Posts: 12
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2016
Reputation:
0
Здравейте колеги за втори път се обръщам с такава тема към Вас но желанието да притежавам Волво s60 се е закотвило и това ще е ! Обявата е тази <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.mobile.bg/details/11428668031147909">http://m.mobile.bg/details/11428668031147909</a><!-- m -->
Естествено след обаждане - "Колата е перфектна, като чисто нова е.. 140000км обаче сервизна книжка няма ! Светела само лампата за смяна на маслото. За проверка в сервиз е съгласен, но нямал цял ден да ходи по сервизи. Някой може ьли да ме насочи към сервиз в района на колата.. ?
Posts: 132
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
0
Здравей,
Първо да ти кажа, че трудно кола от чужбина на метан ще бъде само на 140000 км (случайно видях в една автокъща, как една на метан я боядисваха, оправяха тапицерия и хоп след три дена колата се появи с нови педали и само на 150000 км :lol: ). Скоростният лост е претапициран, което може също да ти говори, че не е само на 140000. Такова нещо като да свети лампа за смяна на маслото, аз не съм чувал, дава съобщение не борда, но не и да свети лампа (може и да бъркам).
Posts: 12
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2016
Reputation:
0
Да, това исках и аз да кажа на борда изписвало, че е за смяна маслото ! Точно това е основната причина поради, която не искам колата да е на метан. Нека бъдем реалисти Метан - Италия- 140000км. Просто не искам да е на 400 000км. Въпреки, че след много четения на ваши коментари и с всеобщо мнение, че мотора е надежден до приблизително какви км може да стигне до първи ремонт на главата (разбира се това е много субективно, но да кажем при добра поддръжка.) Как стой въпроса с разхода на масло и течовете на масло по двигателя. Според Вас тази цена обективна ли е защото на мен ми се струва, че е малко евтина, не че искам да е по - скъпа. Като цяло не ме притеснява това колата да бъде чукната, жулната, драсната, скъсано лостче или седалка. Прости искам двигателя, скоростната кутия и рейката да са здрави другото са дребни неща, които се оправят. Не искам да ставам прекалено бдителен или мним ама все пак 6300лв за средностатистическия човек в БГ не са малко пари на тия трудни времена. Всякакви съвети биха ми били в помощ. Днес звънях в Мото-Пфое Люлин и от там едно момче (много любезен и според мен мн в час с нещата) ми каза, че може да разбере дали е бъркан в километража, но не и реалните км на колата. За съжаление нещата там се случват малко по - трудно. 3ч е огледа на колата след предварително записване, а и с беглите ми познания на София мисля, че е доста далеч от Горубляне. Може ли някой да ме насочи към сервиз малко по близко, в който да я погледнат. А и ако някой разполага с компютър с диагностика и час свободно време срещу заплащане да я проверим на място. Май се разпрострях в поста си за което моля да бъда извинен. Поздрави от гр. Добрич
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
Бърз съвет: кола от Италия си е таралеж в гащите, при това - в най-добрия случай.
Люлин е точно на противоположния край на София - да, но там могат да кажат най-много за колата. Че е пипан километража може да каже всеки с Вида, но и без нея е ясно, че е. В МП ще кажат, кога е влизала последно в официален сервиз и на колко км е била тогава. Аз бих направил неквалифицирано предположение, че това е било някъде преди 6 до 8 години и на около 100 000 км...
Още един съвет - не бързайте с покупката, особено от Горубляне, особено на "италианки".
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Posts: 12
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2016
Reputation:
0
Колеги извинявам се, че отново досаждам с питане за автомобил. Утре ще ходя да гледам тази кола. Търговеца каза, че доста фенове на марката са ходили да я гледат. Помислих, че може някой от форума да е запознат. Колата стой от доста време в мобиле.. <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.mobile.bg/details/11454872372432383">http://m.mobile.bg/details/11454872372432383</a><!-- m -->
Posts: 130
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2015
Reputation:
1
Защо не си вземеш бензинова кола и в последствие да сложиш алтернативно гориво, ако държиш толкова.
Кола на метан едва ли е на по-малко от 300 хил. км.
В Европа не са по-малко балами и ги взимат за каране
Posts: 192
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Какви са тези 8 хиляди лева за кола с платнян салон и касетка?
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
chuchulin Wrote:Здравейте колеги за втори път се обръщам с такава тема към Вас но желанието да притежавам Волво s60 се е закотвило и това ще е ! Обявата е тази <!-- m --><a class="postlink" href="http://m.mobile.bg/details/11428668031147909">http://m.mobile.bg/details/11428668031147909</a><!-- m -->
Естествено след обаждане - "Колата е перфектна, като чисто нова е.. 140000км обаче сервизна книжка няма ! Светела само лампата за смяна на маслото. За проверка в сервиз е съгласен, но нямал цял ден да ходи по сервизи. Някой може ьли да ме насочи към сервиз в района на колата.. ?
Само на мен ли като отворя обявата ми излиза Citroen Berlingo 2.0HDI.evro3? :mrgreen:
Posts: 12
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2016
Reputation:
0
Ходих да гледам колата колеги. В действителност колата беше доста обрана от към екстри, но състоянието на автомобила беше много добро. За съжаление не взех колата поради няколки причини: Проверих колата в МП и километрите, които са дали са навъртяни още през 05.2008г и ще желая да я погледна в мой сервиз, който е на 5км от тях. Те преместиха колата в сервиз на гара Искър вечерта преди да дойда в София и ме поставиха пред свършен факт. Беше с фалшива сервизна книжка. При молба да я качим на подемник всигнаха колата на крик и ме накараха да се пъхам под нея и да гледам. Много удобно ! Железните детайли по колата бяха мн силно корозили. Запалихме мотора и при първото палене заработи много тихичко и нормално. В последствие обаче започна да се чува едно виене, което било уж от ролка. Скърцането от ролката си го имаше обаче виенето не можех да разбера от къде точно идва. Може би беше хидравличната помпа, динамо или знам ли, глухо метално виене като от лагер..Притесних се за двигателя. На второто палене колата не искаше да запали заради акумулатор. Светна грешка на Абс-а и лампата на таблото. Той ми обясни, че е от ниското напрежение и ако изчистят грешката ще изчезне. И през цялото време мигаше съобщение за изгоряла крушка, което толкова бързо се сменяше, че шдва можех да го прочета. Всичките тия неща ме разубеиха и се отказах. Колата е риакова за тия пари въпреки добрия си външен вид
Posts: 552
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
4
Горд собственик на: XC90 D5 2012 г.
Vvo потвърждава това, което и аз ти писах в отговор на съобщението ти - по-добре търси бензин, а не bifuel или АГУ, монтирано в чужбина...
Това, че е мигало съобщението за изгоряла крушка най-вероятно се дължи, че я фасонка, я някой кабел са сдали багажа и затова премигва само, когато загуби контакт въпросната крушка...
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4 (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
|