Абе Пангев,
картинката е ясна, бе човек!
Не разбра ли, че каквото е вкарано в бирената бутилка, същото ще е изкарано оттам. Без прочие! :partyman:
Или казано по вашему: пълначната машина "нагнетява" бирата в бутилката = степента на сгъстяване.
А ти или брат Мевдо, или и двамата заедно и синхронно (във този случай от 2 бутилки ) ще я извадите оттам -> това си е чиста проба компресия.
:drinkers:
пп: Но съм 200% сигурен, че компресията ви не е еднаква величина. :wink:
Абе Пангев,
картинката е ясна, бе човек!
Не разбра ли, че каквото е вкарано в бирената бутилка, същото ще е изкарано оттам. Без прочие! :partyman:
Или казано по вашему: пълначната машина "нагнетява" бирата в бутилката = степента на сгъстяване.
А ти или брат Мевдо, или и двамата заедно и синхронно (във този случай от 2 бутилки ) ще я извадите оттам -> това си е чиста проба компресия.
:drinkers:
пп: Но съм 200% сигурен, че компресията ви не е еднаква величина. :wink:
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
rosi101 Wrote:колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добре
Моята я мерих, когато я купих и на 4-те цилиндъра беше 28...не съм знаещ по темата, но съм ЧУЛ, че "по-голяма компресия-по-лесно пали зимата" А моята пали още, докато си помислям да завъртя контактния ключ зимата И лятото де :lol:
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
rosi101 Wrote:колко е компресиятана двигателя 98 година и колко е долната граница при която можа да работи такава машинка що годе добре
Моята я мерих, когато я купих и на 4-те цилиндъра беше 28...не съм знаещ по темата, но съм ЧУЛ, че "по-голяма компресия-по-лесно пали зимата" А моята пали още, докато си помислям да завъртя контактния ключ зимата И лятото де :lol:
Safety, Quality, Environment!
V40, 1.9 TDI, 98-a!
Posts: 494
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Става въпрос за 460, 1.9, ТДИ, 95г. Значи спирам на бензиностанцията да пия кафе, тръгвам да си ходя, паля и след 3-4 секунди колата гасне. Завъртам пак стартера, върти продължително време и пали. Това го прави за 4-ти път, като последните 3 пъти са за период от 1 седмица. Разни таш** специалисти се изказват че трябва на стенд да мине, компютрите да се видят, и т.н. Аз си мисля че може клапанчето на нафтовата помпа да запича нещо и се връща нафтата в резервоара. Ама клапанчето е сменено наскоро. Ходих в един сервиз в Плевен там МАСТОРА ми каза да ОСТАВЯ колата за един ден, ама нещо не съм навит на тая работа. Дайте акъл какво може да е, че ще ми побелеят космите на краката
The black S60 D5
Posts: 494
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Става въпрос за 460, 1.9, ТДИ, 95г. Значи спирам на бензиностанцията да пия кафе, тръгвам да си ходя, паля и след 3-4 секунди колата гасне. Завъртам пак стартера, върти продължително време и пали. Това го прави за 4-ти път, като последните 3 пъти са за период от 1 седмица. Разни таш** специалисти се изказват че трябва на стенд да мине, компютрите да се видят, и т.н. Аз си мисля че може клапанчето на нафтовата помпа да запича нещо и се връща нафтата в резервоара. Ама клапанчето е сменено наскоро. Ходих в един сервиз в Плевен там МАСТОРА ми каза да ОСТАВЯ колата за един ден, ама нещо не съм навит на тая работа. Дайте акъл какво може да е, че ще ми побелеят космите на краката
The black S60 D5
|