10-25-2013, 06:52 PM
Здравейте колеги! Мистерията с алтернатора продължава.Днес сутринта го свалих и бях решил да купувам друг ама викам я при майстора да го види на какъв хал е моя, че другия не се знае на какъв ще попадна.Попитаха ме защо не съм с колата да замерят всичко,но аз съм проверил: (+) акумулатор (-)алтернатор ; (-) акумулатор (+)алтернатор; откачих клемата на (-) и премерих с минуса на акумулатора за отечки 0,05А, което мисля че е допустимо; кабелите (+) и (-) ,които тръгват от акумулатора във всички посоки; напрежението е еднакво навсякъде каквото е и между полюсите на акумулатора. Преди да го разглобят замериха го 13.2-13.3V, с две думи зле... Смениха отново реле-регулатора (сменян нов преди една година), замериха статор, ротор, провериха лагери, абе всичко перфектно... супер! Замериха го с новото реле 14,3V. Всичко това, реле- 53лв., труд- 20лв.= 73лв. Тръхнах си радостен и бързо бързо да го слагам. Монтирах всичко както си трябва , паля и замервам и кво мислите 13,2V. Писна ми.... толкова трудоемко е разглабянето.... абе нямам думи. Та някакви идей. Има ли някъде другаде в колата някакво реле или чудо ,което да контролира пустото му зареждане?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.