This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo минава на 3 цилиндъра
#1
<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20654-volvo-minava-na-3-cilindyra/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... cilindyra/</a><!-- m -->

От 5,щяха на 4,сега пък на 3... Sad
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Традициите не са каквото бяха... Но не виждам фирма, към която ще се преориентираме. Всички са тръгнали да правят пренавити еднодневки. Ще поживеем, ще видим.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Аз не мисля така! Много глупости се изписват малко неща се случват, а тези специално от това издание си нямат хабер, какво се случва с Волво!
Volvo For life!
Цитирай
Thanks given by:
#4
Може и да си прав за статията,важното,че нещо се случва и има развитие и се работи,нещата не са в застой .Въпрос на време е и при тях да има downsizing. Според мен избиха рибата във Франкфурт с концепта ,сега дано и да направят добри 3 и 4-цилинрови двигатели,които да са надеждни. Wink
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Както знаете 1.0 л. 3-цилиндров двигател на Форд две години вече е и двигател на годината. На там вървят и всички производители. Аз лично не бих си взел кола с малък и напомпан много натоварен двигател. Против съм обаче и към американските грандомандщини с 6-8 литрови двигатели. Предпочитам 2.5 - 3.5 двигатели особено за среден към висок клас лимузини или SUV. Но явно "света" мисли по друг начин...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:
#7
dobringeorgiev написа:Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
И как точно ще се опази тази околона среда като за производството на един автомобил се унищожава толкова, колко сигурно да харчи 100/100 в продължение на 1 000 000 км ... а с това консуматорско мислене и нисък ресурс, производството ще е много повече, т.е. много повече ще се замърсява!
Колко погрешно мислене имат хората ... както е за ел. автомобилите - харчат ток, който се произвежда от АЕЦ :? :roll:
Ако някой иска да произведе екологичен автомобил, тогава да го направи адски здрав, надежден, дълголетен и да работи с водороден агрегат ... всичко друго е утопия!

Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!

Та ... ако ВОЛВО иска да остане на пазара, за в бъдеще ще залага на сигурност и комфорт, а издръжливостта ще трябва да я загърбят ... иначе рискуват да фалират! Нека да излязат новите i-Art, Drive-E и с подобни маркетингови съкращения двигатели, да ги покарат малко хората, да се видят в реални условия ... пък дано да греша 8-)
BG VOLVO Member #00409
Цитирай
Thanks given by:
#8
Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца! Smile
Volvo For life!
Цитирай
Thanks given by:
#9
JMI написа:Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца! Smile
Е това е и моето мнение!

XC70 T6    MY12 - (2021 -   )
XC70 D3    MY12 - (2019-2021)
V70   D5    MY05 - (2015-2019)
V70   2.5D MY00 - (2011-2015)
V40   2.0   MY98 - (2008-2011)
460   1.8   MY90 - (2005-2008)
Цитирай
Thanks given by:
#10
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/news/review/view/13087/Volvo-pokaza-sportniya-si-hibrid-baziran-na-S60">http://www.cars.bg/news/review/view/130 ... ran-na-S60</a><!-- m --> Wink
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)