The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво мислите за тези свещи?

#1
Здравейте колеги,
Днес смених свещите на колата и понеже не беше отбелязано че свещите са сменяни пиша тази тема.

На колко километра според вас са тези свещи? 120 000? 20 000? Ако може да се каже по картинката естествено.
Какво мислите?

Цилиндър 1
[Image: Plug_cyl_1.jpg]

2
[Image: Plug_cyl_2.jpg]

3
[Image: Plug_cyl_3.jpg]

4
[Image: Plug_cyl_4.jpg]

5
[Image: Plug_cyl_5.jpg]

6
[Image: Plug_cyl_6.jpg]

Общ изглед
[Image: Volvo_XC90_Sp_Plugs.jpg]

На мен ми изглеждат нови на не повече от 20к 30к км. От друга страна нямаше никакви следи да са сменяни.
Благодаря и поздрави.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#2
Видимо по керамиката изглеждат доста нови, но по електрода има следи от времето - корозия на метала.
Отдавна не съм имал бензинова кола, за да дам конкретно мнение, но определено не са на няколко месеца.
За км - премери луфта и виж референтните стойност, които дава ВОЛВО Idea
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Като съдя по снимките в нета( в сайта на НЖК <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/VOLVO/XC%252090/ILFR6B/20154/">http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/ ... R6B/20154/</a><!-- m --> ) свещите ти са добре. От твоите снимки не се вижда добре дали са изгорели електродите равномерно. Доколкото си спомням се сменят на 60 000 км.
П.П. Сега прегледах снимките ти по обстойно, най вероятно на първи цилиндър имаш някакъв проблем, може и да греша, покарай с новите 500-1000 км и ги провери как изглеждат.
ex XC90
Reply

#4
Мерси за отговорите.
Надявам се и другите колеги да изразят мнение.

Първи цилиндър вероятно има проблем или свеща не е работила както трябва. Беше по хлабава от другите и другото което мисля, е че цилиндъра е работил по-хладен от другите. Лошо изгаряне? Не знам точно защо. Мощността и и вибрациите на мотора са в нормата. Малко по-добре - с две три идеи е втори цилиндър. Между другото когато поставих новите свещи се усети промяна - някак си по-леко работи. Нормално е с нови свещи мисля. Най-вероятно свещите не са пипани 120 000км. Волво дава да се сменят на 100 000км. Отделно бензина нормално има 5-10% етанол, който от своя страна спомага образуването на повече отлагания. Zorba, не видях съществена разлика в износването на електродите. Междината им беше над милиметър, видимо повече от новите.
Поздрави.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#5
Аз пък смятам, че тези свещи не са подходящи, макар и да са сравнително нови - според мен на около 20000 км. При голям пробег тънкия електрод прегаря. Тези са горещи и не са работили оптимално. Хубавият цвят е като тухла, като керемида - червен, розов или оранжев в близост до електрода. А тези са с еднакъв цвят навсякъде. Освен това първи цилиндър има и някакъв друг проблем, вероятно с бобината. Вижда се, че свещта е почерняла.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#6
Aз мисля че старите свещи са ОК, едва ли някой от колеги тук може да искара по-читави свещи от своята кола. Като знам аз какви съм свалял, направо тези са чисто нови :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
Sorry, не съм се изразил точно относно износването. Имах предвид нарушаването целостта на електрода като форма.
ex XC90
Reply

#8
За сега всичко е наред. Ще почистя малко по-добре бобината на първи цилиндър и това е. Двигателя работи тихо и равномерно.

Густав, това са оригинални свещи на Волво, точно за този двигател са, с иридиев електрод - това тънкото което е на снимката всъщност трябва да завършва с конусче и да е малко по-дълго.

[Image: E46NGKIridium5.jpg]

Тези на моите снимки са добре износени.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#9
gustav Wrote:Аз пък смятам, че тези свещи не са подходящи, макар и да са сравнително нови - според мен на около 20000 км. При голям пробег тънкия електрод прегаря. Тези са горещи и не са работили оптимално. Хубавият цвят е като тухла, като керемида - червен, розов или оранжев в близост до електрода. А тези са с еднакъв цвят навсякъде. Освен това първи цилиндър има и някакъв друг проблем, вероятно с бобината. Вижда се, че свещта е почерняла.
Това са оригинални свещи на ВОЛВО Wink
За турбо моторите пак са с иридиеви полюси.
Единственият проблем, който аз виждам е, че конусът (пънчето) е износен и по това съдя, че не са нови ... но дали на 1-ви цилиндър или 4-ти дюзата пикае или бобината е започнала да пробива, не мога да преценя. Като цяло моторът е работил много добре, видно от свещи и кола на толкова км.
Както Ицо написа - свали свещи на една "българка", с "хубавото" мега-турбо-плюс гориво и ще започнат дебати дали компресорният или полукомпресорният сегмент е пропускал, а дали не е случайно износено легло на клапаните :lol: :lol: :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#10
Здравей Колега,
Писал си, че на първи цилиндър свещта е била хлабава.
При мен картинката беше същата при смяна на свещите. Имам предвид цвета на първата свещ - хлабавата.
Поздрави
666 - The number of the Beast.
[Image: ab279758.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)