The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V40 2000-01 1.9D

#1
Здравейте,
първо искам да кажа, че досега не съм бил особен ентусиаст относно малките Волвота (ниския клас). Особено на S/V40 тъй като не ми харесват особено на външен вид (тези преди 2000г.). Но се загледах в едно V40 2000 г. 1.9d. Направи ми изключително впечатление изработката на целиа интериор и отличното качество на материалите, удобство на седалки и тн.
Колата ми се струва доста читава, цената й също е отлична 11 000 лв.
Въпросът ми е има ли нещо характерно, като проблеми при тези коли. Колко струва смяна на ангренажен ремък и ролки? Този двигател 1.9d, (115 к.с. - предполагам) изглежда доста добър като динамика и разход на гориво, как е като здравина? (има ли нещо общо с рено dci)?
В момента карам Пежо 306 1.9Д 98 г. комби и съм доста доволен от машинката, но започвам да се замислям за смяна, затова ме интересува как са тези V40 преди 2002 г., каква е разликата след това, виждам, че след 2002г. дизела е 102 к.с., кой е по - добрия агрегат?
Ако може някой да постне цени на консумативи (включително и по окачването тампони, биалетки, шарнири, носачи и тн.)
Благодаря предварително

ПП: Ето тази кола гледах --> цък
но не бих купил точно нея защото е внос от Италия, а аз там съм скептичен и никога няма да взема "италянка"
Reply

#2
Здравейте,
първо искам да кажа, че досега не съм бил особен ентусиаст относно малките Волвота (ниския клас). Особено на S/V40 тъй като не ми харесват особено на външен вид (тези преди 2000г.). Но се загледах в едно V40 2000 г. 1.9d. Направи ми изключително впечатление изработката на целиа интериор и отличното качество на материалите, удобство на седалки и тн.
Колата ми се струва доста читава, цената й също е отлична 11 000 лв.
Въпросът ми е има ли нещо характерно, като проблеми при тези коли. Колко струва смяна на ангренажен ремък и ролки? Този двигател 1.9d, (115 к.с. - предполагам) изглежда доста добър като динамика и разход на гориво, как е като здравина? (има ли нещо общо с рено dci)?
В момента карам Пежо 306 1.9Д 98 г. комби и съм доста доволен от машинката, но започвам да се замислям за смяна, затова ме интересува как са тези V40 преди 2002 г., каква е разликата след това, виждам, че след 2002г. дизела е 102 к.с., кой е по - добрия агрегат?
Ако може някой да постне цени на консумативи (включително и по окачването тампони, биалетки, шарнири, носачи и тн.)
Благодаря предварително

ПП: Ето тази кола гледах --> цък
но не бих купил точно нея защото е внос от Италия, а аз там съм скептичен и никога няма да взема "италянка"
Reply

#3
Здравейте,
първо искам да кажа, че досега не съм бил особен ентусиаст относно малките Волвота (ниския клас). Особено на S/V40 тъй като не ми харесват особено на външен вид (тези преди 2000г.). Но се загледах в едно V40 2000 г. 1.9d. Направи ми изключително впечатление изработката на целиа интериор и отличното качество на материалите, удобство на седалки и тн.
Колата ми се струва доста читава, цената й също е отлична 11 000 лв.
Въпросът ми е има ли нещо характерно, като проблеми при тези коли. Колко струва смяна на ангренажен ремък и ролки? Този двигател 1.9d, (115 к.с. - предполагам) изглежда доста добър като динамика и разход на гориво, как е като здравина? (има ли нещо общо с рено dci)?
В момента карам Пежо 306 1.9Д 98 г. комби и съм доста доволен от машинката, но започвам да се замислям за смяна, затова ме интересува как са тези V40 преди 2002 г., каква е разликата след това, виждам, че след 2002г. дизела е 102 к.с., кой е по - добрия агрегат?
Ако може някой да постне цени на консумативи (включително и по окачването тампони, биалетки, шарнири, носачи и тн.)
Благодаря предварително

