05-10-2016, 07:16 PM
Как мога да го тунинговам за да достигне около 200к.с.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Тунинг на 850 2.5 Tdi 143 к.с.?
|
05-11-2016, 05:51 AM
Не можеш. Точка.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса R.I.P. Холандецо Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
05-12-2016, 05:57 AM
Като за начало можеш само да смениш е-прома и ако колата ти е в добро здраве ще получиш едни 30-тина коня отгоре.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-850-2-5TDI-V70-2-5TDI-Power-Chip-Chiptuning-/321936637004?fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AV70%7CCars+Type%3A2.5+TDI&hash=item4af4eb3c4c:m:mpPCES6GPVG7wI7Rp-q-pzw">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-850-2-5 ... I7Rp-q-pzw</a><!-- m -->
old volvo never die they only go faster
05-12-2016, 06:53 AM
ако пък си голям ентусиаст ето рецепта за 600Nm и 280hp.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-25tdi-00-280hp-600nm/">http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-2 ... 0hp-600nm/</a><!-- m --> волвото е в70 фаза-2,но двигателя е стария(AEL)
old volvo never die they only go faster
05-12-2016, 07:34 PM
почнат ли да я бъзикат, ще имаш проблеми, смени я с бензинова, но ако искаш и там да правиш силов тунинг, ще трябва моторът да е читав, а да попаднеш на такъв е слабо вероятно и няма да е на ниска цена, за тунинг на комънрейл и там трябва да се ръснеш доста, за да няма проблеми и да върви добре
05-13-2016, 08:24 AM
Цветелин Бързаков Wrote:Как мога да го тунинговам за да достигне около 200к.с. Като за начало премахваш катализатора и затапваш EGR клапана. След това и купуваш един постоянен ( спортен ) филтър К&N , който се поставя на мястото на оригиналния . Ако, все още не те кефи как върви отиваш в Адлер Ауто и ти правят "чип тунинг" и става към 180 коня, измерени на дино стенд. А, щях да забравя - сваляш входящия колектор и изчистваш мизерията събрана там от EGR клапана. Ще си доволен от резултата. Всичко това съм го направил и определено колата си върви добре . |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
2 Guest(s) |