The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Датчик дроселова клапа?

#1
Здравейте! Проблема на колата Volvo 850 126к.с. бензин B5202S двигател е следният. Колкото е по-ниска околната температура пали от втори или трети път ако не е загряла. Предполагам, че е от датчик на дроселовата клапа или ако има някакъв друг датчик за въздуха. Някой има ли опит с този проблем?
Volvo 850 126кс. B5202S
Reply

#2
Със сигурност не е в този датчик проблема.
Две поредни зими пробвах какво ли не. В крайна сметка стигнах до извода, че в големите студове ако сваля и заредя акумулатора за няколко часа, след това пали от първия път. Освен това съм имал и проблем с генератора - хронично недозареждане.
Сега като позастудя отново почнах да забелязвам, че паленето е по-трудно - от първо, но по-продължително въртене, или от втория път почти на момента.
Преди няколко месеца случайно ми попадна стара статия от някакво списание още от Тошово време. Там надълго и нашироко се разглеждаха въпроси по експлоатацията и поддръжката на акумулатора. Имаше съвет при първо палене в студено време да не се върти стартера веднага, а първоначално за около 5 - 10 сек. да се включат фаровете, да се изчака малко и след това вече да се пали. Това един вид активизирало акумулатора. Последния път, когато палих колата преди два-три дни в снеговете, се сетих за този съвет и го приложих - запалих от половин оборот на стартера.
Reply

#3
Тази сутрин и този трик не помогна. Колата запали доста неуверено от първо, но продължително въртене. :roll:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)