The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Подмяна на денфер маховик с обикновен съедител

#11
tonkov1111 Wrote:Имам тресене в дясната част на двигателя и скоростите се превключват трудно....тресенето е доста голямо усеща се по-цялото купе.

А при гасене чува ли се дрънкане?
Пробвай следното. Палиш включваш на 4-та държиш натисната спирачката и пускаш съединителя(все едно че тръгваш). Ако маховика има проблем би трябвало да се чуе дрънчене(може някой да се ослушва при отворен капак на мотора).

А това в дясната страна от къде е гледано? ако е от позицията на шофьора - скоростната кутия и съединителя са от ляво.

Относно скоростите трудно се превключват или трудно се мести лоста?
Reply

#12
Също може да пробваш да загасиш колата със/без съединител.При мен имаше доста голямо тресене при гасене без съединител,гаснеше по-твърдо.Също така при като върнех газта от над 2000 оборота,от 1900 до към 16-700 се чуваше дрънчене в купето. Wink
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#13
И моя беше фабричния, а колата е над 300 000 км. не е дрънчал просто много големи луфтове имаше, какво ли не гледахме и не четохме. Има хора сменят феродовия с пружини а на демфера ЗАВАРЯВАТ двете половини............... Парите са си пари но това е много опасно!

Тишо, твоя познат ако беше отишъл в сервиз Автолъч нямаше да има проблеми. Там слагат фабрични комплекти с твърд маховик, не приспособяват. Не им правя реклама Smile просто всеки е виждал колко пежа има по улиците и колко Волва, нормално е за масовите коли да се правят подобни "заместители". Отделно там маховика се разбива за 150 х.км. преди притискателния или феродовия диск.

Много ме е яд че като правих този ремонт (сваля се цялото магаре) , не намерих начин да си сменя втулките на стабилизиращата щанга. А да купя цялата нова заради тези вулканизирани втулки, просто не можах да се реша. Лично мое мнение е че този тип щанги и демферния маховик са просто един начин потребителя да се ползва за дойна крава.
Reply

#14
Tisho Wrote:
tonkov1111 Wrote:Имам тресене в дясната част на двигателя и скоростите се превключват трудно....тресенето е доста голямо усеща се по-цялото купе.

А при гасене чува ли се дрънкане?
Пробвай следното. Палиш включваш на 4-та държиш натисната спирачката и пускаш съединителя(все едно че тръгваш). Ако маховика има проблем би трябвало да се чуе дрънчене(може някой да се ослушва при отворен капак на мотора).

А това в дясната страна от къде е гледано? ако е от позицията на шофьора - скоростната кутия и съединителя са от ляво.

Относно скоростите трудно се превключват или трудно се мести лоста?

В дясно е гледано пред колата а за превключването когато оборотите са над 1500 скоростите прехъркват иначе включването на място е трудно(понякога за предните предавки) за задна задължително.Има мн леко пречукване при гасене на двигателя без съединител а щракане при опит за потегляне на 4-а предавка има чак преди да угасне двигателя. :?
VOLVO 2.4 D5 163ps. 2002г.
Reply

#15
Tisho Wrote:Трактор(ама не тези съвременните а старите руски) карал ли си?
Ако не си пробвай, за да разбереш какъв ще е комфорта при потегляне без двумасовия маховик. :mrgreen:
Да, по-неприятно е и тресе повече в ниски, но не е чак такава драма. 1.9Di 95к.с. фабрично са без демпферен маховик.
S80 2.0 D3
Reply

#16
Аз като си сменях съединителя дадох към 2800 лв за части, труд и масло за скоростите. Частите си ги взех от тук (България).
Volvo V70 2002 D5

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Reply

#17
shadow88 Wrote:Аз като си сменях съединителя дадох към 2800 лв за части, труд и масло за скоростите. Частите си ги взех от тук (България).
В МП само частите струват толкова даже и малко от горе... :roll:
VOLVO 2.4 D5 163ps. 2002г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)