This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Относно обява за 740 2.4 tdi
#1
Здравейте брадчедиSmile)
Първи пост и първа тема в форума, първо да се представя, казвам се Ясен и съм член (вече само на хартия) на Сааб форума ...и още 1-2 автомобилни де, това щото съм petrol head, както казваха в top gear. Шведските автомобили са ми голяма слабост (не че не харесвам и други), но предпочитанията ми винаги са били насочени към по-"истинските".. тоест малко по-старите модели. Аз не карах толкова стар Сааб на времето, но поне беше със шведски бензинов мотор, Трионик (нищо общо с Бош) и турбо. Страшна кола беше, още съжалявам малко че я продадох.

Сега ми трябва голямо комби и се позагледах по 850-ки, V70 - ки (първата генерация), 9-ки и 7-ци. И тук гледам една 7-ца, седи от ... май от месец, и ми се иска да питам, някой може да има впечетления за колата. Това е обявата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=fu5val
Има ли майстор в София, който би обърнал внимание на тази бабичка, части намират ли се все още и кои са най-скъпите агрегати?
Колко харчи на дълъг път също не открих информация?
Друг въпрос е също дали с общ бюджет от 5000 бих могъл да я купя и подготвя за дълъг път?

Това което знам е че двигателя е от VW LT код D24, предкамерен дизел (тоест остаряла концепция), шестцилиндров редови, ако не е сменяно маслото навреме прегрява, и другия му проблем е, че е шумен. Колата ще се ползва за дълги разстояния от порядъка на 2000 - 3000 км, и ми се иска нещо надежно, а особено много ме блазни че багажника, няма аналог с другите комбита (освен 9-ката май). Друг въпрос е че 7-цата колкото и да е стара е истински швед.Smile Е тази конкретно има немски двигател де, ам те шведите и германците така или иначе имат обща история. Smile)

Поздрави
Volvo. For life.... and afterlife :mrgreen:
Цитирай
Thanks given by:
#2
по салона ми направи впечатление, че има табло от 2-ра серия. на централната конзола има още някакви копчета странни. Сиреч има нещо правено по колата. От задното стъкло зад шофьора изглежда е текло вътре - има следи от вода по кората. Въобще - доста пари ми са струват за такава кола, по която малко оригинални неща са останали.

За части според мен е доста зле положението. И за основен автомобил (дето ти трябва всеки ден) ако ще ти е - не бих разчитал. Просто нещо като се развали и няма никога нищо налично, трябва да се чака по седмица-две.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря много колега много полезна информация, спести ми едно ходене до Видин. 8-)

ПС Поздравления и за темата с проекта, два пъти я четох и направо си е за раздел "важни". Big Grin
Volvo. For life.... and afterlife :mrgreen:
Цитирай
Thanks given by:
#4
Колата от обявата е на клубар и един от най-старите фенове на ВОЛВО във областта.В перфектно състояние,преди два месеца я турбинира(преди това си беше чист дизел с обикновена газова уредба LPG).Двигателя работи перфектно,както и всичко останало.Електоника му е само релето за мигачите и подгрева на седалките.За годините си е в супер състояние,всеки ден е на пътя.Причината да я продава е,че си търси по-нов модел.Във фамилията му друго,освен VOLVO не се кара!
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#5
Ся мнение на 180 градуса> Smile
Мен ми хареса на снимки, отвън и отвътре ми изглежда доста запазена за годините си (въпреки че на снимки никога не се знае), вижда се и клубната лепенка на багажника.
Дизел на газ, това е интересен проект, чел съм че се слага газова на дизелите за по-пълно изгаряне на нафтата и увеличаване на мощността.

Аз пътувам Франция и Норвегия, колата ми е да пътувам натам, но ми се иска да я поддържам тук, а за тази машина ако я взема все още не съм намерил майстЕр дето да я разбира. Май ще му призвъня на човека все пак.
Volvo. For life.... and afterlife :mrgreen:
Цитирай
Thanks given by:
#6
       
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#7
Е явно е в добро състояние. Обаче ако при толкова модификации нещо се повреди сигурно само сегашния собственик ще може да се оправи Smile Но наистина отвън запазена изглежда. Има стойка.
Цитирай
Thanks given by:
#8
georgivar написа:Е явно е в добро състояние. Обаче ако при толкова модификации нещо се повреди сигурно само сегашния собственик ще може да се оправи Smile Но наистина отвън запазена изглежда. Има стойка.
Какви модификации?!Газовата уредба е свалена.Турбото е оригинално за същия мотор,както и интеркулера и картера.Електроника няма никаква никъде.Всичко е оригинално по колата.
[Изображение: ab188268.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#9
Явно е много гледана, ама за момента нямам късмет..... запазена е за следващите 10-на дни. Cry
Засега съм на пауза.... какъвто ми е късмета.
Volvo. For life.... and afterlife :mrgreen:
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)