Posts: 79
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2016
Reputation:
0
(08-24-2019, 10:26 AM)Tisho Wrote: (07-26-2017, 12:32 PM)valkovg Wrote: Привет на всички.
Включвам се и аз с въпрос за автоматика.
Отскоро започна да се чува и усеща едно неприятно изщракване (като лек удар) при потегляне, а при спиране (постепенно намаляване на скоростта) от време на време колата леко придърпва.
Опасенията са ми, че това може да е само скоростна кутия.
Колата е с 6 степенен автоматик.
Можете ли да препоръчате сервиз или майстор в или около София, където да знаят какво правят и имат опит с такъв тип скоростни кутии?
Благодаря Ви предварително.
Поздрави,
ГВ
Това не е проблем на кутията.
Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета. Въпросния звук е от там. Сменяш ги с нови заедно с тампончетата и си готов.
Здравейте ,
Тишо , моля те за малко по-подробна информация относно " Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ". Тези дни бях в Истанбул и ми се събраха грубо 3 часа в задръстване ( 2 часа на влизане и 1 час на излизане от града ) . Симптомите са идентични с колегата – леко придърпване при спиране и въпросното почукване/щракане. Другото , което ми направи впечатление беше запален двигател , студена кола - натискам спирачка и щрака яко - шумът го чувам от конзолата на скоростите. Като загрее колата шумът почти изчезва.
Колата е xc 70 2008 D5 .
Поздрави и весели почивни дни
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2019
Reputation:
0
09-23-2019, 07:26 AM
(This post was last modified: 09-23-2019, 07:28 AM by antchev.)
Здравейте, От известно време при когато е много топло или при преминаване на 20-30км. започна да се появява следното: При превключване на D от която и да е предавка (P, R, N) се усеща малък удар напред като че ли в скоростната кутия. Колата е 2015 D4 XC60 авт. кутия на 68000км. Иначе кутията си превключва много плавно по време на път, този ефект е само при спрял автомобил при смяна на скоростите от която и да е на D. Когато е студено и сутрин рано този ефект го няма. Има ли някой идея за какво става дума (масло в скор. кутия, настройки и т.н.)? Благодаря предварително.
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
(09-23-2019, 07:26 AM)antchev Wrote: Здравейте, От известно време при когато е много топло или при преминаване на 20-30км. започна да се появява следното: При превключване на D от която и да е предавка (P, R, N) се усеща малък удар напред като че ли в скоростната кутия. Колата е 2015 D4 XC60 авт. кутия на 68000км. Иначе кутията си превключва много плавно по време на път, този ефект е само при спрял автомобил при смяна на скоростите от която и да е на D. Когато е студено и сутрин рано този ефект го няма. Има ли някой идея за какво става дума (масло в скор. кутия, настройки и т.н.)? Благодаря предварително. 68к са си един добър пробег за смяна на маслото на скоростната кутия.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Posts: 79
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2016
Reputation:
0
Здравейте колеги ,
Решил съм да сменям маслото на АСК xc 70 D5 185 к.с. , с първа регистрация 12.2007. Излиза , че моето возило е на P3 ( или трета генерация ) платформа. Двата вида АСК са Ford MPS6 automatic и AWTF-80 SC. Предполагам е с AISIN-на , но как мога да разбера със сигурност? Маслото е ясно ще е - Mobil ATF 3309 JWS 3309. На няколко места питах за смяна и никой не предлага промивка - имам предвид събира 7 литра - сменяме 7 литра. Почетох из темите и видях ,че при доста доста колеги са използвани 12 литра - смяна + промивка. Предполагам ,че това е най-добрият вариант , но защо тогава сервизите , при положение , че купуваш маслото от тях не искат да те " набутат " с още 4 - 5 литра?
Очаквам Вашите коментари
Поздрави
Posts: 513
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: May 2018
Reputation:
14
Горд собственик на: XC90 V8 Executive'06
10-01-2019, 12:33 PM
(This post was last modified: 10-01-2019, 12:33 PM by ivobivo.)
кутията е Аисин със сигурност, а иначе смяната с оригинално масло 12 литра при Volvo Alternative e 480 лева с работата
Sent using Tapatalk
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >>
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
12 литра е, защото се прави промивка на кутията.
Posts: 79
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2016
Reputation:
0
Благодаря за отговорите. Излиза, че разликата от 7 литра (колкото е вместимостта на аск-то) до 12 литра е пожелателна за най-добра промивка? Питам понеже мисля да купя 10 литра масло на Волво 1161640. Преди година ми смениха 4 литра и затова се чудя и разпитам дали ще е ок с 10 литра.
Tisho, в преден пост беше писал за Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ".. Може ли малко повече информация?
Благодаря
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
(10-01-2019, 03:43 PM)tonito82 Wrote: Благодаря за отговорите. Излиза, че разликата от 7 литра (колкото е вместимостта на аск-то) до 12 литра е пожелателна за най-добра промивка? Питам понеже мисля да купя 10 литра масло на Волво 1161640. Преди година ми смениха 4 литра и затова се чудя и разпитам дали ще е ок с 10 литра.
Tisho, в преден пост беше писал за Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ".. Може ли малко повече информация?
Благодаря
За АСК-то правиш смяна с 4 л. или с 12 л. другото си е клатена-недоклатена работа.
При тебе тези болтове трябва да са без гума.
ex XC90
Posts: 445
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
11
Горд собственик на: XC90 V8 Sport
Според мен 10 литра стигат пре-достатъчно за промивка. Двата литра до 12 са малко излишни. И с 10 литра спокойно потича прясно червено масло и в кутията даже остава излишно количество за нагласяне на нивото.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
(10-01-2019, 03:43 PM)tonito82 Wrote: Tisho, в преден пост беше писал за Има едни болтове точно под капачката на джантите с гумени тампончета ".. Може ли малко повече информация?
Благодаря
Болта който е в центъра на главината. Има един гумен тампон, който предотвратява чукането на шлиците, но тампона създава друг проблем при навлизане на влага, тя си остава вътре и със течение на времето целия възел корозира и няма разглобяване.
Така, че донякъде това е решение, но създаващо проблеми.
|