The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем !

#1
Здравейте колеги ,от скоро време 460 1.7 , 102 к.с бензин /газ , когато запаля колата се получава такава голяма вибрация , че радиото изхвърча.След това всичко се нормализира .Някой съвет от какво може да е .Колата винаги запалва на бензин .Благодаря предварително
Reply

#2
sport84 Wrote:Здравейте колеги ,от скоро време 460 1.7 , 102 к.с бензин /газ , когато запаля колата се получава такава голяма вибрация , че радиото изхвърча.След това всичко се нормализира .Някой съвет от какво може да е .Колата винаги запалва на бензин .Благодаря предварително

:lol:
махай радиото и си Ти !
Reply

#3
Хубава шега , но ако се случи на теб няма да е никак приятно .
Reply

#4
Тампони на двигател???
Reply

#5
И при мен на 460 - ката която карах наскоро се получаваше същото - силна вибрация в таблото при запалване на мотора, след това изчезваше. И аз не разбрах на какво се дължи, мотора е B18U. И аз допуснах че е възможно да са тампоните на мотора, но не съм ги проверявал.
:roll:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
Благодаря колеги , тампоните ще проверя Smile
Reply

#7
sport84 Wrote:Благодаря колеги , тампоните ще проверя Smile

Аз пък си мисля ,че ако е от тампоните ,след това ще продължи да я има /вибрацията/ .По скоро ми се струва ,че двигателя заработва на два -три цилиндъра при първоначално палене /така прави от свещи кабели ,капачка или спекли инжектори /инжектор / .Може и да е дал фира , оня малкия амортисьор,за гасене на вибрации -под водната помпа ,но дори и без него -радиото не бива да пада . Ако има скъсан тампон на двигателя -при тръгване скоростния лост прави хаотични движения и се познава лесно ,че има сериозен дефект .според мен дефекта е в двигателя и запалването му и не е от тампони ,щом след това вибрациите изчезват.за шегата -сори -и на мен ми се случва -чистя дюзите и карам!
Reply

#8
andro440 Wrote:
sport84 Wrote:Благодаря колеги , тампоните ще проверя Smile

Аз пък си мисля ,че ако е от тампоните ,след това ще продължи да я има /вибрацията/ .По скоро ми се струва ,че двигателя заработва на два -три цилиндъра при първоначално палене /така прави от свещи кабели ,капачка или спекли инжектори /инжектор / .Може и да е дал фира , оня малкия амортисьор,за гасене на вибрации -под водната помпа ,но дори и без него -радиото не бива да пада . Ако има скъсан тампон на двигателя -при тръгване скоростния лост прави хаотични движения и се познава лесно ,че има сериозен дефект .според мен дефекта е в двигателя и запалването му и не е от тампони ,щом след това вибрациите изчезват.за шегата -сори -и на мен ми се случва -чистя дюзите и карам!

Благодаря ти много за изчерпателния отговор SmileЩе споделя ако проблема се реши Smile
Reply

#9
<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10251&products_id=1000334&ModelId=2839&osCsid=tj42qna4oaq1r1pk18hok2bh66">http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... 18hok2bh66</a><!-- m -->

Колеги според Вас тези запалителни свещи ще ми вършат ли работа ?
Reply

#10
[quote="sport84"]http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10251&products_id=1000334&ModelId=2839&osCsid=tj42qna4oaq1r1pk18hok2bh66

Колеги според Вас тези запалителни свещи ще ми вършат ли работа ? И има ли проблем ако сложа .
дължина на резбата [mm]: 19 вместо 14 mm. както е при някой др модели свещи за същия модел волво Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)