Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2017
Reputation:
0
Здравейте колеги, нов съм в клуба, от 6 месеца съм притежател на volvo v50 2.0d 136к.с 2008г. Проблемът е че колата започна да гори много нафта. От начало,като я взех, гореше 5,0-5,5l на 100км.-извънградско, но сега разхода не мога да го смъкна под 7,0l на 100км. Проблемът започна след като се спука една тръба, която води въздуха от интекулера към колекторите. Тръбата е сменена с втора употреба от друг автомобил и е проверена, т.е. не издишва от никъде, каква може да е причината за високия разход.
Като знам какъв инженер съм, ме е страх да ида на доктор!
Posts: 76
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2015
Reputation:
1
Евентуални проблеми с ДПФ филтъра? При мен тази тръба се спука по време на авариен режим заради ДПФ филтъра. Колата върви ли добре? Вдига ли нивото на маслото ?
Posts: 201
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
Колега, има ли развитие по темата? Успя ли да решиш проблема?
Поздрави,
Иван
Volvo V50 2.0D '08 - Now
Volvo V40 2.0T '01 - Ex
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2017
Reputation:
0
Здравейте, няма развитие по темата. Сега се случи и друг проблем, когато тръгнах да изпреварвам един камион, при високи обороти колата изхвърли антифриза и изпуши бял пушек и след това черен. Изгасих колата и после не можах да я запаля повече. Маркучите по които върви нафтата бяха празни, обезвъздуших ги, но колата не ще да пали. Стартера върти, оборотомера се вдига леко, но не пали. Закачих я с Autоcom, нямаше грешки, пробвах с старт спрей, запалва за секунда и гасне. Нямам никакво мнение по въпроса, всяка идея ще ми е от полза ;(
Като знам какъв инженер съм, ме е страх да ида на доктор!
Posts: 126
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2016
Reputation:
0
Махни DPF-a, смени си маслото и за предпочитане е да ти погледнат дюзите и да им направят една профилактика.
V 50 2.0d 2006г.
Xc90 D5 2008г.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Това с махането на DPF-a, в един момент ще изиграе лоша шега на някой, и то когато най-малко го очаква!
Нв споделям опитите за такива промени. Или като се махне неработещия, да се смени с нов.
Механичното махане плюс разни софтуерни заигравки със сигурност водят до ненормална работа на автомобила...
Но, всеки си прави избора сам и за себе си.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 75
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
0
pusat_br Wrote:запалва за секунда и гасне. ( Огледай корпуса на горивния филтър.
Posts: 201
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2012
Reputation:
0
Доста интересен и не решим към момента проблем. Аз съм със същата кола, същия мотор и година. Разликата е, че като взех колата имаше проблем с въпросния мъркуч (мисля е същия) и нямам база за сравнение преди това как е било. За въпросният маркуч разбрах при посещение на Volvo Бургас за цялостен оглед на колата. След това беше сменен маркуча, беше обслужена колата, бяха сменени всички ремъци и ролки, течности и т.н. Разхода градско по борд е 7.5 / 8.5 при нормално и плавно каране през повечето време, което мисля не е нормално. Реалния е по-висок от показаното на бордкомпютъра. Зареждам Авио дизел от Еко. Колата е с гуми 225/45/R17. Размера на гумите, който дават по каталог е 205/50/R17. Със сигурност ще оказва влияние, но това ще проверя слеващия летен сезон като взема нови гуми с този размер.
В момента нямам времева възможност да ходя отново във Volvo или другаде за да се търси решение. Следя и чуждите форуми с надеждата да открия някой друг с подобен проблем, но не съм открил към момента. Следя темата с интерес. Ако открия проблема/решението ще споделя.
Поздрави,
Иван
Volvo V50 2.0D '08 - Now
Volvo V40 2.0T '01 - Ex
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Ако двигателите са Пежо, търсете и техните форуми!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
pusat_br Wrote:Здравейте, няма развитие по темата. Сега се случи и друг проблем, когато тръгнах да изпреварвам един камион, при високи обороти колата изхвърли антифриза и изпуши бял пушек и след това черен. Изгасих колата и после не можах да я запаля повече. Маркучите по които върви нафтата бяха празни, обезвъздуших ги, но колата не ще да пали. Стартера върти, оборотомера се вдига леко, но не пали. Закачих я с Autоcom, нямаше грешки, пробвах с старт спрей, запалва за секунда и гасне. Нямам никакво мнение по въпроса, всяка идея ще ми е от полза ;(
След такава случка да не посетиш сервиз се изисква доста смелост и решителност ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
|