The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Един нов във форума :)

#1
Накратко след като се разделих с е30ката си при наложащо за мен по-голямо возило се сдобих с ето това доооста голямо такова.. Количката е волво 945, 1995та година.. с доста глезотийки в много добър външен вид.. А най-красивото е когато отворя капака Smile Иначе като цяло от няколко дни си карам колата.. доста добре върви за 2 тона.. (турбинката спомага доста за това Smile ) Иначе гледах доста идеи в интернет за това волво и наистина мисля че може да се направи доста стойкаджийска кола, а не само да изглежда като скучно семейно комби Smile
Може ли да ми споделите повече информация за този модел? Интересува ме главни проблеми, налягане на турбото?

[Image: 1074778_559791514057409_1126988569_o.jpg]

[Image: 581824_559791357390758_1655109066_n.jpg]

[Image: 1272700_559791367390757_609488200_o.jpg]
Reply

#2
Честито, колега !!
Много безаварийни километри пожелавам, много да и се радваш, и само на хубави места да те води ;-)
За съжаление обаче, нямам никакво инфо за този модел. Тук колегите ще се произнесат Smile
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#3
Мерси колега.. за сега имам следните притеснения.. при въртене на волана от време на време чувам едно "пук" все едно ми почуква из зад таблото.. оглеждах колата отдолу и ми направи впечатление че маншоните на кормилните накрайници са омазнени.. Второто е някой път като запаля и ми губи токовете на фарове-ел пакет и прочее.. колата си работи но все едно не съм дал контакт.. като се изгаси и пак се запали няма проблеми.. Това са проблемите като цяло..
Reply

#4
Честито и от мен.
Ти си поредния хванал верния път Wink
Какво ще кажеш сега......нищо общо няма с трибуквенката дет си "карал"

Дай още малко снимки де, тя верно мноо лачена.
А можеш и да разкажеш как се влюби в шлепа Wink
volvo v40 1,8  1999г.
[Image: ab206894.gif]
Reply

#5
dilana Wrote:Честито и от мен.
Ти си поредния хванал верния път Wink
Какво ще кажеш сега......нищо общо няма с трибуквенката дет си "карал"

Дай още малко снимки де, тя верно мноо лачена.
А можеш и да разкажеш как се влюби в шлепа Wink

Снимки малко да я постегна че има забележки.. иначе как се влюбих.. Ами имах една е21ца за продаване.. трибуквена пак.. и момчето което дойде да я купува беше с това същото волво с платформа отзад.. И като се загледах в колата много ми допадна.. Минаха няколко месеца и реших да продавам или заменям другото ми трибуквено за нещо по-голямо и пуснах обява във фейсбук.. Той я видя и на майтап ми предложи бартер.. Та понеже напълно се вписваше в моите критерии а и си падам по олд скуул автомобили дори не се замислих Smile
Reply

#6
uricatoli Wrote:Мерси колега.. за сега имам следните притеснения.. при въртене на волана от време на време чувам едно "пук" все едно ми почуква из зад таблото.. оглеждах колата отдолу и ми направи впечатление че маншоните на кормилните накрайници са омазнени.. Второто е някой път като запаля и ми губи токовете на фарове-ел пакет и прочее.. колата си работи но все едно не съм дал контакт.. като се изгаси и пак се запали няма проблеми.. Това са проблемите като цяло..
Колега относно втория ти проблем и аз имах същия на една 740 . Когато запалех някой уреди и механизми изискващи напрежение при контакт или работещ двигател не сработваха . Проблема беше в розетката на контактния ключ , нищо не съм сменял или ремонтирал просто след като докоснех ключа или много леко го преместя в посока към позиция 1 контакта към фаровете и тнн.... си се връщаше . Може да е по масов проблем при моделите 740 745 760 първа серия и 940 945 или вече на тези години да има износване в контактните пластини на розетката .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Reply

#7
Мерси за отговора колега.. и аз го забелязах че така се променят нещата...
Та появи ми се един малко по сложен проблем.. Понеже не я бях настъпвал много а вчера ми се наложи да изпреваря по бърз усетих че когато влезе в турбо режим и надуе хубаво над 3000-3500 оборота и колата прилашква и придръпва.. С газов инжекцион съм.. Първоначално помислих че е заради газта.. Обърнах на бензин да пробвам и установих че във високите пак го има това като прекъсване.. само че не се усеща чак толкова.. Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?
Reply

#8
С уговоркота, че тук сме фенове, не консултанти... Газовият инжекцион трябва да копира настройките на истинския. Ако единият е замислен, другият трудно ще бъде ОК. Слагането на ГИ на турбо двигател е скъпа и келява работа, която обикновено струва доста пари. С масов изпарител до 100 киловата пък е празна работа. Преди 2 и половина години подобен на твоя проблем ме отказа от едно трилитрово Пежо и взех Волвото. Дано попаднеш на подходящия майстор!
Reply

#9
Оправих проблема с прекъсването.. Оказаха се свещите.. На едната капачката и направо си остана в кабела.. Та към втория ми въпрос.. Цена за кабели да ми каже приблизително някой?
Reply

#10
Попитай тук : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tech-co.bg/magazini/ruse">http://www.tech-co.bg/magazini/ruse</a><!-- m -->
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)