The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем или ....?

#1
Здравейте, колеги, имам няколко питанки за справка:
1.При всяко палене светва servise и след около 2 мин гасне. Носих я на диагностика нищо не откриха!!!
2.При няколко пътувания като започне изкачване по дълъг баир скоростта пада бързо макар и с по-натиснат педал и като стигне 90 след малко светва лампата за проблем с двигателя. Да кажа само, че сменях глава.Когато е по-натоварена 4-5 човека е доста по-тромава и се мъчи като че ли.Също така по някой стръмен баир като превключа от 1-ва (с форсаж) на 2-ра "забива" така да се каже и по-бавно наема.
3.Напоследък забелязах като форсирам да изпреварвам стига до 4000 оборота и после само ръмжи и не набира!!!
Това е предварително благодаря!
Reply

#2
felsher Wrote:Здравейте, колеги, имам няколко питанки за справка:
1.При всяко палене светва servise и след около 2 мин гасне. Носих я на диагностика нищо не откриха!!!
2.При няколко пътувания като започне изкачване по дълъг баир скоростта пада бързо макар и с по-натиснат педал и като стигне 90 след малко светва лампата за проблем с двигателя. Да кажа само, че сменях глава.Когато е по-натоварена 4-5 човека е доста по-тромава и се мъчи като че ли.Също така по някой стръмен баир като превключа от 1-ва (с форсаж) на 2-ра "забива" така да се каже и по-бавно наема.
3.Напоследък забелязах като форсирам да изпреварвам стига до 4000 оборота и после само ръмжи и не набира!!!
Това е предварително благодаря!
По точка едно, вероятно ти свети лампата за периодичен сервизен интервал, смаяна на масла, обслужване....Във форума има теми как се занулява, дали с комбинация от копчета и контактен ключ или в сервиз. По т.2 и т.3 си мисля, че всичките ти проблеми идват от некачествен ремонт при смяната на главата. Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Възможно е да е неправилно зацепен ангренажа . Ефекта е точно такъв - по-вече ръмжи и по-малко върви .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#4
felsher Wrote:Здравейте, колеги, имам няколко питанки за справка:
1.При всяко палене светва servise и след около 2 мин гасне. Носих я на диагностика нищо не откриха!!!
2.При няколко пътувания като започне изкачване по дълъг баир скоростта пада бързо макар и с по-натиснат педал и като стигне 90 след малко светва лампата за проблем с двигателя. Да кажа само, че сменях глава.Когато е по-натоварена 4-5 човека е доста по-тромава и се мъчи като че ли.Също така по някой стръмен баир като превключа от 1-ва (с форсаж) на 2-ра "забива" така да се каже и по-бавно наема.
3.Напоследък забелязах като форсирам да изпреварвам стига до 4000 оборота и после само ръмжи и не набира!!!
Това е предварително благодаря!


Повече не ходи при този майстор...
1. Няма и да намерите проблем, защото това е напомнялката за смяна на масло. Нулира се на всяка смяна на маслото и ако не се сетиш сам да смениш маслото започва да ти свети по 2мин на всяко палене.
2. Кофти ремонт най вероятно
3. До колко оборота искате да го подкарате този дизел? Confusedhock:
Reply

#5
Tisho Wrote:
felsher Wrote:Здравейте, колеги, имам няколко питанки за справка:
1.При всяко палене светва servise и след около 2 мин гасне. Носих я на диагностика нищо не откриха!!!
2.При няколко пътувания като започне изкачване по дълъг баир скоростта пада бързо макар и с по-натиснат педал и като стигне 90 след малко светва лампата за проблем с двигателя. Да кажа само, че сменях глава.Когато е по-натоварена 4-5 човека е доста по-тромава и се мъчи като че ли.Също така по някой стръмен баир като превключа от 1-ва (с форсаж) на 2-ра "забива" така да се каже и по-бавно наема.
3.Напоследък забелязах като форсирам да изпреварвам стига до 4000 оборота и после само ръмжи и не набира!!!
Това е предварително благодаря!


Повече не ходи при този майстор...
1. Няма и да намерите проблем, защото това е напомнялката за смяна на масло. Нулира се на всяка смяна на маслото и ако не се сетиш сам да смениш маслото започва да ти свети по 2мин на всяко палене.
2. Кофти ремонт най вероятно
3. До колко оборота искате да го подкарате този дизел? Confusedhock:


По точка 1: 2 пъти съм сменял масло и филтри на около 9000км и не гасне servise. Ще потърся от къде се нулира.
За ремонта нищо не мога да кажа само това че, сложиха 3те дюзи от новата глава, а "умната" дюза остана от старата глава.
Не карам екстремно, ако си мислите това, но понякога се налага особено при изпреварване и тогава ми направи впечатление. Все пак трябва да си достига всички обороти и да върви а не да ръмжи.
Reply

#6
Е колко оборота да развие, колега, това все пак е дизел. Старото ми Волво беше същото като твоето и нямам спомен да съм достигал тези обороти на 4 или 5 скорост, просто не е имало нужда. На по-ниските - да, даже е влизало в червения сектор. Ако и на 2-3 предавка не достигаш тези обороти - обърни се към сервиз, който може да ти направи настройките както трябва. Самият факт, че ти светва лампа при натоварване, говори за лоша центровка, моторчето не работи оптимално и за това нямаш мощност.
Reply

#7
На този двигател максималната мощност се достига при 4000 оборота, максималният въртящ момент при 3100 оборота, максималните обороти са 5000. Над 4000 оборота само ще ръмжи, нормално е. Това е и основната разлика между бензин и дизел, при бензин колкото повече, толкова повече, при дизел над оборотите за максимална мощност мощността спада.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Или си кара без турбо . Може да не са закачили някой маркуч или да е спукан изгорял. Дава газ и на високи обороти компа преценява че горивния процес не е ОК и светва грешката.
Reply

#9
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8vm5AXZ6iN0[/youtube]
Reply

#10
Благодаря за изчерпателните отговори. Maxijaz и на теб благодаря спести ми едно търсене. И задължително ще видя къде да я занеса за преглед на моторчето.
Казаха ми че и интеркулера може да ми прави проблем ако е позадръстен и ще го почистя и ще прегледам маркучите.
Ще ме извините но така и така съм тръгнал с питанките: нормално ли е температурата на охлаждащата течност да пада при спускане по енерция.
   
Това за какво служи защото при мен не свети.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)