Здрвей!Хубава кола заглеждаш, дано се съберете заедно и дойдеш с нея в нашите "редици"!:-)
Моята е бензинова и не мога да ти дам точната информация, която искаш, но потърси мненията на колегата ни с ник : dimsa
Той кара такава и ще ти е от полза мнението му!Успех в избора!
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply

#4
Здравейте,
първо искам да кажа, че досега не съм бил особен ентусиаст относно малките Волвота (ниския клас). Особено на S/V40 тъй като не ми харесват особено на външен вид (тези преди 2000г.). Но се загледах в едно V40 2000 г. 1.9d. Направи ми изключително впечатление изработката на целиа интериор и отличното качество на материалите, удобство на седалки и тн.
Колата ми се струва доста читава, цената й също е отлична 11 000 лв.
Въпросът ми е има ли нещо характерно, като проблеми при тези коли. Колко струва смяна на ангренажен ремък и ролки? Този двигател 1.9d, (115 к.с. - предполагам) изглежда доста добър като динамика и разход на гориво, как е като здравина? (има ли нещо общо с рено dci)?
В момента карам Пежо 306 1.9Д 98 г. комби и съм доста доволен от машинката, но започвам да се замислям за смяна, затова ме интересува как са тези V40 преди 2002 г., каква е разликата след това, виждам, че след 2002г. дизела е 102 к.с., кой е по - добрия агрегат?
Ако може някой да постне цени на консумативи (включително и по окачването тампони, биалетки, шарнири, носачи и тн.)
Благодаря предварително

Здрвей!Хубава кола заглеждаш, дано се съберете заедно и дойдеш с нея в нашите "редици"!:-)
Моята е бензинова и не мога да ти дам точната информация, която искаш, но потърси мненията на колегата ни с ник : dimsa
Той кара такава и ще ти е от полза мнението му!Успех в избора!
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply

#5
и аз ще се набъркам в разговора, но в малко друга насока, щом ще даваш 11000 лева, защо не помислиш за малко по-висок клас кола? например S/V 70? аз карам с70 дизел 2.5, двигателя е на ауди 140 коня и съм много доволен, а и колата е по-високия клас.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
и аз ще се набъркам в разговора, но в малко друга насока, щом ще даваш 11000 лева, защо не помислиш за малко по-висок клас кола? например S/V 70? аз карам с70 дизел 2.5, двигателя е на ауди 140 коня и съм много доволен, а и колата е по-високия клас.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Ами намери ми 2000-01 г. S70 2.5D за 10-11 000 лв и го купувам Smile
А иначе това от обявата е примерно, както споменах то е внос от Италия, а аз оттам никога няма да взема кола, освен ако лично не си я докарам...
Reply

#8
Ами намери ми 2000-01 г. S70 2.5D за 10-11 000 лв и го купувам Smile
А иначе това от обявата е примерно, както споменах то е внос от Италия, а аз оттам никога няма да взема кола, освен ако лично не си я докарам...
Reply

#9
Значи брат ми има такова 115 кс. мога да кажа че колата има перфектна динамика и нисък разход на гориво. Иначе консумативите не са по скъпи от на повечето коли,ремъци и ролки от Рено,частите по окачването ако въобще ти се налага да ги сменяш също не са толкос скъпи.Моето Волво е 98 г. и съм му сменил шарнирите за по 15 лв. и тампоните на задния мост за 55лв. от Мото Пфое.
Reply

#10
Значи брат ми има такова 115 кс. мога да кажа че колата има перфектна динамика и нисък разход на гориво. Иначе консумативите не са по скъпи от на повечето коли,ремъци и ролки от Рено,частите по окачването ако въобще ти се налага да ги сменяш също не са толкос скъпи.Моето Волво е 98 г. и съм му сменил шарнирите за по 15 лв. и тампоните на задния мост за 55лв. от Мото Пфое.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)