Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20654-volvo-minava-na-3-cilindyra/">http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... cilindyra/</a><!-- m -->
От 5,щяха на 4,сега пък на 3...
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 530
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
1
Традициите не са каквото бяха... Но не виждам фирма, към която ще се преориентираме. Всички са тръгнали да правят пренавити еднодневки. Ще поживеем, ще видим.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Аз не мисля така! Много глупости се изписват малко неща се случват, а тези специално от това издание си нямат хабер, какво се случва с Волво!
Volvo For life!
Posts: 699
Threads: 72
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
0
Може и да си прав за статията,важното,че нещо се случва и има развитие и се работи,нещата не са в застой .Въпрос на време е и при тях да има downsizing. Според мен избиха рибата във Франкфурт с концепта ,сега дано и да направят добри 3 и 4-цилинрови двигатели,които да са надеждни.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Posts: 15
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2013
Reputation:
0
Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро.
Posts: 1,706
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Както знаете 1.0 л. 3-цилиндров двигател на Форд две години вече е и двигател на годината. На там вървят и всички производители. Аз лично не бих си взел кола с малък и напомпан много натоварен двигател. Против съм обаче и към американските грандомандщини с 6-8 литрови двигатели. Предпочитам 2.5 - 3.5 двигатели особено за среден към висок клас лимузини или SUV. Но явно "света" мисли по друг начин...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
dobringeorgiev Wrote:Като цяло икономиката се насочва към ефективност и опазване на околната среда. В крайна сметка може и да е за добро. И как точно ще се опази тази околона среда като за производството на един автомобил се унищожава толкова, колко сигурно да харчи 100/100 в продължение на 1 000 000 км ... а с това консуматорско мислене и нисък ресурс, производството ще е много повече, т.е. много повече ще се замърсява!
Колко погрешно мислене имат хората ... както е за ел. автомобилите - харчат ток, който се произвежда от АЕЦ :? :roll:
Ако някой иска да произведе екологичен автомобил, тогава да го направи адски здрав, надежден, дълголетен и да работи с водороден агрегат ... всичко друго е утопия!
Сега ще ви дам един пример за новите и "екологични" малолитражни автомобили:
От няколко дни се подмествам с един СЕАТ ИбиСЪ (Шкодата е малко на тенекиджия след неуспешен опит да я прескочи един КАМАЗ :mrgreen: ), който е с 1.2 TSI двигател - революционният, екологичен, 3 цилиндров бензинов двигател на VAG, с 70 к.с. и 5-ст. ръчна кутия. И сега четете какво се случва в реални условия ... разход в града - 11.5/100, разход на магистралата (цялата София - Пловдив) с 160 км/ч - 11/100, а с 120 км/ч на автопилот (цялата Пловдив - София) - 7.3/100 ... :lol: :lol: :lol:
Разход на XC90, D5, автоматик ... градско 14-15/100, извънградско 8/100, при 160-180 км/ч - около 11/100 ...
Е*ем ти и малолитражните коли - освен, че не са икономични, но возят по-гадно и от строителна количка!
Та ... ако ВОЛВО иска да остане на пазара, за в бъдеще ще залага на сигурност и комфорт, а издръжливостта ще трябва да я загърбят ... иначе рискуват да фалират! Нека да излязат новите i-Art, Drive-E и с подобни маркетингови съкращения двигатели, да ги покарат малко хората, да се видят в реални условия ... пък дано да греша 8-)
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца!
Volvo For life!
Posts: 1,010
Threads: 77
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
4
JMI Wrote:Те Волво винаги са били верни на традициите си, затова и не устискаха фронта и трябваше да преминат под ръководството на Форд. Сега продължават тази традиция например XC90 e вече на 12години, от както го пуснаха и си е актуален. XC70 MK3 е вече на 6 години и е все още актуален,примерите са много. Това е една от причините и любимата ни марка да не се продава колкто VW например, защото не редим тъпи феслифтове един след друг само за да сме на пазара с нещо "ново". Аз лично съм адски щастлив да карам модел автомобил, който е актуален поне 6-7 години и леко съм изморен от тези нови моди и безмислени фейслифтове на всеки 2 години от немските производители. В заключение вярвам, че Волво ще ги има докато има и хора като нас- виждащи нещата отвътре, а не радващи се на повъхностния и пореден фейслифт на Германеца!  Е това е и моето мнение!
XC70 T6 MY12 - (2021 - )
XC70 D3 MY12 - (2019-2021)
V70 D5 MY05 - (2015-2019)
V70 2.5D MY00 - (2011-2015)
V40 2.0 MY98 - (2008-2011)
460 1.8 MY90 - (2005-2008)
Posts: 1,706
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/news/review/view/13087/Volvo-pokaza-sportniya-si-hibrid-baziran-na-S60">http://www.cars.bg/news/review/view/130 ... ran-na-S60</a><!-- m -->
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
|