Мисля, че ползата от постоянен филтър е : възможността да изпиташ удоволствието от това , да караш по-често с чист филтър.
Последният път когато си купих хартиен, попаднах на някакъв Ман Филтър Менте , който дори не можа да влезе хубаво във филтърната кутия, за 32 лв. толкова. Взех си постоянен за 110 лв.с двете спрейчета и съм доволен. Почиствам го редовно вече 3 години и не искам да чувам за хартиен. Днес май , ще е време за пране.
Двата спрея с които върви филтъра успешно се заместват с Meglio, за почистване и глицерин за омазняването. Не съм сигурен, че омазняването може да повреди дебитомер. Чувал съм за не един повреден дебитомер и без да е имало спортен филтър преди него.
Разлика има в динамиката на автомобила когато филтъра е чист, то и хартиения като направи 5-6 х.км. и се замърси, като го поизтупаш малко от боклуците и колата върви една идея по-добре.
Всеки сам си решава за какво да си даде парите .За мен инвестицията си заслужава, а пък и ако добавя някоя конска сила е добре дошло, така малко по малко се приближаваме до заветните 400 ( 600 ) .