Posts: 2,363
Threads: 64
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
DGruev Wrote:Гумите са по 130 лева, което и на мен ми се видя съмнително, има някаква измислена отстъпка от 28% за SDI картите ако се използва монтажа на Диана.
Ако са със стар ДОТ не бих ги взел естествено. Но тук вече идва чуденето заслужава ли си компромиса със смяна на размера от 205/55 на 195/60.
Калкулаторите за гуми изкарват минимална разлика в границите на допустимото, но на практика това ще окаже ли друго влияние, което се усеща при ежедневно каране (спиране основно), показанията на километража не са толкова важни дали ще показва 100 или 102.
Корекция, цените в сайта са с включената отстъпка.
Излизат около 500 лева, което пак е добре.
За сега ще се насоча към Dunlop Blueresponse или Continental PremiumContact5. На ХС-70-то съм с Continental PremiumЕкоContact5 от миналата пролет и нямам забележки.Държи се много добре и на сухо,и на мокро.Както всяка нова гума обаче първите 200-300км трябва да си по-внимателен.Аз щях да отнеса едно Ауди - ядоса ме и го подбрах и на един завой той наби спирачки и аз щях да вляза в багажника му,ABS-a се побърка,но постепенно всичко си дойде на мястото
Posts: 33
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
Reputation:
0
Мерси,
Тогава отивам на 195/60 най-малкото заради по-добрия избор и разликата в цената.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
По принцип лятото се кара с по-широка, но малко по-ниска гума, а зимата с по-тясна и съответно по-висока...
Важното е общия диаметър да е еднакъв или сходен, за да не се нарушава движението на автомобила според спецификацията.
Лъженето на километража е важно, но по-скоро сходимостта на автомобила и дали няма да опре гумата.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Аз съм с 4 нови вредщайн спорт трак 5
205/55/16. Първото което ми направи впечатление е, че са изключително тихи. Не знам дали е защото са нови но ми се струват прекалено меки за лятна гума. Държа ги на 2.3 2.4 и въпреки това возят доста мекичко. За пътно поведение ще пиша по нататък понеже още са с бодлите, но май няма да са зле.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Честито!
Със здраве да си ги караш! И безаварийно...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 568
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2014
Reputation:
0
Тенкю и подобно на всички!
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Вчера тествах Conti Sport Contact 5 в размер 235/45/17 97 Y и мога да кажа, че е гума с уникално поведение, както на мокро, така и на сухо. В завоите рядко се вижда гума да се държи толква стабилно. Ако някой си търси по- спортна гума за колата, това определено ще е отличен избор! Единствено въпроса с дълголетието на гумата остава. Старите Спорт Контакт 3 бяха супер гуми, но само след 2 години се нацепваха вътре в каналите.
Volvo For life!
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
JMI Wrote:Вчера тествах Conti Sport Contact 5 в размер 235/45/17 97 Y и мога да кажа, че е гума с уникално поведение, както на мокро, така и на сухо. В завоите рядко се вижда гума да се държи толква стабилно. Ако някой си търси по- спортна гума за колата, това определено ще е отличен избор! Единствено въпроса с дълголетието на гумата остава. Старите Спорт Контакт 3 бяха супер гуми, но само след 2 години се нацепваха вътре в каналите. Мога да подкрепя Данчо за Conti Sport Contact 3 - на служебната Астра съм с тях, две години (сега започвам трета - вчера я "преобух"), но всъщност съм им навъртял около 25-26 хил. км. Моите са 225/50/17 - мноооого добра лятна гума! Тръгва, спира, завива, на сухо не пързаля, от дъжд не се плаши...
Така както чета 5-цата била още по-добра, но преди следващата година няма да има как да разбера!
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,363
Threads: 64
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
А аз да споделя за евтините ,,китайчета"!Преди две години обух една служебна Омега(шефа не даваше да инвестираме повече в нея) с китайски PACE -летни- доставчика ми ги препоръча,с опция ,,преглед и връщане при получаване"!Изглеждаха добре-меки,леки...скоростен индекс Н...Монтирахме ги и на сухо се държаха супер!!!Но една сутрин при първия дъжд - :o ужас!!!Омегата не можеше да тръгне от място - по-зле от лятна гума на лед!Половин час си играхме на дрифт на площадката и от тогава не вярвам на реклама и пари от гуми не пестя! :lol:
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
pliva Wrote:А аз да споделя за евтините ,,китайчета"..................................................
....................................................................и пари от гуми не пестя! :lol: +1001...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
|