The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V50 с какъв двигател ?

#1
Здравейте !

От известно време обмислям покупката на едно Волво в50 като за мен е важно автомобилът да е с дизелов двигател .
Коя вариация бихте ми препоръчали като здравина и динамика едновременно и изобщо възможно ли е когато говорим за Волво да говорим и за динамика едновременно ?
Бих желала двигател с верига, а не с ангренажен ремък поради прекалено високите разходи по смяна на ангренажи,ролки и т.н.
Държа автомобила да е динамичен,но се боя,че Волво като цяло май залагат на други неща.
Моля Ви за реални и мнения по темата!
Reply

#2
Volvo V50 2.4 D5 здравина и динамика има в този двигател.
Но до колкото знам двигател с верига май няма.
Reply

#3
То има 3 дизелови модификации - 1,6 110 коня,2.0 136 коня и D5 на Волво със 180 коня, 5 цилиндров. Говорим за 1во поколение В50 от 2004 до 2007г.
Първите 2 се слагат още във Форд,Пежо,Мазда и може и още други.
Двигателите са с ремък,но интервала е 240 000 км,тъй че е кажи речи разход 1 път в твоите ръце.За динамика - всеки има виждания но 136 коня вървят много прилично.

От 2007 до 2012 има и още няколко дизелови - 1.6 D2 със 115 коня ,D2 2.0 150 к.с,по-късно май има и D4 който е 2.0 177 к.с , 5 цилиндров.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#4
Автомобилът който шофирам в момента е със стандартни 141 коня + тунинга е около 180 и вече ми е малко муден в дадени ситуации и по време на дълъг път .
А защо ангренажа се сменя на 240 000 км , каква е спецификата ? До колкото знам ангренаж се сменя на около 40 000 до 60 000 км според различни фактори .
Reply

#5
Здравей,
като цяло динамиката на автомобила зависи от к.с., Nm и оборотите при които ги постига и теглото. Има коли които с малко к.с. се карат почти без газ и с голяма лекота набират голяма маса (високи Nm при ниски обороти), както и такива с много коне които за да тръгнат порядъчно им трябват много обороти до които не се стига лесно, особено без турбина. Не се сещам само че за кола 180 к.с. която в обороти е мудна .. освен ако не е безобразно тежка, не е технически изправна .. или я сравняваме с Porsche и подобни 300+ к.с. Когато говорим за Volvo, определено логото е сигурност, но динамиката е също така неразделна част. Това е така, защото от компанията отдавна са установили, че мощните коли са по-безопасни. Не знам защо си останала с убеждението, че ангренажна верига не се сменя, при повечето мотори с верига цикъла е 200 000 км, като смяната е доста скъпа и сравнено варианта ангренажен ремък, може да се окаже даже по-скъпо. Оптималният вариант за дизел при Volvo е D5 мотора, искрено се съмнявам да изпиташ дефицит на мощност при каквито и да е ситуации.
Поздрави и успех с покупката
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply

#6
Здравей,

D5 ца на V50 е доста рядко нещо, но ако търсиш сериозно ще намериш и тогава трябва да си готов и кесията да развържеш! Иначе 2.0 литра дизел е супер опция предвид добрия баланс между мощ/бързина и разход. От друга страна двигетеля е много добър и доста издражлив! Аз се разделиш с моята v50 ка 2.0 дизел на около 400 000 километра и наистина нямах от какво да се оплача, продадох я с оригиналния съединител!!!

Така че двигателите са много добри, зависи колко ти е бюджета в края на деня!
Volvo For life!
Reply

#7
Здравейте - още едно ЗА двулитровия мотор 136 к.с.Преди да си взема Волвото имах Е220 CDI 150 к.с. - мога да ти кажа ,че това като динамика и ускорение е в пъти по-добре от добрия стар мечок,аааа....да не забравяме и разхода - 4 човека с багаж на борд ми е 5.1 л/100 км.Тествал съм го на колонка пълен пълен - дава отклонение от 100-200 гр. така ,че скачай смело.Ако искаш да си спортист има май едни V50 2.5Т ,но е бензин 230 коня - това ти е колата.Ти се решаваш - успех.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)