Posts: 21
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравейте,
Може ли да ми кажете плюсове и минуси на Волво 850. Става въпрос за комби с двигател 2 литра, с 10 или с 20 клапана. На първо място какво ви и мнението за този двигател, ще се кара само на бензин? Има ли значение кой от двата варианта ще взема? Какъв е разхода в София? Каква горивовпръскващата уредба (бош или друга, с масов разходомер или с друг тип) Каква е запалителната уредба – с една бобина, с пет бобини, отделни или в общ модул? Какви са проблемите с този двигател, които мога да очаквам? Скоростната кутия и съединителя – имат ли някакви дефекти? Колко издържат елементите на предното и задното окачване, както и на кормилната уредба по българските пътища и намират ли се части за тях от поддоставчици? За купето ми е ясно, че проблеми с корозия и геометрия няма да има. Създават ли проблеми електрическите е електронни елементи в колата (стартер, генератор, ел.двигатели, инсталация, табло, електронни управляващи блокове, климатик и т.н.)? Намират ли се неоригинални части? Нямам предвид нискокачествени, а такива, които не минават през официалният дилър – фарове, стопове, амортисьори, шарнири, тампони, накрайници и т.н.? Как да различа произведените преди и след рестайлинга 850-ци? Годината на производство съдържа ли се в номера на шасито? Благодаря. Ако се сетя още нещо, ще питам.
Posts: 21
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здравейте,
Може ли да ми кажете плюсове и минуси на Волво 850. Става въпрос за комби с двигател 2 литра, с 10 или с 20 клапана. На първо място какво ви и мнението за този двигател, ще се кара само на бензин? Има ли значение кой от двата варианта ще взема? Какъв е разхода в София? Каква горивовпръскващата уредба (бош или друга, с масов разходомер или с друг тип) Каква е запалителната уредба – с една бобина, с пет бобини, отделни или в общ модул? Какви са проблемите с този двигател, които мога да очаквам? Скоростната кутия и съединителя – имат ли някакви дефекти? Колко издържат елементите на предното и задното окачване, както и на кормилната уредба по българските пътища и намират ли се части за тях от поддоставчици? За купето ми е ясно, че проблеми с корозия и геометрия няма да има. Създават ли проблеми електрическите е електронни елементи в колата (стартер, генератор, ел.двигатели, инсталация, табло, електронни управляващи блокове, климатик и т.н.)? Намират ли се неоригинални части? Нямам предвид нискокачествени, а такива, които не минават през официалният дилър – фарове, стопове, амортисьори, шарнири, тампони, накрайници и т.н.? Как да различа произведените преди и след рестайлинга 850-ци? Годината на производство съдържа ли се в номера на шасито? Благодаря. Ако се сетя още нещо, ще питам.
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
еееееееееееее, ти уби змея. ако трябва да ти се отговори изчерпателно ще стане съчинение разсъждение.
накратко комфорт и лукс на супер ниво, за 4 горини проблеми сериозни нямам, има всякакви части но иска търсене, това че си от сф е плюс, годината я има закодирана в 10-тата цифра на ВИН-а. преди феислифта са с широки предни фарове, след са с по тесни и лайсни под тях. Колко проблеми ще ти създаде зависи от състоянието, в което я ваемеш и майсторите, които ще я поддържат
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
еееееееееееее, ти уби змея. ако трябва да ти се отговори изчерпателно ще стане съчинение разсъждение.
накратко комфорт и лукс на супер ниво, за 4 горини проблеми сериозни нямам, има всякакви части но иска търсене, това че си от сф е плюс, годината я има закодирана в 10-тата цифра на ВИН-а. преди феислифта са с широки предни фарове, след са с по тесни и лайсни под тях. Колко проблеми ще ти създаде зависи от състоянието, в което я ваемеш и майсторите, които ще я поддържат
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
еми какво да ти кажа само погледни темите в раздела и сам си прави сметка, аз тук тема със сериозен проблем не съм видял да се обсъжда, това е може би най-здравото волво от масовите на пазара, що се касае до двигателя, повече твърдят, че 10 винтиловия двигател е малко тромав, 20 винтиловия е по-динамичен, но всичко е въпрос на вкус, единния е 126 коня а другия е 144, ако искаш погледни е двигателя 2.5 10V той е 140 коня, за разхода мога да кажа само зависи от задкормилното устроиство :-)
за фейслифта се сещам и друго най-заабележимото фаровете гледаш ги дали е цял или изглежда като разделен на две зад стъклото, ето този е след феислифта: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1871">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1871</a><!-- m --> друго което се забелязва най-лесно е предната броня както каза метъла, тази тук е с пластмасова лайсна която е отгоре и сллиза надолу до средата на бронята, а старите има лаисна по средата на бронята мезжу двата ръба като тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1873">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1873</a><!-- m --> видя ли разликите?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
еми какво да ти кажа само погледни темите в раздела и сам си прави сметка, аз тук тема със сериозен проблем не съм видял да се обсъжда, това е може би най-здравото волво от масовите на пазара, що се касае до двигателя, повече твърдят, че 10 винтиловия двигател е малко тромав, 20 винтиловия е по-динамичен, но всичко е въпрос на вкус, единния е 126 коня а другия е 144, ако искаш погледни е двигателя 2.5 10V той е 140 коня, за разхода мога да кажа само зависи от задкормилното устроиство :-)
за фейслифта се сещам и друго най-заабележимото фаровете гледаш ги дали е цял или изглежда като разделен на две зад стъклото, ето този е след феислифта: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1871">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1871</a><!-- m --> друго което се забелязва най-лесно е предната броня както каза метъла, тази тук е с пластмасова лайсна която е отгоре и сллиза надолу до средата на бронята, а старите има лаисна по средата на бронята мезжу двата ръба като тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/album_page.php?pic_id=1873">http://www.volvoclub-bg.com/forum/album ... ic_id=1873</a><!-- m --> видя ли разликите?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 21
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Благодаря, за отговорите. А има ли 2.5 20 клапана? Също, ако някой знае за запалителната уредба и дали горивовпръскващата уредба е Бош или е оригинална система на Волво?
Posts: 21
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Благодаря, за отговорите. А има ли 2.5 20 клапана? Също, ако някой знае за запалителната уредба и дали горивовпръскващата уредба е Бош или е оригинална система на Волво?
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
има 2.5 20V то вече е 170 коня, а 10винтиловия е 140, системата незнам каква е
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
има 2.5 20V то вече е 170 коня, а 10винтиловия е 140, системата незнам каква е
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|