The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AIRBAG - светна след смяна на колан с патрон на V40 1999г.

#1
Така колеги, на моето v40 се наложи да сменя шофьорския колан, заради проблем с механизма. След като се сдобих с един, два , при смяната хвърлих моя (груба грешка) и лампата си остана светната. Пробвах в няколко сервиза ,но грешката си е перманентна. Нямам си идеи какви варианти имам. Дали е необходим някакъв друг колан и какъв, също някой беше ми споменал за съпротивления , с което се лъже лампата. Направи ми вади очите на нощната част.
Въобще ако може да ме насочите към специалист, който може с лекота да реши проблема става дума за гр. София и Пловдив.
Предварително благодаря.
Reply

#2
Преди време се бях заиграл с моя колан и на едно от свалянията ми светна лампата, докато намеря друг колан с който да заменя моя просто махнах лампичката от таблото да не ме дразни а и жена ми да не ме шашка всеки ден по телефона че светнала червена лампа. След като сложих читав колан ходих да ми изтрият грешката в габровското МотоПфое за сумата от 30 лева.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#3
Нещо подобно ще се случи. Но за читав колан и съвпадащо съпротивление на патрона си е доста късмет май. За тези коли се оказа невъзможно адаптирането на патрона.
Reply

#4
Няма такава работа.Играх го този филм.Сигурен ли си че не се е откачила буксата от пиропатрона като си закачал декоративният капак.Я погледни.
Reply

#5
Добре си е буксата. Грешката е постоянна. На една от диагностиките показваше ниско напрежение - 6.8 волта при тази връзка. Контактните спрейчета не промениха по никакъв начин ситуацията. Остава ми единственото съмнение , че изделието на 99г., а може би и на 00г., са с една идея по-различни параметри, защото едни и същи грешки са с различни кодове.
Случайно някой ако има здрав патрон от 99 г. (независимо от състоянието на колана), за проба или продажба, нека да драсне едно лс.
Reply

#6
Мисля, че пазя стария колан но не помня дали и патрона е там, а и рязах някакво стоманено въже което сега не се сещам за какво беше. Ще мога да проверя след седмица.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#7
Благодаря предварително.
Reply

#8
Колега, ето снимка на патрона, както казах - срязал съм въжето но не помня защо. Не знам дали не може да се развие самия патрон. Ако все още го искаш давай координати.


Attached Files Thumbnail(s)
   
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#9
лс
Reply

#10
През цялото време съм бил в грешка. Всичко си е наред, просто при някое от многото разкачания съм бил на контакт. Защото всичко по мрежата си изглежда е проверено Делфито ги чете но не ги трие.Търся препоръка за сервиз, майстор или вариант за триенето на грешка за София или Пловдив.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)