The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с резервоар.

#1
Здравейте колеги,
Искам да попитам дали някой знае, каква е системата за баланс в резервоара. Имам два проблема. Първият е, че при зареждане- пълен резервоар, започва да тече гориво, най-вероятно е от някои от двата капака на резервоара, поне така се вижда, че от там някъде се е стичало горивото, а и се надявам да е от това и да не ми се налага да сменям резервоара. Вторият е, че при около 16-18 литра гориво в резервоара и при изкачване на байр, колата започна да губи мощност, явно не й стигаше гориво, на равното се оправи, при повече гориво няма никакъв проблем. Незнам дали двата проблема са свързани, но ми обясниха, че трябвало да има някаква система в резервоара, която да не позволява горивото да се плиска и да се получават това при байр при по-малкоо количество гориво.
Reply

#2
Вчера свалих резервоара и резултата е, че уплътнението на капака се беше разместило и от там течеше, което е доста странно как се е стигнало до това. Такава система, за каквато ми бяха казали НЯМА. Най-обикновен резервоар. Останах доста учуден, за чистотата на резервоара и на нафтата, която източихме, нито мътилка, нито боклуци, нищо и резервоара чист като къпано бебе Smile Сега да попитам колегите с подобни коли, с какво количество гориво най-малко в резервоара си позволяват да карата и имат ли някакви проблеми, когато е под 16-18 литра.
Поздрави
Reply

#3
Мисля, че имаш някакъв проблем със сондата. С V40 и S60 съм оставал с по 5 литра /не, че е препоръчително, де Big Grin / и не съм имал подобни проблеми. 16 - 18 литра - това си е почти 1/3 от обема на резервоара. Нека и други колеги кажат мнението си по въпроса.
Reply

#4
Тази пролет вадих сондата на моята талига точно защото под двайсетина литра имах проблеми. Самата сонда е "съд в съд" като самото засмукване става от вътрешния и идеята е засмукващия да е винаги пълен. При мен проблема се оказа задръстена цетка на вътрешния съд, но се стига до нея само ако се разделят двата. Това е зa колата от подписа.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#5
Разглобихме сондата, няма цедка и изобщо не изглеждаше да има нещо запушено, продухахме отвора за засмукване с компресор и нямаше проблеми. Ще я пробвам да видя ще ми правили сега проблеми с по-малко гориво.
Reply

#6
Tsetso Wrote:Разглобихме сондата, няма цедка и изобщо не изглеждаше да има нещо запушено, продухахме отвора за засмукване с компресор и нямаше проблеми. Ще я пробвам да видя ще ми правили сега проблеми с по-малко гориво.

Здравейте колега.
Днес махнах капака над сондата (под задната седалка) и се оказа, че има нафта. Съответно се сетих за Вашето разместено уплътнение, но по никакъв начин не мога да отвия голямата пластмасова гайка- очевидно си иска специален инструмент. Вие Вашата как я развихте, че не ми се ходи до Мото Пфое по разбираеми причини.
Благодаря предварително за информацията Smile
Reply

#7
Здравей колега.
При мен е малко по-различно, защото колата няма помпа в резервоара и заради това няма и достъп през купето, заради това трябваше да сваля резервоара. По принцип има специален ключ, с който да развиеш капака, но в моя случай успяхме на ръка. Качвам снимка на ключа.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#8
Благодаря за отговора, така и предполагах...
Това явно го има със сигурност в МП, но ще търся някакво приспособление...
Reply

#9
Опитай с нещо тъпо и чук,но внимавай.Редувай на кръст.Дано да отлепи.Малко по български, но знаеш как е .
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply

#10
petyostoev Wrote:Опитай с нещо тъпо и чук,но внимавай.Редувай на кръст.Дано да отлепи.Малко по български, но знаеш как е .

Няма да отлепи, само ще изпотроши зъбите.
Да споделя малко българско ноу-хау ... ;-)


   


Водопроводна тръба ф110, броиш зъбите, съответно правиш толкова канали на равни интервали с ъглошлайфа и си ти.

Big Grin
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)