08-14-2014, 08:48 PM
Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Фарове XС90 - къси (регулиране)
|
08-14-2014, 08:48 PM
Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?
08-14-2014, 11:23 PM
При мен беше така, с фабричен ксенон съм който уж се саморегулирал и не подлежал на прищевки от страна на шофьора. Въпреки това чудо на инженерната мисъл, от двете страни на фара има две шестограмо-допотопни врътки, съответно за хоризонтална и вертикална настройка. В МП ми ги вдигнаха БЕЗПЛАТНО колкото и да е странно hock: а не беше коледа или велик ден
08-15-2014, 04:19 AM
matanasov Wrote:Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?Фаровете тип "Bi-Xenon" се регулират сами, спрямо натоварването на колата. Страничният ъгъл при движение се контролира тип On/Off - бутонът е на конзолата под климатика. Датчиците улавят когато има натоварване или положението на автомобила и нагласят лупите. Има два варианта да ти светят ниско фаровете: 1. Проблем с някой датчик - забива фаровете ниско, за да не заблестяваш. Забелязва се следното - палиш, мърда ги нагоре и после ги забива долу. 2. Ръчно свалени, както описа колегата по-горе. Може да ги мръдне при запалване, а може и не. Тези фарове не са като на Алди или др. да ги движи 10 сек. при запалване - напред, назад, нагоре, надолу :mrgreen: Ако нещата опират до това - вертикалният реглаж е на самите моторчета, бели шестограмчета. Има обаче един момент, защото модулът е по-умен - при реглаж се изключват моторчетата, защото компа се опитва да ги компенсира, т.е. вади се буксата на моторчетата, даваш на контакт колата, палиш фаровете и регулираш. После гасиш от контакт, включваш буксите и си ОК Прикачам една формула, по която от доста години си регулирам фаровете успешно без да заслепяват насрещните. Колата трябва да е наравно и пред стена, по възможност, за да се измерят точно реперите и разстоянието. Ако имаш затруднения, звънни и ще ги оправим - работа за 10 мин. Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
08-15-2014, 11:18 PM
Dodo 155 Wrote:matanasov Wrote:Да ви питам че нещо късите са ми много къси светят ниско не осветяват повече от 20-30 метра напред, аз ли имам някакъв проблем с фаровете или е нормално?Фаровете тип "Bi-Xenon" се регулират сами, спрямо натоварването на колата. Страничният ъгъл при движение се контролира тип On/Off - бутонът е на конзолата под климатика. Датчиците улавят когато има натоварване или положението на автомобила и нагласят лупите. Кеф ми е да те чета
08-16-2014, 04:57 AM
stifunkata Wrote:Кеф ми е да те четаЕ, понякога говоря и простотии ... ама :mrgreen: btw ... запазете си тази схема, много е трудно да се обясни как да се регулират, а иначе е супер лесно да се разбере и изпълни - рулетка, равна повърхност, лист хартия с химикал/молив (да не смятате наум) и отверка/торкс за реглажа Наскоро на една RAV4-ка на съседката ми правих реглаж и жената каза, че е прогледнала ... без задни мисли, само с колата й се занимавам :lol: Фокусирайки реперите, се концентрира снопът светлина и се получава необходимото "петно" пред колата Уредите по ГТП-та са гола-вода, защото не ги тарират и обикновено като пипнат фаровете, после става кривогледа колата! Така бяха омазали на тъща ми Пунто-то, че жената ме помоли да й сменя крушките, т.к. не виждала вече и сигурно били за смяна :roll: Левият беше горе вляво, а десният долу вляво - страхотна комбинаци за лупи с ксенон = все едно жигулови фарове. После отворих старата формула, регулирах й ги както трябва и всичко е ОК сега Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
08-16-2014, 10:58 AM
а на ксенон с лупи получават ли се репери? моите лупи в момента правят права черта от край до край.
08-16-2014, 01:03 PM
Аз може и да бъркам, ама ми се струва, че на XC90 фаровете сами по себе си не се регулират, а се регулира окачването. На всяка друга кола с ксенон като запалиш мърдат нагоре и надолу, при XC-то не мърдат на никъде, а и всички с ксенон имат нивомат.
08-16-2014, 03:24 PM
reticence Wrote:Аз може и да бъркам, ама ми се струва, че на XC90 фаровете сами по себе си не се регулират, а се регулира окачването. На всяка друга кола с ксенон като запалиш мърдат нагоре и надолу, при XC-то не мърдат на никъде, а и всички с ксенон имат нивомат.Не знам колега какви са твоите фарове, но определено си мърдат.
ex XC90
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |