Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Със сигурност не е в този датчик проблема.
Две поредни зими пробвах какво ли не. В крайна сметка стигнах до извода, че в големите студове ако сваля и заредя акумулатора за няколко часа, след това пали от първия път. Освен това съм имал и проблем с генератора - хронично недозареждане.
Сега като позастудя отново почнах да забелязвам, че паленето е по-трудно - от първо, но по-продължително въртене, или от втория път почти на момента.
Преди няколко месеца случайно ми попадна стара статия от някакво списание още от Тошово време. Там надълго и нашироко се разглеждаха въпроси по експлоатацията и поддръжката на акумулатора. Имаше съвет при първо палене в студено време да не се върти стартера веднага, а първоначално за около 5 - 10 сек. да се включат фаровете, да се изчака малко и след това вече да се пали. Това един вид активизирало акумулатора. Последния път, когато палих колата преди два-три дни в снеговете, се сетих за този съвет и го приложих - запалих от половин оборот на стартера.