Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
Здравейте, регистрирах тъй като харесах едно в40 комби 1.6. Доколкото разбрах е добър автомобил. Та ходих да го гледам 2 пъти, обаче имам няколко въпроса:
1. Перката на радиатора не се включи когато пуснахме климатика - това нормалко ли е?
2. Перката на радиатора не се включи дори и като колата загря. Не знам кога трябва да се включи но стрелката на температурата беше точно в средата.
- Стойката на перката беше хлабава и единия болт отгоре липсваше. Дали има някъв начин да я тестваме дали ще сработи?! Колата е в автокъща - директно подаване на 12В не знам дали е вариант.
3. Колко струва такава перка или управлението и? Как да се диагностицира?
4. И двата пъти имаше мокро петно на кората под компресора на климатика. Пипнах го и се оказа вода. Проблема е че казанчето за водата е пълно с кафява течност - което според мен означава ,че цялата система е пълна с ВОДА, а не с антифриз. Какво може да се стича в тази зона?! Водна помпа ли е?
5. Вентилатора в купето не сработва на степени от 1 до 3 - чак на 4-та завърта постоянно иначе тръгва и спира. Нормално ли е това и в какво се крие проблема?!
6. Има ли някой от форума който може да направи диагностика - там в автокъщата?!
Много ми харесва колата, но не искам да избързвам.
Може да са ми глупави въпросите, но принципно съм фен на друга марка и най новата от 3-те ми машини е от 1991г :oops:
Posts: 1,272
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
Горд собственик на: V-70 2.4 140hp bifue
Ако си в Германия,който и де е от форумът няма да може да дойде да ти направи диагностика.Иначе Мото Пфое.Има доста писано за тези автомобили.Ако неработи търсачката,пробвай с чичо гугъл.Може да има спукан радиатор,щом е пълна с вода системата.А компресорът на климатика сработва ли.Аз съм с дизел и да ти кажа,за 3 и кусур години,само 2-пъти съм си чувал перката.Толкова мога да кажа аз.Поздрави
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
Reputation:
0
Колега имам познат с s40 1.6,който е втори собственик на такъв автомобил ,всъщност 97 или 98ма година.Не са хубави думите които изричаше за колата си.Пълна диагностика-само "Мото-Пфое"!
Имам наблюдения върху 1.8,бензин 122к.с.1999г.Чел съм всякакви мнения,но вероятно е от постоянната поддръжка и грижа за автомобила.Аз НЯМАМ оплаквания от тази кола.НИКАКВИ.Сглобка Белгия,шведски мотор,немски пластмаси,дано да няма китайски боклуци...Но е факт-за 1 година 1500км.навъртяни в Бг.,два пъти ходене и връщане до Северна Германия,едно до Австрия и от там до Италия(където съм в момента)-свещи,масло.филтри,ремък,4 крушки и спукан маркуч на спирачка!И ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ за горенето.Много икономичен автомобил е!Не бързай и не се доверявай на търговците.Късмет
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Съдейки по ник-а е Софиянец, пък и само сред тях има толкова отвратително арогантни, че да смятат София за България
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 3
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
Извинете ме че съм отвратителен и не съм казал къде е колата. В София е - няма регистрация не може да стигне до МотоПфое. Диагностиката трябва да дойде при нея.
Климатика работи - перката трябва ли да се върти?
Иначе е писано да, но 2-ри ден не мога да се ориентирам из темите
Рова се по гугъл и форума от седмица, но принципно съм далеч от автомобилите с предно, ел. перки, клими, хич не мога да си представя къде е водната помпа при напречно поставен двигател, камо ли за степените на вентилатора в купето. Опитах се да задам конкретни въпроси... Едно е да имам колата и да мога да ровя по нея, а друго да искам да я купя и да не съм сигурен в какъв филм влизам. Треа ми съпорт за да взема решение...
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=8847">http://volvoclub-bg.com/forum/memberlis ... ile&u=8847</a><!-- m -->
това е човекът за работата!
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 743
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
nikola_sf Wrote:Извинете ме че съм отвратителен и не съм казал къде е колата. В София е - няма регистрация не може да стигне до МотоПфое. Диагностиката трябва да дойде при нея.
Климатика работи - перката трябва ли да се върти?
Иначе е писано да, но 2-ри ден не мога да се ориентирам из темите
Рова се по гугъл и форума от седмица, но принципно съм далеч от автомобилите с предно, ел. перки, клими, хич не мога да си представя къде е водната помпа при напречно поставен двигател, камо ли за степените на вентилатора в купето. Опитах се да задам конкретни въпроси... Едно е да имам колата и да мога да ровя по нея, а друго да искам да я купя и да не съм сигурен в какъв филм влизам. Треа ми съпорт за да взема решение...
според мен бягаи от тая кола, търси друга.
А иначе колата трябва да е с 2 перки и едната да се върти при пуснат климатик, другата може и никога да не се върти.
Водната помпа няма как да я видиш а и смяната и е ..........трудна, сменя се барабар с ангренажа.
Това че е заредена с вода означава само едно---проблеми в бъдеще за теб.
Вентилатора в купето и тои иска ремонт..........
И не на последно място е мотора, той идва малко слаб за купето и харчи повече бензин отколкото 1,8 или 2,0 мотора
volvo v40 1,8 1999г.
Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Перката трябва да се върти с климатика. Дясната перка(за климатика) е скъпа (около 300 лв). Не може да се сложи някакъв аналагог защото е с много нестандартно скрито моторче на Мицубиши, а за обикновено моторче няма място. Конденз под колата при работа на климатика е нормален. Кафявият антифриз е много лошо, блокът и радиаторите са алуминиеви. Дори и да е просто от вода значи вече е изяла колата и няма оправия, но по вероятно е да е смесила/смесвала водата с маслото.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
0. Този мотор е слаб за това купе, ще гори много.
1. Не не е нормално. Би трябвало една от двете да работи.
2. На бензиновите се включва рядко. Ако е хладно времето може и да чакаш доста време докато загрее достатъчно, че да тръгне.
3. Вида - цена не мога да цитирам.
4. А може кафявата течност да е смесен антифриз с масло...
5. Имат едни транзистори които им горят и заради това работи вентилайзера на само на най високата степен.
Тази кола от Надин ли ще я купувате? hock: :roll:
Posts: 133
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2011
Reputation:
0
Ако 7л е висок разход то се надявам от 1.8 до 2.0т да правят 5на сто.Преди бях няписал във темата за разход че има разход 8.33 но не съм погледнал добре касовите бележки.Иначе да обърне внимание на ролката на алтернатора че май и това е вид слабо място.Колата е за спокойно каране ако мисли нещо повече багаж на някое изкачване доста ще ...
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
|