The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Алтернатора на Volvo С70 клко трябва да зарежда.......

#1
Алтернатора на Volvo С70 2000куб. Турбо 226 коня, клко трябва да зарежда.......ако всичко му е наред.В момента зарежда на запалени само фарове 13,6
Reply

#2
Тези 13,6 волта къде ги мери, върху плюсовия кабел на алтернатора, или на клемите на акумулатора?
Reply

#3
На клемите на акомулатора и при запален двигател
Reply

#4
На повечето коли на 3000 об. трябва да е около 14,3 волта.
ex XC90
Reply

#5
Аз имах такъв проблем, зареждаше ми 13.6- 13.4V а понякога и 13.8V ,това с включени фарове.След сервизиране на алтернатор, макар че беше добре, два пъти смяна на реле регулатор и т.н. се оказа плюсовата клема и то като я размърдах яко се установи пад на напрежението. Меря на място, всичко нормално, тръгвам и явно от вибраций и тресене плюса не прави от време на време хубав контакт.Това го установих в продължение на две години и половина, след като нито един майстор не успя да хване проблема. Тъй като клемата е запресована и на място се опитах с тръбен ключ да я притисна, със запояване, ефект никакъв, а самият кабел да го смениш си е играчка защото минава под всмукателния колектор, от алтернатора отива в стартера. Решението- пуснах втори плюс от алтернатора до клемата на акумулатора и сега си зарежда с фарове 13.9- 14.0V .Резултатът от две години и нещо каране с недостатъчно зареждане разреден чисто нов акумулатор. Та май за тази зима ще трябва да се купува нов.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#6
Оптималното напрежение при зареждане на 12 V акумулатор е 14.2 V , като се дава толеранс от +- 0.5 V , т.е. от 13.7 до 14.7 V е нормално .
14.7 V е максималното допустимо , а 13.7 V е минималното допустимо напрежение .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#7
Зависи какво е релето на алтернатора,компютъра на мотора гледа колко зарежда алтернатора и се заиграва с него при първоначален старт го помпи на макс 14,5..6 и после започва да сваля волтажа до 13,5.Мисля,че е направено с цел за икономичност на гориво и да не товари генерацията и алтернатора.Аз на моята кола сложих обикновено реле и държи постоянно 14,3 с фарове.
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#8
Провери си клемите и масите колега ( както е споменал и колегата armagedon ). Трябва добре да са запресовани иначе..... ще имате 13,4-13,7в. Хвани здраво масата м/у двигателя и купето и дърпай със сила. Така се проверява ! Ако се измъкне кабела, как то се случи при мен , там е бил проблема и за това не е зареждало достатъчно. За съжаление тези маси рядко се проверяват. Всеки я поглежда само без да провери здравината й. Успех
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#9
armagedon Wrote:...Тъй като клемата е запресована и на място се опитах с тръбен ключ да я притисна, със запояване, ефект никакъв, а самият кабел да го смениш си е играчка защото минава под всмукателния колектор, от алтернатора отива в стартера. Решението- пуснах втори плюс от алтернатора до клемата на акумулатора и сега си зарежда с фарове 13.9- 14.0V .Резултатът от две години и нещо каране с недостатъчно зареждане разреден чисто нов акумулатор. Та май за тази зима ще трябва да се купува нов.

По-правилно е да се отреже старата капсулована клема и да се сложи друга , например така наречената "фордова клема" макар , че аз сложих едни шведски за бързо откопчаване на акумулатора ако се наложи .

caby Wrote:...Хвани здраво масата м/у двигателя и купето и дърпай със сила. Така се проверява !
...
Не съм съгласен с теб , с дърпане може да провериш дали физически клемата на масата е хваната за купето . Въпроса е дали на това място има добър електрически контакт . Това се проверява много лесно с мултицет и всеки грамотен електротехник би трябвало да може да го направи .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#10
(По-правилно е да се отреже старата капсулована клема и да се сложи друга , например така наречената "фордова клема" макар , че аз сложих едни шведски за бързо откопчаване на акумулатора ако се наложи .)
То е правилно ама ако бях отрязъл клемата и кабела толкова ми се скъсява, че новата нямам никакви шансове да я закача на плюса на акумулатора. Иначе и аз го мислих този вариант.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)