10-31-2016, 09:11 AM
Здравейте колеги , някой може ли да ми каже каква роля играе лостчето на снимката , понеже е счупено в единият край и не знам дали трябва да сменя детайла (който не знам каква роля играе)
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Въпрос за елемент
|
10-31-2016, 09:11 AM
Здравейте колеги , някой може ли да ми каже каква роля играе лостчето на снимката , понеже е счупено в единият край и не знам дали трябва да сменя детайла (който не знам каква роля играе)
10-31-2016, 10:42 AM
Лостчето управлява вихровите клапи в двигателя. Цената му в Мото Пфое е 15 лева, можеш и сам да си га смениш. Най-вероятно ябълката /пласмасовата/ е поизядена и това е причината да се измъква. Във форема има подробна тема как се лекува това явление с кламерче /аз също съм приложил подобна терапия/ и да си спестиш една камара пари от оторизиран сервиз.
10-31-2016, 11:13 AM
STEW Wrote:Лостчето управлява вихровите клапи в двигателя. Цената му в Мото Пфое е 15 лева, можеш и сам да си га смениш. Най-вероятно ябълката /пласмасовата/ е поизядена и това е причината да се измъква. Във форема има подробна тема как се лекува това явление с кламерче /аз също съм приложил подобна терапия/ и да си спестиш една камара пари от оторизиран сервиз.Да допълня Стоил - с кламера не ти трябва ново лостче
BG VOLVO Member #00409
10-31-2016, 05:53 PM
Dodo 155 Wrote:Прав си, Влади, и старото върши работа. Малеее, чак сега видях с колко грешки съм пуснал предния пост, язък ми за ученето :oops: :oops: :oops: .STEW Wrote:Лостчето управлява вихровите клапи в двигателя. Цената му в Мото Пфое е 15 лева, можеш и сам да си га смениш. Най-вероятно ябълката /пласмасовата/ е поизядена и това е причината да се измъква. Във форема има подробна тема как се лекува това явление с кламерче /аз също съм приложил подобна терапия/ и да си спестиш една камара пари от оторизиран сервиз.Да допълня Стоил - с кламера не ти трябва ново лостче
10-31-2016, 06:47 PM
:lol: Мен преди две седмици в МП заради това лостче ми предложиха да ми изчистят въздушния път и да ми сменят вихровите клапи hock: ,но трябвало да сменят и тръбите за високото налягане(1100,00 лв :mrgreen: ),защото имало опасност да протекат при повторното затягане hock: !?!?! Айде мерси!!!Друг път! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
11-01-2016, 10:36 AM
При мен протекоха, донатегнах ги и всичко се оправи. Смених вихровите клапи и лостчето.
11-01-2016, 10:44 AM
pliva Wrote::lol: Мен преди две седмици в МП заради това лостче ми предложиха да ми изчистят въздушния път и да ми сменят вихровите клапи hock: ,но трябвало да сменят и тръбите за високото налягане(1100,00 лв :mrgreen: ),защото имало опасност да протекат при повторното затягане hock: !?!?! Айде мерси!!!Друг път! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Пламен, това е по процедура - тръбички, вихрови клапи, лостчето, гарнитура, почистване, труд, адаптиране ... 1100 лв. Както се казва - кеф цена няма :lol: Затова има вариант 2 - кламер, изолиране на EGR, почистване (доколкото е възможно) на турбопътища, дросел и EGR ... после няма какво да хвърля и дори с времето избутва каквото е натрупало При всяко едно лечение, трябва да се лекува проблемът, а не симптоматиката. В този случай проблемът е EGR клапана, който, буквално казано, с**е постоянно мръсотии. Ако се почисти, ако се смени всичко ... дори за 1100 лв., след 50-60 000 км отново ще се наложи да се дадат тези пари, да не кажа и по-рано Отделно поврежда дросела, като натрупва нагари по него, получават се минимални изкривявания и в някои случаи на почистване, дори се получава по-зле след процедурата. Най-голямата беля, която прави този EGR клапан е: помага на двигателя да натрупва по-лесно въглеродни отлагания отвътре ... а там ремонтите няма да са 1100 лв. Защо постоянно ни натякват колко е важен този елемент, защо го обвързват постоянно с ЕКУ-тата ... за да си продават по-лесно колите и да плащат по-ниски такси :mrgreen: :lol: Друга файда няма, камоли за собственика :lol: :lol: :lol: Отделно: благодарение на него се чупят други детайли и така далаверата е на 100% - има хляб за всички :lol: :lol: :lol:
BG VOLVO Member #00409
11-01-2016, 11:24 AM
Е по-навит съм да се подпиша,че не искам да ми сменят тръбичките(само те са 1100,00 лева),и да ми почистят турбопътищата за около 300 лева + смяна на вихровите клапи,но още е рано.Колата е на 180 000 км и се кара 90% извънградско.Преди две-три седмици свалях маркуча към ЕГР-а и клапанът е учудващо чист.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |