The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем със светлините на задна R при автоматик

#1
Здравейте Колеги! Както се вижда от заглавието на R не ми светят светлините за задна. Отдавна се проявяваше този проблем но при помръдване на лоста леко напред или назад при положение R си светваха.Сега вече почти не става. В руския сайт описват за някакъв селектор(избирач), който се отваря, почиства и гресира, но нещо не ми е много ясно с позиционирането, да не вземе после да не мога да си включа никоя скорост. Предпочитам някой, който е правил тази процедура и е наясно да обясни. Поздрави!
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#2
Колеги, забравих те ме :roll: Никой ли не знае нещичко по въпроса....
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#3
Здравей Armagedon,
Това е така наречения PNP ключ (PNP switch): http://volvospeed.com/Pics/repairpics/af.../pnp17.jpg. Не съм се занимавал с него, но самата процедура по настройването не би трябвало да е проблемна. Отбележи само как са били местата първоначално и пипай внимателно без сила с по-малкия чук. Трябва да се отстрани кутията на въздушния филтър и всички въздуховоди наоколо включително, акумулатора и поставката му на която е закрепена вакуумната помпа за круиз контрола. Ето картинки на цялата процедура, а с един google translator би трябвало да не е проблем и текста: http://volvospeed.com/volvo_repairs_how_...ement.html.

Обърни особено голямо внимание на предпоследната снимка: http://volvospeed.com/Pics/repairpics/af...step2R.jpg. На нея ще видиш инструмента който се ползва от Волво за настройка на положението на този ключ. Селектора трябва да е на N. Там си го пише. Когато се загледаш ще видиш че реално трябва да са на една линия оста и там където се закачва жилото. Гледай внимателно и работи внимателно.
Успех.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#4
Ето го въпросното инструментче , и аз го издирвам Big Grin

[Image: 032722191.jpg?r=0]
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#5
Е без това "инструментче" да ли ще можем да се справим :?: :roll:
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#6
Е разбира се че ще се справиш. Какъв е проблема. То ако за всяко нещо ползвахме инструментите на Волво ще фалираме. Даже дилършипа тука не ползва някои от техните инструменти, като например скобата, която държи ролката на коляновия вал за пистовия ремък. Исках да взема нещо на заем ама се оказа че го нямали ама и не давали, ама как ще дават като го нямат... :lol: :lol: :lol:
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#7
С риск Тишко пак да ме посече , малко ще оспамя темата. Та ето това е инсрумента за законтряне на КВ на моя двигател:
[Image: 032742971.jpg?r=0]
направих си го зам за около 40мин. с подръчни средства , до тук със спама Wink
Предполагам , че няма да е проблем да се направи нещо от типа на право ключе с подходящ размер и да се използва вместо въпросния шаблон.
______________
Имах идея да отворим тема точно за тези специални инструменти , кой какво е използвал вместо тях или си е направил нещо в домашни условия , ама си остана само идея Big Grin .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)