да работи добре,карай само на бензин,около 30-40 км.,за да си запише газовият компютьр,точките на режим,на работа!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)