Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
Здравейте, искам да ви попитам няколко неща за Волво-то.
1. Искам да закупя следната машина - <!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11374561889390477&f1=details&slink=3yhslv">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3yhslv</a><!-- m --> , като по големи разбирачи от мен по тези автомобили бихте ли си дали мнението.
2. Къде ще могат да ми дадат най - обстойна оценка за състоянието е на колата.
3. Какво е мнението ви за този метан (в автокъщата казаха че е фабричен , така ли е или нещо ме ментосват).
Благодаря предварително !!!
Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
По първа точка не е с всички Възможни екстри за модела.
По точка 2- Мото Пфое е мястото, ама търговеца иска само с даването на VIN-номера да мине. А е хубаво да ти направят диагностика в сервиза за евентуални грешки.
Според мен уредбата е фабрична, но бих те посъветвал да попиташ газмени дали у нас се поддържа все още тоя тип уредба(все пак е от 2007 г.).
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 118
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2009
Reputation:
0
Здравей.
По точка 2 - мисля че в сервиз GT1 в студентски град ще ти я прегледат обстойно - аз там карах там една "горублянка" и за съжаление се отказах. Другия вариант е Мото-Пфое.
По точка 3 - Това е фабричен метан и според мен ще останеш доволен. Пробегът на метан е около 350-400км в зависимост от десния крак. Резервоара за бензин е мисля 35литра.
Задължително мини през сервиз с тази кола.
ВНИМАНИЕ!!!От много секс се ослепява!!!!!
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Така по снимките изглежда запазена и едва ли са натоварили с повече от 100 хил км. колицата от колкото показва километража
За оглед май ако няма транзитни номера ще трябва да ползваш репатрак.
Аз лично бих дал 50 лв. за обстоен оглед при Диян в Люлинското МП. Човека кара точно такава кола и й знае и майчиното мляко.
п.п. Но само за оглед! Ремонтите там не са за хора със слаби сърца! :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
Мерси за инфо-то, парите за преглед не са проблем, проблема е че нямам много време, а в Мото-Пфое ми казаха утре евентуално, ако не други ден пък аз трябва до Бургас да отида с нея да я регистрирам до петък , в събота заминавам за Русия за доста дълъг период.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Такъв преглед задължително в МП, и никаде другаде. За да няма после ама каква я мислехме каква стана.
Кварталните сервизчета са за смяна на биалетки и евентуално масло. Е има проблясъци тук там, но като цяло нивото в сервизите е "пробна лампа"... :roll:
Posts: 192
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Фабричен метан означава, че уредбата е монтирана от Волво в завода. Има бутон на таблото за превключване и ти показва вдясно от километража колко газ остава (както пише в обявата). На задния капак също видях емблемата Bi Fuel, което показва също, че се движи на 2 горива (принципно има варианти и с LPG, не само метан). Относно пробега - 350-400 км нямам идея как се изминават, освен ако няма осезаема разлика в бутилките, в което се съмнявам. По принцип събират 14-15 кг метан, което предвид по-леката кола сигурно ще стига за 250-280 км извънградско при 110 км/ч средна скорост. В града едва ли ще надвиши 160-170 км. И това е относително, защото пряко зависи от налягането на съответната метан-станция, т.е. колко метан ще успеят да ти заредят. На мен са ми зареждали от 11 до 16 на празно. Иначе общо взето не разбираш, че караш на метан. Разликата е много малка, просто максималната мощност и тяга е при по-високи обороти когато караш на метан. Имай предвид, че няма място за резервна гума. Колите се продават с комплект някаква пяна и компресор, което, ако изобщо върши работа, е колкото да стигнеш до някакъв сервиз. Аз си возя гума в багажника за по-сигурно. Цената ми се вижда ниска освен това. Успех.
Posts: 741
Threads: 23
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Колата беше добра.С изключение на малко засечки от страна на работа на метана и фактът,че откъм грешки колата бе почти "идеална",което ме кара да се съмнявам,че преди мен някой я е минал с "гумичката",но и след няколко кръгчета пак нямаше записани грешки,което е добре в случая.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
Здравейте,
колата е вече в гаража ми след проверка при Ники. Мисля, че я бях видял няколко дена преди колегата . За повече от година търсене, обикаляне и огледи тази кола беше най-доброто, което съм виждал (а станах експерт в огледите по неволя - мога дори и да помагам ). Колата прави проблем на метан - когато я вкарам в ППХ след това изгасва и няма палене на метан. След доста прочетена литература и чужди форуми ( за съжаление тук няма много такива коли ) стигнах до извода, че задържа една мембрана в разпределителя на газта, която затваря притока на метан при ППХ. За щастие ремонтния комплект за дистрибутора на газта я съдържа, лесно се намира (eBay) и не е много скъп (20-30лв). Ще сменя мембраната и ще пиша резултати. Колата върви прекрасно на метан ако се дава газ постоянно. Предполагам, че и филтъра на метана, ще се намери лесно - сменя се през 40к км, а през 20к се дренира - процедурите са добре описани във VADIS.
Благодарение на форума открих Ники и в сервиза в който работи огледахме колата от всякъде на подемник. Препоръчвам този сервиз ако искате компетентно мнение преди закупуване. Разликата с МП е, че тук всичко ще ви бъде обяснено подробно от първо лице, до колата и на много по-ниска цена (някой може и да предпочита да изчака отвън, но преди закупуване едва ли).
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 22
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2012
Reputation:
0
Здравейте,
Бях на море и не можах да споделя на колегите, никога да не търсят помощ от МП за метановата уредба - имам лоши спомени.
Супер е колата радвам се пожелавам ти много безаварийни километри. Колкото до проблема с гасненето и аз бях така мъчих се една година...
Гасне и като изстине работи, може една седмица да я карам без да се появи проблема, но гаснеше само на празен ход - иначе на обороти над 2000 работеше нормално. След обикаляне на всички газаджии и много неприятен инцидент в МП Люлин се принудих да си сложа ГИ който мога да обслужвам.
Не знам ти с каква уредба си - колата е доста по-нова от моята, моята е с иглен редуктор (няма мембрани) и има една диафрагма със стъпков мотор която разпределя метана за 5-е цилиндъра - казват му таралеж по форумите
Компютъра на колата е ДЕНЗО и управлява всичкото това, не намерих кой да диагностицира проблема за това постъпих по този вандалски начин.
Въпреки че новата уредба е доста по-икономична (около 20%) и на високите обороти колата върви повече, по добро от заводското няма.
|